Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Engalnnin kieli

Vierailija
04.03.2019 |

Oon lukion kakkosella ja oon TODELLA huono englannissa. en aikoinaan tehnyt ikinä duuniin että oisin saanut perus asiat kondikseen. tällä hetlellä lukion toisella vuodella, kun kirjoitukset lähenee niin alkaa hiukan (aika paljonkin) pelottaa että pääsenkö edes läpi?? Meil täs lukiossa ei ole kyl hyviä englannin opettajia, varsinkaan lukiossa.
eli siis yläasteella sain about 7-8 välillä enkusta numeroita (eli iha hyvin mulle) mutta lukiossa oon saanut jop 2 JA 3?!?! meidän ope siis arvioi todella oudosti. Niin alkaa tässä menee maku kun ei oikeest onnaa ikinä ja aina kun yrittää panostaa johonkin kielioppitestiin niin eikös sieltä tule joku 2? Pelkään tulevaisuuttaa ja etenkin kirjoituksia, miten tulen koskaan pärjäämään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin huolestunut muistakin kuin englannista, esimerkiksi äidinkielestä. 

Vierailija
2/4 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopelit, englanninkieliset elokuvat ilman tekstitystä ja erilaiset pelimäiset testit netissä auttavat kummasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna olisin huolestunut muistakin kuin englannista, esimerkiksi äidinkielestä. 

Ap ei paljon hyödy tuollaisista letkautuksista, mutta tällä kertaa rivien välissä on asiaa. Ap varmasti kirjoittaa keskustelupalstalle huolettomasti ja välittämättä tyylistä, mutta silti hänen tekstinsä antaa aihetta epäillä, että ongelmia on muuallakin kuin englannin kielessä. Haluaisin nähdä, miten hän kirjoittaisi tuon aloituksen puhtaaksi niin hyvin kuin osaa.

Ap, millaisia arvosanoja olet saanut äidinkielestä ja muista kielistä?

Vierailija
4/4 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut nyt kun kirjoitin todella huolimattomasti tuon tekstin. Äidinkieli on ollut ihan 9.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän