Ilkeän oloinen kaveri ärsyttää
Mikä mahtaa kaveria vaivata kun on aina pakko sanoa jotain ilkeää tilanteessa kuin tilanteessa. Esim. Jos ostat uuden paidan, laukun, housut tai sitten vaikkapa uuden takin. Tai sitten käyt ihan kampaajalla piristämässä itseäsi uudella värillä. Niin kyseisen kaverin on ihan pakko sanoa jotain todella ilkeää. Viimeisin kaverin tempaus oli kassa jonossa. Sinä päivänä minulla oli semmoinen pusero, mikä nyt oli vähän avonainen kaulasta, mutta ei kuitenkaan liiaksi. Ykskaks kaveri alkaa kassajonossa hyökkää päälle ja yrittää jollain huivilla peittelee mun kaulaa?? Kovaa ääneen siinä sitten laukoo, että eihän tässä kassajonossa tissejä voi alkaa esittelemään. Voi helvetti mikä myötähäpeä mulle iski siinä kassalla. Takana 10metrin jonot ja yks vaan hyökkää kimppuun nolatakseen. Tietääkseni en ollut tissejä näyttelemässä kassalla? Usein tämä kaveri haukkuu vaatteitani ja korostaa joka sanassa kuinka ne vaatteet ei pue millään tavalla eikä sovi mulle yhtään. Alkaa selittelemään samaan syssyyn että kuinka hän pukeutuu näin ja näin.. Ja kuinka minun pitäisi pukeutua... Tukehdun tämän kaverin ylimielisyyteen ja ilkeyteen. Väkisin tulee mieleen, että ihan kun olisin avuton kakara joka ei osaa pukeutua. Ei saisi miettiä ilkeitä sanoja mutta se lause mikä alkaa "Ei millään pahalla mut toi pusero ei sovi sulle yhtään" saa kiehumaan ihan tajuttomasti!
Ylipäätään miksi pitää laukoa toiselle ilkeitä jos ei ole mitään hyvää sanottavaa? Saako tälläistä ilkeää käytöstä kytkettyä pois kaverilta vai pitääkö tässä unohtaa koko kaveri?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta ja älä nyt loukkaannu...
Tekisi mieleni lyödä tuollaisia ihmisiä.
Sama....
Sanooko tuon ihmiset ei millään pahalla mutta-fraasin oikeasti vaan kun tarkoittaa pahalla? Kysyn koska entinen hyväksi luulemani kaveri alkanut kommentoimaan tuolla tavalla ja muutenkin käyttäytyy aika kylmäkiskoisesti mua kohtaan nykyään. Kauheaa kun en tiedä olenko itse loukannut jotenkin vai onko hän se pahis. Mutta sen tiedä etten ole koskaan sanonut toisille ei millään pahalla mutta... ja muutenkin ainakin luulen että olen pyrkinyt olemaan kiltti ihminen.
Ei millään pahalla mutta ja älä nyt loukkaannu...
Tekisi mieleni lyödä tuollaisia ihmisiä.