Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapailemani mies jauhaa exästään liikaa, suutuin. kommentteja asiaan?

Vierailija
26.02.2013 |

tapailen miestä, johon olen jo vähän ihastunut ja mies muhun myös. alusta asti mua on kuitenkin häirinnyt se, että mies mainitsee entisen tyttöystävänsä aika usein. alussa vielä ajattelin, että en anna sen häiritä, ehkä tajuaa lopettaa. sitten mainitsin asiasta ja kysyin, onko hänellä vielä tunteita tuota eksää kohtaan, vastaus oli että ei.

pari päivää sitten vietimme yhdessä iltaa ja mies onnistui mainita eksänsa taas pari kertaa lyhyessä ajassa. kun mies vertasi yhtä ominaisuuttani eksäänsä, tyyliin sullakin on tatuointi, kun eksällä oli samanlainen, sain tarpeekseni.

sanoin miehelle että lähden kotiin, koska en tunne oloani kovin erityiseksi ja arvostetuksi ja että mulle tulee paha mieli, kun hän vertailee ja puhuu eksästään koko ajan. seuraus: mies suuttui mulle ja sanoi, ettei kuuntele tuollaista! 

kommentteja, näkemyksiä? olinko kohtuuton kun suutuin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottaa suhun kun uskaltaa avautua ja sinä palkitset mustasukkaisella mökötyksellä

Vierailija
2/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että ei ole eksästään vielä päässyt irti, ja todella tökeröä ja ajattelematonta tuollainen vertailu.

Miksi haluat tapailla tuollaista törppöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut mielestäni kohtuuton. Toisen vertaaminen exään on todella alhaista ja osoittaa huonoa tunneälyä. Muutenkin kuulostaa siltä, ettei kyseinen miekkonen ole vielä päässyt exästään yli, eli ero lienee aika tuore (?).

Vierailija
4/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko sinulle usein että olet vähän "teini"?

Vierailija
5/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 09:45"]

luottaa suhun kun uskaltaa avautua ja sinä palkitset mustasukkaisella mökötyksellä

[/quote]

Erosta avautuminen tms on aivan eri asia kuin se, että vertailee exään tai jatkuvasti puhuu exästä.

Vierailija
6/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän sen, että haluaa kertoa elämästään, olemme puhuneet hänen avioerostaan myös eikä mua haittaa sellainen. selvää on, että eksiä on jokaisella, mutta mun mielestä on epäkohteliasta koko ajan puhua jostakin muusta ihmisestä. 

se kuulostaa siltä, että mies ajattelee tätä naista vielä, eikä ole päässyt hänen ylitseen, joten turhaan siinä tilanteessaa olen yleisönä ja korvikkeena.

en edes koe mustasukkaisuutta vaan ärtymystä siitä, että jos kertojotain ihantavallista asiaa, vastaus on jotain eksänikin sanoi noin tai on kokenut noin. ihan omituista. ja todella ajattelen myös että käytöstavoissa on hieman hiomisen varaa. 

Vierailija
7/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, mies olis mulle ex, eli antaa palaa. On kiinni vielä menneessä, ei osaa, eikä edes yritä peitellä sitä. 

Vierailija
8/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lisää vielä, ettei tämä joka lauseessa esiintyvä eksä ole entinen vaimo, jonka kanssa miehellä on lapsia vaan joku suhde, joka päättyi ilmeisesti huonoissa merkeissä. erosta ja lapsista voi just jutella.

harmittaaa, että käytin aikaani tuohon tyyppiin ja kuuntelin yhtäkään noista eksä-tarinoista. ja ärsyttää eniten se, että mies todella suuttui mulle kun sanoin asiasta ja lähdin kotiin! 

Vierailija
9/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia ei kannata kiinnostua juuri eronneista. Ei niistä eroista päästä yli sormia napsauttamalla. Katso seuraavaksi sellainen mies, jolla on elämä tasapainossa.

Ja totta kai mies suuttui, kun huomasi, ettei saakaan pitää sinua kynnysmattonaan.

Vierailija
10/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu veto ap, ihan turhaa on tuollaisen miehen tapailu.

Vierailija
11/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeassa. Unohda se mies, sen pitää ensin päästä eksästään yli. Teit mielestäni oikein, kun lähdit paikalta. Jos mies ottaa yhteyttä, sano, että mitäs, jos palaisit eksäsi kanssa yhteen tai palaa sun kanssa asiaan sitten, kun se ex ei enää ole päällimmäisenä mielessä.

Minä treffailin myös yhdessä vaiheessa miestä, joka höpötti koko ajan eksästään. Millainen se oli, mitä olivat tehneet, mitä tavaroita ja harrastuksia sillä oli...

Mies asui sillä hetkellä pienessä vuokrayksiössä. Mutta intoutui sitten muistelemaan, miten hienoissa asunnoisse he exän kanssa olivat asuneet. Kuvaili yksityiskohtaisesti parin asunnon sijainnit, huonejärjestyksen, sisustuksen, mistä huonekalut ostettu, jne. Aloin kyllästyä todella. Sitten mies jatkoi: "Niin, seuraavaksi me muutettiin rivariin, jonka mun isä kunnosti." "Ahaa", totesin. Ja muutin puheenaihetta sanoen, että tuo on menneisyyttä, millaisessa asunnossa hän jatkossa haluaisi asua: kerrostalo, rivari, onko haaveissa ok-talo...

Mies totesi, että se rivari exän kanssa oli kyllä hänen unelma-asunto, mutta pienin poikkeuksin. Kysyin, haluaisiko ikinä ok-taloa. Mies aloitti jotain siitä sanoa, mutta sitten yhtäkkiä totesi kesken lauseen, että hei, häneltä jäi kesken sen hänen ja exän rivarin kuvailu!

Kun sitten alkoi siitäkin selostaa kaikki ikkunoiden sijainit ja verhokuviot totesin tyynesti, että kiitti mulle riitti. Soita exälle, kun sitä noin kaipaat. Heippa.

Pari kertaa tuon jälkeen juteltiin puhelimessa, mutta ei mun todella kiinnostanut enää nähdä noin urpoa miestä. Jos ei todella tajua, että uuteen naiseen tutustuessa ei ekoilla treffeillä kannata jatkuvalla syötöllä ylistää elämäänsä exän kanssa (joka kuitenkin petti), niin saa sitten etsiä jonkun toisen tytön tarinoitaan kuuntelemaan.

Vierailija
12/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pari kertaa treffeillä yhden jätetyksi tulleen miehen kanssa, jonka ainoa puheenaihe koko treffeillä oli sen ex-vaimo ja sen vertailu minuun: ai sä et käytä koruja, mun ex-vaimo käytti niitä paljon...tyyliin.

No eihän sellaista jaksa kuunnella. Ex sitä ja ex tätä, selkeästi se mies ei ollut päässyt yli suhteestaan ja haki laastarisuhdetta.

Vierailija
13/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mull oli kerran tuollainen ääliö (tom)

jatkuvasti jauhoi exästään, näytti kuvia, videoita ym meni aivan sairaaksi siis todella. Lähdin lätkimään enkä enää koskaan suostunut edes puhumaan sille kun yritti ottaa yhteyttä.

nyt hän elelee ilman perhettä ja lapsia kun on ryssinyt kaiken itse, naiset on kaikonnu.

Vierailija
14/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kommenteista kaikille. av-palsta on kyllä parasta kaikissa elämän kriiseissä :)

toivottavasti tämä mies ja nämä muutkin eksä-tarinoijat edes joskus ymmärtävät, että ovat jonkun heitä huonosti kohdelleen takia menettäneet tilaisuuden tutustua uuteen ihmiseen. hieman kyllä epäilen, ettei tällä mun eksän muistelijalla kapasiteetit edes riitä tajuamaan, miten huonosti on käyttäytynyt. ja one for the road: olisi heti pitänyt jättää se itsekseen puhumaan juttujaan, ihan liian kauan kuuntelin noita.

puss kaikille ihanille av:lle :)

Vierailija
15/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarina ei kannata toimia, kun haava on parannettu niin laastaria ei enää tarvita. Laastarista tulee sitten haava. Ero pitää käydä yksin lävitse tai terapeutin kanssa.

Vierailija
16/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, tulee mielen se sarja Klikkaa mua, jossa yksi niistä päähenkilön tapaamista nettitreffeistä oli tällainen exäänsä juuttunut mies. Päähenkilö Ellan piti kuunnella loputonta exä sitä ja exä tätä selostusta ja katsoa video, jossa se ex-rouva käyttäytyi kuulemma jotenkin kummallisesti ja katsoi ikkunasta ulos varmaan joku muu mielessään jne. Ella nousi ja sanoi, että mä taidankin tästä nyt lähteä, kun sä et ole päässyt yli siitä exästäs.

Vierailija
17/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin muutaman kerran leskimiestä. Vaimonsa oli menehtynyt rintasyöpään. Oli aika masentavaa tulla verratuksi JOKA asiassa edesmenneeseen vaimoon. Kaikki mitä vaimo oli tehnyt/sanonut oli ylivertaista. Noh, tämä suhde loppui aika lyhyeen. Siinä kohtaa kun alettiin esittelemään vaimon vaatekaappia (mitään ei oltu heitetty pois) tämä tyttö otti jalat alleen.

Vierailija
18/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tapailin myös kerran sellaista miestä, joka oli toipumassa katkerasta erosta exästään. Exä kuulemma oli jotenkin naristinen ja itsekäs ja toiminnallaan suisti koko miesraukan mielenterveyden raiteiltaan. Ja oli kuulemma ihanaa, kun kuuntelin. Ah!

Kuuntelin aikani, kunnes totesin, että en halua olla terapeutti, vaan tyttöystävä, ja lähdin lätkimään. Ovat nykyisin palanneet yhteen tuon kauhean "narsistisen ja itsekkään" exän kanssa.

Vierailija
19/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut tavata ystäväni entisen miesystävän. Hän puhui myös joka tapaamisella exästä, jopa puheluissa. Aikansa sitä kestäneenä ystävättäreni mainitsi asiasta miehelle, joka tämän jälkeen lopetti exästä puhumisen! Mutta ei siinä kaikki. Exä pyöritti vielä miestä täysillä lapsen kautta ja uhkaili kaikella mahdollisella jos mies ei tee sitä taikka tätä. Mies suostui pyörittämiseen ja tällöin ystävättäreni lähti suhteesta pois. 

Vierailija
20/24 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein. Ei ole päässyt exästään yli, eikä teidän suhde siksi voi toimia. Valitettavasti olen tapaillut tällaista itsekin. Roikkui yhä exänsä ovilla ja kertoi sille minusta (onko ok tapailla mua) ja pyrki aina mainitsemaan sen mulle jonkin aasinsillan kautta ja niin edelleen. "Jätti" mut ja sanoi, ettei vain tuntunut oikealta. Miksiköhän ei. :) Ei kannata jäädä katselemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän