Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko kuolemanjälkeiseen elämään? Mihin menet?

Vierailija
09.02.2013 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uskovaisten keksintöä, ei muuta.

Kun sähköinen ja kemiallinen toiminta aivoissani lakkaa, tulee kerta kaikkinen Game Over.

Vierailija
2/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokseenkin varma, että vuosi 2060 on minulle samanlainen kuin oli vuosi 1960. Minua ei ollut vuonna 1960 eikä minua ole vuonna 2060. Tähän väliin yritän tehdä hyvän ja ainoan elämän.

Voi toki olla, että joku monista uskonnoista onkin oikeassa. Joko nukun Jeesusta odotellen, tai hiipparoin jossain uutena inkarnaationa, tai jotakin muuta jännää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tämän päivän sarjakuvassakin :)

Vierailija
4/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleminen on senverran yleistä että ei siinä kovin

huonosti käy:)

Vierailija
5/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranputkeksi.

Vierailija
6/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähdistä ovat peräisin ne molekyylit, joista nyt muodostun, ja tähtien väliseen avaruuteen ne kerran palaavat, kun Maan aika on ohi. Ja tämä ei ole uskoa vaan silkkaa faktaa.

Vierailija
7/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kuolemanjälkeisestä "elämästä" on näyttöä. Uskovaiset on määritelleet karkeasti tuonpuoleisen tietämättömyyteen pohjautuen.

Jaa että mihinkö menen. Teoria siitä mikä kiehtoo minua eniten on se että jokainen menee sille tasolle kuin on ollut eläessäänkin. Eli ahdasmieliset menee ahdasmielisten tasolle fanaatikot fanaatikkojen tasolle jne...

Vierailija
8/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kuolemanjälkeisestä "elämästä" on näyttöä. Uskovaiset on määritelleet karkeasti tuonpuoleisen tietämättömyyteen pohjautuen. Jaa että mihinkö menen. Teoria siitä mikä kiehtoo minua eniten on se että jokainen menee sille tasolle kuin on ollut eläessäänkin. Eli ahdasmieliset menee ahdasmielisten tasolle fanaatikot fanaatikkojen tasolle jne...

Vierailija
9/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitettu, mihin kuolemamme jälkeen menemme, (pääsemme), jokainen haluaisi varmasti iankaikkisen elämän, tämän maanpäällisen elämän jälkeen, joka on ikuista, ja kaunista, mutta ANSAITTUA.

Vierailija
10/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin kotiin, sinne mustä olen tullutkin. Ruumiini kuolee, sieluni ei koskaan. En ole ns. uskovainen, olen lukenut todella paljon eri lähteistä ja perehtynyt kuolemakokemuksiin. Viesti on aina sama: olemme täällä oppiaksemme, puhdistamassa karmaamme jotta sielumme voisi edetä. Jos kiinnostaa, www.near-death.com muum muassa tarjoaa paljon tietoa, samoin www.nderf.org.

Vierailija
11/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että ihminen on energiaa, energia ei voi hävitä vaan se muuttaa olomuotoaan. Energia on vakio.

Vierailija
12/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertovat lukemattomat rajakokemuksia kokeneet ihmiset: joillakin se on suuren rakkauden, rauhan, valon ja ilon kokemus mutta joillakin toisilla taas järkyttävän pimeyden, kärsimyksen ja pelon kokemus. Kenenkään meistä ei tarvitse yrittää itse nostaa tai pelastaa itseämme tuosta pimeästä vaihtoehdosta valoisaampaan, vaan tämä parempi tie on itse asiassa LAHJA; se on Rakkauden tie, joka täytyy kuitenkin tietoisesti valita, mutta se on tänäänkin valmiina vastaanotettavaksi :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
13/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertovat lukemattomat rajakokemuksia kokeneet ihmiset: joillakin se on suuren rakkauden, rauhan, valon ja ilon kokemus mutta joillakin toisilla taas järkyttävän pimeyden, kärsimyksen ja pelon kokemus. Kenenkään meistä ei tarvitse yrittää itse nostaa tai pelastaa itseämme tuosta pimeästä vaihtoehdosta valoisaampaan, vaan tämä parempi tie on itse asiassa LAHJA; se on Rakkauden tie, joka täytyy kuitenkin tietoisesti valita, mutta se on tänäänkin valmiina vastaanotettavaksi :) <a href="http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4" alt="http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4">http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4</a&gt;

jotain valita niin se ei ole enää täydellistä rakkaurtta koska täydellinen rakkaus ei vaadi sinulta valintoja tai uskoa. Rakkus hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.

Vierailija
14/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai johonkin kehitysmaahan.... muuten valot sammuu. Ei tästä mihinkään pilvilinnoihin mennä leijumaan tai muihin satukirjojen juttuihin.

Vierailija
15/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman jälkeen madot ja muut öttiäiset hoitavat maanpäällisen menopelini, mutta sieluni jatkaa matkaa toiselle tasolle. Kuolemaa ei ole.

Vierailija
16/16 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joo häviät kun lapsesi kysyisi meneekö hän taivaaseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi