Mun poikaystävä paljastui homoksi!
Tää on jotain ihan käsittämätöntä.. Voiko tämmöstä tapahtua??
Kommentit (22)
No tietenki voi tapahtua, kyllä mää sen tajuan mutta en vaan jotenkin tajua tätä..
Neljä vuotta seurusteltiin ja nyt paljastui tälläinen.. On kuulemma hakenut jo muutaman vuoden ajan miesseuraa match.comista..
Mää en tiedä yhtään miltä minusta tuntuu. Jotenki tosi sekava olo..
Onko kenellekkään käynyt näin?? :'( ?!
ap
Oletko ajatellut, että sinä teit hänestä homon? Valitit liikaa ja olit epäviehättävä?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 22:33"]
No tietenki voi tapahtua, kyllä mää sen tajuan mutta en vaan jotenkin tajua tätä..
Neljä vuotta seurusteltiin ja nyt paljastui tälläinen.. On kuulemma hakenut jo muutaman vuoden ajan miesseuraa match.comista..
Mää en tiedä yhtään miltä minusta tuntuu. Jotenki tosi sekava olo..
Onko kenellekkään käynyt näin?? :'( ?!
ap
[/quote]
No ei ole käynyt, johan sulle sanottiin ettei tollasta voi tapahtua!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 22:37"]
Oletko ajatellut, että sinä teit hänestä homon? Valitit liikaa ja olit epäviehättävä?
[/quote]
Voi luoja :D. Jotain rajaa, hei!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 22:37"]
[/quote]
No en ole ajatellut, tuommonen asia ei ole jotain minkä yhtäkkiä joku muu voi aiheuttaa. Hän vain nyt päätti, ettei enää jaksa salailla asiaa.
Mää en kestä tätä.. :'( Aivan käsittämätöntä.. Mitä mää nyt teen??
ap
No eroat siitä ja uutta matoa koukkuun. Shit happens, tsemppiä ja kyllä se siitä aikaa myöten helpottaa.
Mun yks nuoruuden poikakaveri asuu nykyään miehen kanssa . Jälkikäteen olen tajunnut, että niin romanttinen ja huomioonottava tämä mies olikin , meillä ei koskaan oikein seksi ollut mitenkään kiihkeää . Suhde loppui siihen , että minä lähdin muualle opiskelemaan ja halusin olla taas sinkku, vuoden verran oltiin yhdessä. Pidettiin kuitenkin yhteyttä eli ei mitenkään erottu riitaisina.
Mutta ei mulle koskaan tullu mieleen että olis homo. Koita pysyä ystävänä kuitenkin , vaikka järkytyshän tuollainen on.
Oliko merkkejä ilmassa jo aiemmin kuten anaaliseksin ehdottelua?
Onneksi homous on kuitenkin jotenkin ymmärrettävää, vaikka rakkauden menettäminen tietenkin sattuu :(
Mun ex paljastui pedofiiliksi. Mut onneksi se oli siinä vaiheessa jo ex.
Tätä mäkin oon ajatellut, että voiko joku suhde tehdä miehestä homon. Ajatelkaas vaikka tilannetta, että itse pilannut suhteen jollakin tosia pahalla, esim. rankalla väkivallalla ja tehnyt vaikka mitä tyhmää semmoiselle naiselle, jonka kanssa olisi voinut tulla maailman paras juttu. Kiinnostaako sellaisessa tilanteessa sit muut naiset ollenkaan tai vielä pahempaa - voiks kenenkään kanssa edes olla? Miten on itsehalveksunnan laita? Voi olla aika paha paikka. Jos sit joku "kova kundi" tulee tarjoo kyrpään jotain ja anaalia - niin sanoisko ei, koska ei oo homo. Ja sit muuttuukin tapahomoksi, vaikka alkujaan ei ollut. Miten olis tämmöinen teoria - olisko mahdollista?
Voi luoja nro 12... ihan paska teoria.
Ei minusta ainakaan lesboa tulisi vaikka miten olisi paska heterosuhde. En vaan osaa ajatella seksiä kuin miehen kanssa enkä koe minkäänlaisia ihastumisen tunteita naisia kohtaan. Eiköhän se ole homoilla ihan sama juttu , ei vaan kiinnosta naiset. Toki moni homo ja lesbo yrittää elää sellaisessa suhteessa , joka on yhteiskunnassa hyväksytympi , eli heterosuhteessa. Mutta ei se yleensä pitkään toimi.
