Missä olet, että voit olla täällä Vauvapalstalla tähän aikaan päivästä?
Keitä täällä näin päivällä oikein on? Äitiyslomalaisia? Työssäkirjoittavia? Eläkeläisiä? Opiskelijoita? Kotiäitejä ja isiä? Muita? Laita vielä ikäsi?
Itse olen yrittäjä. M53
Kommentit (70)
Olen Raksapena ja odottelen työpäivän täyttymistä pukukopilla. Tunti hengausta vielä.
Talvilomalla ja vähän flunssassa. Minkä alan yrittäjä olet, ap?
Olenko ainoa jolla on oikeutus olla vauva-palstalla, hih!
Vauva nukkuu joten surffailen aikani kuluksi kännykällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai missä mä oon?
Näköjään pihalla!
Ootko säkin siellä?
Aina! :)
Vierailija kirjoitti:
Talvilomalla ja vähän flunssassa. Minkä alan yrittäjä olet, ap?
Tilitoimisto, jolla monta sos.terv yrittäjää asiakkaana, mutta asiakkaat tulevat eniten iltaisin eli vähän kuin kahta vuoroa pyörittäisi.
Ap
Olen opiskelija ja odotan luennon alkamista. Toisin sanoen olen hyppytunnilla. Yhteiskunta ei elää enää 8-16 tai 9-17 ajassa, joten kysymys on mielestäni vähän turha.
Töissä ollessa voi palstaillakkin. Olen, koska voin.
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskelija ja odotan luennon alkamista. Toisin sanoen olen hyppytunnilla. Yhteiskunta ei elää enää 8-16 tai 9-17 ajassa, joten kysymys on mielestäni vähän turha.
Tarkoitus ei ole syyllistää vaan tuoda esiin juuri sitä moninaisuutta, jota ei olisi heti arvannutkaan!
Ap
Hiihtolomalla. Yksi lapsi kaverilla, toinen leikkii (vihdoin hetken) itsekseen.
Minä nyt en ole koskaan missään nettipalstalla, siellä kun ei _olla_, vaan sitä voi selata ihan internetissä missä vain Telluksella. Onnistuneeko muualtakin? Relaa ap.
Etätöissä, käytän nettiä työkaluna ja av.lla vierailen päivittäin.
N33
Talvilomalla olen ensimmäistä päivää. Juuri tulin pitkältä ulkoilulenkiltä ja perunat on kiehumassa muusia varten.
Ihan työaikana täällä vierailen. Ei ole kiireitä. Ja keski-ikäinen mies olen.
Sairaslomalla. Työaikana ei ole mahdollisuutta palstojen selailuun, vain työasioihin netissä.
Hiihtolomalla, juuri käyty avannossa ja nyt pukemassa N52
Eläkkeellä, kotona makoilen.
60 v.
Oon sairaan lapsen kanssa kotona. Mut miten älykännyn aikana paikka olisi mitenkään merkittävä?
Töissäkin joskus palstailen ja varsinkin työmatkalla junassa. Luen kirjoja, kuuntelen musaa, myös iha olen vain. Mutta välillä täällä.
Vähän kummallinen kysymys?