Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4v näki pätkän eilen salkkareista....prkl

Vierailija
26.02.2013 |

Itse en katso salkkareita ja en ole koskaan lapsenikaan antanut katsoa. Kumppanini kuitenkin katsoo ohjelmaa ja olen lapselle ilmoittanut, että sitä ohjelmaa ei lapset katso se on aikuisille ja sanonut lapselle että menee toiseen huoneeseen (omaansa).

No olin sitten juuri vessassa käymässä kun kys. sarja alkoi ja siinä alussa oli ilmeisesti joku pelottava kohta ja lapsi katsoi sen... Arvaatte varmaan kuinka raivostuin kumppanilleni.... kirosanat ei edes riitä kertomaan tunnetta.

Lapsi alkoi tietysti itkeä ja kertoa pahoista unista. Minä yritin selittää lapselle kaikilla mahdollisilla tavoilla että satua se on mutta jättäähän se jäljet. Miten käsittelen lapsen kanssa asiaa?

Toinen, pakkohan tuon kumppanin on tajuta että en voi vahtia lasta koko ajan, vessassa käynnin aikana jo saattaa lapsi traumatisoitua, eli kyllä nyt syytän tätä kumppaniakin.... ja tänään aion asiasta mainita.

tyhmä äiti kun jättää lapsensa vahtimatta

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUINKA MONTA KERTAA PITÄÄ SANOA ETTÄ EN RAIVONNUT LAPSEN AIKANA PÄTKÄÄKÄÄN VAAN RAUHOITTELIN LASTA JA SANOIN ETTÄ SE ON SATUA JA NÄYTELTYÄ OHJELMAA!!!!

EN RAIVONNUT LAPSEN AIKANA vaan nyt puran täällä suuttumustani!!!!

kuinka vaikea tämä on tajuta?!?!?!?!?!?

ap

Vierailija
22/25 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuules nyt ap, älä parille torspolle jaksa rähjätä. Minä ainakin olen sinun puolellasi ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että älä nyt noin typerän kumppanin kanssa vaan tee mitään pikkukakkosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän lastasi. Minäkin saan Salkkareista traumoja, on niin huono sarja.

Vierailija
24/25 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus kun kultamussu oikeen traumatisoitui. Ootko vähän niinku curling-mamma? Ja vanhemmat ei tietenkään saisi tehdä mitään muuta kuin kutoa sukkaa lapsen valveillaoloaikana?

Vie nyt se ränkypentusi terapiaan ja lääkitys päälle, hyvänen aika. Ja kumppanisi on ilmiselvä psykopaattinarsisti, heitä se pihalle.

Kaikesta sitä tehdäänkin aloituksia.

Vierailija
25/25 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kiitos ymmärtäjille... ja kiitos noille vähättelijöillekin. Yritän laittaa asiaa mittasuhteisiin, mutta harmittaahan se kun on niin herkkä lapsi. Ja itse olen lapsena saanut telkkarista traumoja joilta yritän tietty lasta suojella. Eipä tuo kai terapiaa ja lääkkeitä tarvitse, mutta halusin tällä keskustelulla puuttua siihen että kun äiti käy vessassa niin sinä aikana ehtii tapahtua jo mitä...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän