Mitähän mökillä tehdään tähän aikaan vuodesta (ei ole hiihtokeskus eikä luxus)
Nimittäin ensi viikonlopuksi tuli kutsu. Mökki ei kiinnosta. Kutsuja kyllä. ;)
Kommentit (26)
Pilkkimään ja saunan jälkeen avantoon viilentymään.
Takassa paistetaan makkaraa ja kuunnellaan hiljaisuutta.
Hiihdetään ihan tavallisella ladulla, saunotaan, rohkeammat uivat avannossa. Jotkut pilkkivät.
Hiihtämään, lumikenkäilemään, saunomaan, nauttimaan takkatulesta.
Tehdään lumityöt, juopotellaan, syödään, naidaan ja saunotaan. Sitten kun ei ole lumitöitä, niin noita neljää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Naidaan ja juodaan.
Ei-luxus = huonot peseytymismahdollisuudet joten ei naida
Runkataan täysiä pihalla alasti ja huudetaan! Sitten tehdään sama uudestaan niin monta kertaa kuin vain jaksaa.
Tylsistytään. Ihanaa palata taas ihmisten ilmoille.
Mökkeily rasittaa maksaa. Eihän sitä kestä selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naidaan ja juodaan.
Sauna?
Meidän mökillä tehtiin hyvää ruokaa hyvässä seurassa ja saunottiin sekä istuttiin paljussa tähtitaivaan alla.
Eipä sitä paljon parempaa elämää olisi siihen hätään keksinyt.
No mä omen ollut täällä 4päivää joista 3 päivää pitänyt tasaisesti promillet kunnossa, eli heti puolenpäivän aikaan olut, ruuan kans pullo viiniä ja iltajallut siihen päälle.
Aika kuluu hyvin: kannan puut, lämmitän uunit (3kpl), vähän touhuan jotain pihalla, jos laitan saunan niin sitä pitää aloittaa jo iltapäivällä.
Ajoissa nukkumaan ja siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naidaan ja juodaan.
Sehän on vanha hyvä keino estää teinienkin seksinharrastushalut, evätään peseytymismahdollisuus :'D
Takkaan tuli ja käperrytään saman peiton alle?
Mä tulisin ainakin kummittelemaan poltergeistinä jos mun kavereita ei kutsuttais hautajaisiin.
Lumitöitä, puiden kaatamista ja pienimistä, risujen polttamista, ryypiskelyä, saunomista, nuotiolla istuskelua, grillaamista. Talvella voi olla myös hyvä keli käydä maisemia katselemassa järven jäältä käsin.
Kostaisin kirjoitti:
Mä tulisin ainakin kummittelemaan poltergeistinä jos mun kavereita ei kutsuttais hautajaisiin.
Ei tässä nyt hautajaisiin olla menossa, vaan mökille.
Notskilla voi istua,keittää nokipannukaffit,j apaistaa mistä tykkää,siihen päälle terävät. Pikkasen ympäristöstä roskia,oksia keräillä ,poltella jne .Tulee oltua ulkona oli sää mikä vaan .Sehän on pukeutumiskysymys.
Sisällä voi tehdä sitä,mitä kaupunkikodissakin tekisi.
Tyytyväinen ihminen tuntee olonsa leppoisaksi oli kotona tai mökillä.
Pikkasen kantsii nähdä vaivaa,mitä ottaa mökille mukaan viihtyäkseen,jos on alkeelliset olot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naidaan ja juodaan.
Haha, salli mun nauraa. Tunnetusti ihminenhän alkoi harrastaa seksiä vasta kehitettyään painevesijärjestelmät ja vesieristykset jotka mahdollistivat sisäkylpyhuoneet suihkuineen ja lämminvestiautomaatteineen.
Aina naidaan olosuhteista riippumatta. Naimisen jälkeen vaan haistaan vähän enemmän. Ja sitten naidaan haisevaa.
Oikeasti, jos ei ole ihan uusavuton tumpelo, saa kyllä peseydyttyä riittävissä määrin missä tahansa, missä nyt ylipäänsä hengissä pysyy, eli missä on joko juomavettä tai ylipäänsä vettä ja lämpöä.
No riippuu vähän mökin varustetasosta ja siitä, millaisessa paikassa mökki on. Vaikka ei olisi hiihtokeskuksessa, hiihtämään saattaisi päästä, laskemaan mäkeä, kävelemään jäälle (jos on järven tai meren jne rannalla) tai muuten vain viettämään aikaa ulkona. Tai sitten vietetään aikaa sisällä.
Mökkejä ja mökkitontteja kun on aika monenlaisia, myös hiihtokeskusten ulkopuolella ja ei-luksuskategoriassa.