Kyllä pidän mahdollisena, että huono suhde voisi traumatisoida miehen niin, että hän ei haluaisi enää yhtään naista kumppanikseen.
Mutta miksi huonon suhteen traumatisoima mies haluaisi suhteen sitten kenenkään kanssa ?
Ihme käsitykset nää (kuten 12) että joku muuttuu homoksi. Kyllä homous on ihmiseen sisäänrakennettu, ei se mistään ulkopuolelta voi tulla. Se on sitten eri asia, miten se tulee esiin. Esim. joku voi elää pitkäänkin heterosuhteessa, ennen kuin tajuaa olevansa homo ja toiselle ei sovi kokeilumielessäkään heteroilu.
Ja joku piilottelee homouttaan vaikka tietää olevansa ja sitten kun lakkaa piilottelemasta, niin kuvitteleeko joku siitä, että nyt vasta tuosta tuli homo? Ilmeisesti, vaikka ei se näin ole.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 23:47"]
Ihme käsitykset nää (kuten 12) että joku muuttuu homoksi.
[/quote]
No ne on itse biseksuaalisuuteen taipuvaisia joten niiden on helppoa kuvitella että seksuaalisuuttaan voi vaihtaa kuin sukkia. Jatkumon heterommassa päässä olevalle ajatus on naurettava.
Aika jännä, tää kiepautti näkemykseni nro 12 ihan ympäri, mutta mielenkiintoisella tavalla. Eli jos olis bi, mutta kieltää sen, niin ajatukset vois mennä tuota rataa? Itselleni homous on luonnollinen asia, vaikka olenkin aina ollut heterosuhteessa, mutta tuo ajatus on jotenkin ihan vieras, että esim. koska pahoinpitelisin naista minusta tulisi homo? ? Ei kai homous nyt niin synny?
En edes tajua, miten se naisista miehiin vaihtaminen liittyy siihen, että on toiminut kuten 12 kuvaili. Eihän se välttämättä liity siihen mitenkään. Eiköhän keskiverto naisenhakkaaja joko a) syytä naista tai sitten b) alkaa ymmärtää tekonsa seuraukset ja hakee apua väkivaltaisuuteen. Mutta että se saisi aikaan homoutta - ei vain aukene mulle.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 22:16"]
Tää on jotain ihan käsittämätöntä.. Voiko tämmöstä tapahtua??
[/quote]
EI VOI! OLET 100 % PROVO!!! ..TTU MIKÄ PELLE!!!
Voi tällaista tapahtua, ja monille tapahtuukin. Varsinkin nuoret ihmiset löytävät seksuaalisuutensa ja/tai ovat valmiit myöntämään sen itselleen vasta aikuiseksi tultuaan, ja silloin saattaa seurustelukumppanina olla toista sukupuolta oleva henkilö.
Tutulle pariskunnalle kävi näin noin kaksivitosena. Akateeminen pari, opiskelut tehty ja ensimmäisen vuosi hyvissä työpaikoissa takana. Kiva oma koti ja elämä tasoittunut kunnes mies pudotti pommin. Jälkikäteen ajateltuna en kauheasti hämmästynyt, viitteitä oli. EI kyllä käynyt mielessäkään, että avovaimo olisi jotenkin voinut "tehdä" hänestä pommin. Ne, jotka tällaista väittävät , eivät tiedä asiasta mitään.
Tämä pariskunta jatkoi ystävinä, harrasti yhdessä jne. senkin jälkeen, kun olivat eronneet. Ne vanhat ystävät, jotka eivät tienneet homoudesta, ihmettelivät tietenkin naisen uuden kumppanin sietokykyä, kun nainen urheili exänsä kanssa, mutta he itse eivät välittäneet kommenteista. Ihan hyvin menee kummallakin nykyään, omien kumppaneidensa kanssa.
Heh, siis että nainen olisi tehnyt miehestä homon, ei sentään pommia :) Pieni korjaus tähän!
Ei voi tapahtua ikinä missään olosuhteissa.