Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärcher ikkunapesuri tilattu...

Vierailija
26.03.2013 |

Oikein odotan, että ikkunat alkaa kirkastua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin kuuluvani myös muilta kokemuksia, mutta itselläni laite ei toiminut ollenkaan . Kaikki ikkunani jouduin pesemään tuplasti ja raitoja oon edelleen...koko talven olen niitä katsellut kun en enää jaksanut yrittää uudelleen. On tullut mieleen, että olikohan siinä tuotteessa jo alun alkaen valmistusvaiheessa, kun mainoslauseet lupaa raidatonta lopputulosta. 

Vierailija
2/8 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin kuulevanii myös muilta kokemuksia, mutta itselläni laite ei toiminut ollenkaan . Kaikki ikkunani jouduin pesemään tuplasti ja raitoja on edelleen...koko talven olen niitä katsellut kun en enää jaksanut yrittää uudelleen. On tullut mieleen, että olikohan siinä tuotteessa jo alun alkaen valmistusvirhe, kun mainoslauseet lupaa raidatonta lopputulosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen ikkunat suihkuttamalla niihin ikkunanpesuainetta ja pyyhkimällä talouspaperilla. Puhdasta tulee eikä jää raitoja. Miten joku viitsii räpeltää jonkun kuivaimen kanssa...?

Vierailija
4/8 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vain, että itse ostin Kärcher merkkisen ikkunapesurin reilu 4 vuotta sitten. Käytin kerran, koska kohtalaisen raskas kantohihnasta huolimatta käyttää. Nyt ajattelin pestä parvekelasit. Akku ei enää latautunutkaan. Vaikka olen säilyttänyt pesuria kotona lämpimässä,  akku on kuulemma ns. syväpurkautunut eli kuoleentunut. Maahantuoja ei enää vastaa. Omani oli kallis hankinta yhtä ikkunanpesua varten. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Vierailija
5/8 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi tykkää omastaan, sillä ei tosin oo mitään painavaa vehjettä kantohihnalla (en yhtään ihmettele miks sulla on jääny käyttämättä se..) vaan joku sellainen tosi kevyt imevä ikkunanpesumalli. Anoppi ei jaksa enää nostella kovin raskaita esineitä joten on tosi iloinen tuon laitteensa keveydestä. Ja tosiaan anoppi jaksaa hehkuttaa sen laitteensa toimivuutta ja parhautta mulle jopa niin paljon et munkin tekis mieli ostaa sellainen höyryikkunapesuri vaikka mulla on jo Kärcherin imuroiva höyrypesuri jota vois kai myös käyttää ikkunoiden pesuun. :)

Vierailija
6/8 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kai kahdenlaisia. Vedet ikkunasta imevä malli tosiaan tekee (ainakin meillä) tosi puhdasta/raidatonta jälkeä ja nopeasti. Ikkunanpesutekniikoita on yhtä monta kuin av-raatilaisiakin, mutta kyllä tuo ainakin tähän taloon on tuonut iloa. :) 

Vierailija
7/8 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani oli aikoinaan tuo laite, mutta sen käyttö loppui muutaman vuoden jälkeen. Enemmän kai koneen huoltamiseen, vesien vaihtoon ym. menee aikaa kuin ikkunoiden pesemiseen mikrokuituliinalla ja kuivaimella.

Mutta onnea hankinnasta, ainahan se on ihanaa kun on jokin uusi vempele helpottamassa elämää :)

Vierailija
8/8 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen Kärcherin höyrypuhdistinlaite, jolla voi pestä ikkunat, lattiat, kylppärin seinät, kankaiset autonpenkit, mitä vaan. On todella kätevä. Ja ikkunat tulee helpommin puhtaaksi ilman raitoja! Joten hauskaa ikkunanpesua!