Aivan oudosti suomalainen ämmä imee pastillia suussa.
Metrossa näin suomalaisia ämmiä jotka imi pastillia suussa. Omituisen näköistä, Vain suomalainen akka voi imeä pastillia sillä tavalla, posket lommolla, suu supussa, imee niinkuin ei olisi koskaan ennen imenyt mitään. Sitten kuuluu sellainen omituinen muiskutus kun imee pastillia. Silmät suureana imetään ja katsotaan toljottaen muita ihmisiä. Ruman näköistä. Ei muualla ole tuollaista. Miksi se pastilln imeminen on niin vaikeaa.
Kommentit (34)
Kyse on siitä miten imetään ei se miksi imetään!!!!!!
En tiedä mitä te olette vetäneet mutta just nyt minäkin haluaisin sitä samaa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 20:33"]
[/quote]
Siis mynthonia?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 20:35"]
[/quote]
Siis mynthonia?
Mistä minä sen tiedän. Luuletko että kysyin. Mutta saattoi olla Pastirolliakin. Mitä sitten?
[/quote]
Millainen on oudosti suomalainen?
[/quote]
No mistä tiedät, osaako ne lämpimissä maissakaan imeä sitä pastillia oikein, kun harvoin joutuvat imemään! Vai ootko muka itse ollut paikalla todistamassa? Kyllä kun joku espanjatar tulis tänne imemään pastillia, niin veikkaan, että ihan samalla tavalla imis. Saattais olla jopa hölmömmän näköinen, kun ei oo tottunut! Suomalaisilla naisilla on sentään jo kokemusta pastillin imemisestä!
Taas joku katkera idiootti tilittää. No, huvinsa kullakin.
mees nyt ap sinne omalääkärille, että katsoo vähän sitä sun lääkitystä kohdilleen
Pastillit ei ole meidän perheessä ongelma, mutta oon joutunut piilottamaan Markolta kaikki purukumit, koska en KESTÄ sitä jumalatonta mässytystä. Onneksi niin harvoin ostaa niitä, ettei avioliitto ole niiden takia mennyt pilalle. Töissä saa ihan vapaasti mässyttää työkavereiden riemuna.
No on sulla vaikeeta. Ihanko useita suomalaisia ämmiä siellä oli posket lommolla? Ettet nyt olisi unia nähnyt.
mynthon vai läkerol. oli niukasti tietoa pastillin laadusta.........
Unta olet nähnyt.
Suomalaisilla ämmillä posket lommolla ole. Kuperina ja pulleina kyllä.
Mä näen sieluni silmin miten ap on istunut metrossa ja nähnyt joka puolella ympärillään teatraalisesti pastillia imeviä naisia. Luultavasti naiset myös tuijottivat ap:ta tyhjin katsein.
Se on kuule ihan ilmaston vika, että Suomalaisen naisen pitää imeä pastillia. Nyt ollaan helmikuussa menossa ja kaikki flunssat ja influenssat leviää ja kurkku tulee kipeeks. Sopii ite koettaa olla kurkkukipuisena imemättä pastillia, niin nähdään, millainen lommoposki sieltä paljastuu. Helppoohan niiden on välimeren maissa olla imemättä pastillia, kun aina vaan paistaa aurinko, eikä pöpöt jyllää niin valtoimenaan.