Missä olet, että voit olla täällä Vauvapalstalla tähän aikaan päivästä?
Keitä täällä näin päivällä oikein on? Äitiyslomalaisia? Työssäkirjoittavia? Eläkeläisiä? Opiskelijoita? Kotiäitejä ja isiä? Muita? Laita vielä ikäsi?
Itse olen yrittäjä. M53
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Just pääsin töistä.
N41
Ja minä olen kohta menossa töihin. Iltavuoro :(
N42
Flunssassa ja saikulla. Mutta ei kai ole ylläri "moninaisuudesta" että kaikilla on älylaite taskussa missä vain, milloin vain?
Mulla on normiviikonloppu tänään ja huomenna. Olin siis töissä ke-su ja sama juttu tällä viikolla.
Sopivasti eläkkeellä, et saa vapaan olla.
Lomautettuna kotona jo toista kuukautta. :/
Osittaisella hoitovapaalla eli vapaapäivällä ja juuri päiväunilta heränneenä...
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hiljaista töissä eikä mitään muuta tekemistä. Lomamatkaa suunnittelin tuossa hieman aiemmin.
N49
Minkälaisessa työssä voi olla hiljaista, niin ettei siihen johto jo puutu?
Tänään on hiljaista, mutta huomenna voi olla paljonkin töitä. Työt eivät jakaannu tasaisesti.
Lapsen kanssa lääkärissä..odotetaan aulassa omaa vuoroa..
Mulla on vapaapäivä ja huomenna on taas aamuvuoro eli olen kenties tähän samaan aikaan palstalla huomennakin.
Eilen sen sijaan tein tuplavuoron enkä palstaillut ensinkään.
Tyydyttikö tämä "herra toimitusjohtajan" uteliaisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Flunssassa ja saikulla. Mutta ei kai ole ylläri "moninaisuudesta" että kaikilla on älylaite taskussa missä vain, milloin vain?
Kyllä se on mulle yllätys, että niin monesta eri tilanteesta tänne tullaan. Omat mielikuvat siitä miten näille palstoille osallistutaan taitaa tosiaan olla jostain historiasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vapaapäivä ja huomenna on taas aamuvuoro eli olen kenties tähän samaan aikaan palstalla huomennakin.
Eilen sen sijaan tein tuplavuoron enkä palstaillut ensinkään.
Tyydyttikö tämä "herra toimitusjohtajan" uteliaisuuden?
Kiitos! Yrittäjä ei ole mikään herra :), ja tj tittelinä on lain sanelema pakko.
Jaaha, asiakas!
Sairaslomalla oleva opiskelija. N24
Yrittäjä, valmistaudun illan koulutusta pitämään N54
Kotona v-mäisen työpäivän jälkeen, jotain henkireikää ja muita juttuja haen M36
Kotona olen. Tällä hetkellä en ole töissä/koulussa, vaan odottelen 20.3 alkavia yhteishakuja.
N19
Kipeenä sohvalla peittojen alla.
Pitäis lukee loppuviikon tenttiin mutta on pää niin täynnä räkää ettei sinne nyt mitään tietoa mene. Siispä kulutan aikaa av.ta selaillen.
Juu eih'n täällä työttömiä ole, eihän ?
Nyt olen äitiyslomalla. Töissä olessa vierailin täällä tauoilla, kun iltalehti oli koluttu läpi.