Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulema Saatanan riivama. Haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
26.02.2013 |

http://www.vauva.fi/keskustelu/1776672/ketju/mika_idea_provoilussa_on_mina_lahden_siita_etta_ta

Mitäs luulette näistä - onks nääkin jotain provoja vai tosia vai mitä ihmettä?

Väitetään, että "eräs" on itse Saatanan riivaama (jotain 2000-lukua kait). Jos sinulle tultaisiin sanomaan jotain tommosta, niin mitä ajattelisit ja miten menettelisit? Voisko muuten liittyä jotakin kautta tuohon Pirkko Jalovaaraan? Mahdollisesti liittyy johonkin ympyröihin Israelissa ja porukoihin, jotka ovat olleet jossain kibbutseilla. Entä tiedättekö mitään sellaisista piireistä, jotka väittää, että nämä Raamatunkäännökset ovat täysin virheellisiä (ja mitä semmoisista sanotaan, jotka kääntävät Raamattua väärin??? Raamattukin on kirja kuten myös kaiken maailman kristillinen kirjallisuus - mikähän lienee sellaisten asema jossain kirjamessuilla???)

Minkälaisia kaveripyyntöjä saatte Facebookiin? Onko mahdollista, että "tietokonemasiinat" luo noita kaveripyyntöjä ja lähettelee niitä ihan itsestään - vai oliskos ollut joku LinkedIn - ilman, että niihin liittyvät ihmiset tietävät asiasta yhtään mitään? Minä näes olen saanut jonkun tommoisen pyynnön itse Kirkkoherra Marja-Siskolta... hän nyt olisi viimeinen henkilö, jolta sellaisen haluaisin vastaanottaa. Eikös se ollut niin, että hän ihan jossain Hesarissa pyrki maamme naisten ykköspaikalle, vai miten se nyt oli? Jossakin tilanteessa suutuin niin - kun naiset laittelivat noita alapääkuviaan jonnekin nettiin - että laitoin hänelle viestin, että kun nyt kerran on Suomen ykkösnainen, ennen Tuksua ja Haloskaa ja muita, niin laittaisi itsekin sitten oman sykerönsä meille muillekin näytille sinne nettiin.

MINKÄ RIKOKSEN TUNNUSMERKISTÖN NÄMÄ ASIAT TÄYTTÄVÄT? JOS LUULET, ETTÄ NÄMÄ OVAT JOTAKIN MUUTA KUIN PROVOJA, NIIN MINKÄ RIKOKSEN NÄISSÄ ON JOKU TEHNYT JA KUMPI OSAPUOLI? Voisko olla kyse kunnianloukkauksesta ja kotirauhan häiritsemisestä (toi eka oli puhelimitse).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla