Tiedätteköhän te, mitä ne miehenne tekevät siellä Venäjällä...
Mietinpä vaan, kun saan mieheltäni raportteja siitä, miten käyvät siellä 'hieronnassa' ja raukka joutuu valehtelemaan, ettei menetä kasvojaan, kun ei moiseen halua.
Kommentit (23)
Minunkin mies tykkää käydä hierotuttamassa itseään Venäjällä, tosin kerran on käynyt myös Thaimaassa ja pari kertaa Virossa hieronnassa. Suomessa on kuulemma liian kallista, siksi ei käy täällä hieronnassa.
Ihan asiallisesti on siellä. Paljon matkustaa Venäjällä.
Onneksi mies saa vastaavana päättää osallistuuko noille "pakollisille" reissuille.
No kyllä sitä hierontaa Suomessakin saa. Tiedätkö mitä miehesi tekee Turussa tai Kuopiossa?
se vaan sisältää jos mitä, kun venäjällä maksaa hieronnasta parisataa...
Ihan sama meno Venäjällä tai yliopistolla, nuoret kiimaiset naiset tykkää miehistä.
Mistä tiedät tämän? Kai siellä JONKUN mies käy, koska kuulemma on yleistä, mutta kaikki väittävät, ettei varmasti heidän miehensä ainakaan käy.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 21:55"]
Ihan asiallisesti on siellä. Paljon matkustaa Venäjällä.
[/quote]
Ja av-mammat on jo aikoja sitten kertoneet, että kaikkien miehet panee joka reikää, joten ei tässä nyt enää mitään uutta.
Mistä sitä saa Turussa tai Kuopiossa? En tiedä edes Helsingistä, kun käsittääkseni vanhat paikat on ratsattu.Venäjällä ihan joka nurkassa. Tilaisuus tekee varkaan?
Myöntääkö kukaan miehensä käyvän huorissa? Tiedätkö siitä? Haittaako? Itse olen kuumeessa lasten kanssa kotona, joten todellakin pistän miehen kävelemään, jos sellaista harrastaa. Tai toisaalta, olisi ehkä nöyrää poikaa sen jälkeen ja voisin saada jotain erityisen kivaa...(sen sukupuolitaudin lisäksi)
ap
No hyvä on sitten jos ei hetkauta, mikäs siinä :)
Miehenä olen kuullut todella paljon juttuja Venäjän-reissuista. "Mikä tapahtuu Venäjällä, jää Venäjälle". Eräälläkin porukalla oli vakiovierailukaupungissa paikalliset naisystävät joka ukolle. Varmaan niitä on sellaisiakin, jotka eivät huoraamassa ravaa, mutta valitettavasti ne sikailevat 99,9% pilaavat rehellistenkin maineen.
Miksi ne menee venäjälle? Saako siellä halvemmalla kuin muissa maissa? vai mikä siinä venakossa viehättää?
(meneekö tämä nyt muuten jo rasistikseksi?, sitä en tarkoita, olen vain utelias=))
Mikähän viehättää?
Sattumanvarainen googlattu venäläinen seuranhakija (siis pysyvämpään suhteeseen):
http://www.rbrides.com/russian-brides-journal/images/russian-brides6.jpg
Kovasti pähkäilemällä voi aavistella, miksi voisi kiinnostaa suomalaismiestä...
Tilapäistä juttukaveria yksinäisiin iltoihin näyttää löytyvän selkeästi (huomaa reilusti kerrotut hintatiedot):
kahdesti kävi Moskovassa keikalla, ilman hierontaa. Päinvastoin aika rankkaa lähiökokemusta oli. Siellä jos missä jengit hallitsee tavisten alueita, kuka pääsee minnekin ja millä rahalla. Lukot ja kalterit ovat kerrostaloissa joka paikassa.
Eiköhän se Venäjä ole lähellä... tai jospa siellä on ihan oikeastikin niitä työasioita, joiden ohella tätä tapahtuu.
Mieheni ei vastaa puhelimeen, olen jo huolissani.
No arvaa sitten miltä tuntuu, kun puhelimeen vastaa naisääni ja taustalta kuulet miehesi käskevän englanniksi sulkemaan puhelimen...
Mieheni on käynyt työreissuilla vaan Ruotsissa, mitähän siellä tapahtuu?
En tiedä, toivottavasti ei ole poikkeus, haluaisin uskoa, että nyt vaan sattui sikamaiseen porukkaan tällä kertaa ja se ei olisi tapa jokaisessa firman reissussa. Tosin muista maista olen kuullut valitetavasti lähes samaa.
ap