Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko poistetun pernan tilalle kasvaa uusi?

Vierailija
26.02.2013 |

http://www.rukousystavat.fi/index.php?option=com_k2&view=item&id=7:parantuneet〈=fi

http://www.rukousystavat.fi/images/stories/AnjaHy.jpg

Olin jo kuoleman portilla, mutta nyt saan uskoa Jumalan Ihmeisiin. Ja uskon Pyhän Hengen voimaan, koska aina rukousillan ja hengellisen kokouksen jälkeen olen niin virkistynyt! Minulta ei voi kukaan kiistää tämän ihmeen todellisuutta, eikä kukaan pysty horjuttamaan sitä uskoani, jonka parantumisen kautta sain. Kiitän Jumalaa parantumisesta ja siitä, että olen pysynyt kymmenen vuotta terveenä.

Nivusestani löysin patin ja menin gynekologille. Hän totesi, että siinä on tyrä - tai jotakin muuta - ja lähetti minut edelleen tutkimuksiin. Kirurgi otti näytteen, poisti kaksi imusolmuketta ja ilmoitti, että parin viikon kuluttua saan näytteestä tiedon postitse.” Uteliaana tutkin kirjettä ja kauhistuneena ymmärsin, että kysymyksessä on vakava sairaus. Lääkäri vahvisti epäilyni: Kysymyksessä on korkea-asteinen, aggressiivinen lymfooma, siis asteikolla 4-5 oleva Non-Hodginin lymfooma. Olin hyvin vakavasti sairas ja minkäänlaista toivoa tämä lääkäristrong ei antanut. Kun kävelin ulos lääkärin luota, olin kuin unessa. Oli niin sekava olo, että miltei kävelin auton alle. Koska minulla ei ole perhettä, en edes tiennyt kenelle voisin puhua? Ystävätärtäni en saanut kiinni ja äitini jo soitti ja kysyi tutkimuksista. En mitenkään voinut kertoa hänelle ja sanoin vain lyhyesti, että joitakin tutkimuksia varmuuden vuoksi vielä tehdään. Olin niin suuressa hädässä, koska tiesin, että sairaus on hyvin aggressiivinen. Tarvitsin jonkun, jolle purkaa sitä epätoivoa. Tukihenkilöksi löysin sairaanhoitajan, joka oli itse sairastanut rintasyövän. Olin niin epätoivoinen ja suuressa hädässä.Mikä kuoleman pimeys! Ensimmäinen hoitokerta teki vain kipeämmäksi ja hyvin sairaaksi. Oplin kolme yötä sairaalassa, enkä koko aikana saanut edes unta. Tuskaisena katselin osaston muita syöpäpotilaita ja näin, miten eräskin heistä teki juuri kuolemaa. Kuoleman ajatukset olivat kaiken aikaa mielessäni, vaikka ennen sairastumista minulle kuolema ei ollut vielä tullut mitenkään omakohtaiseksi. Ei kukaan, eikä mikään herättänyt pienintäkään toivoa paremmasta... Sairaus oli uusinut. Se oli vuosi -92, kun ensimmäisen kerran sairaus löydettiin ja kaikkien hoitojen jälkeen vuonna -97 sairastuin uudelleen samaan lymfoomaan. Taas annettiin lääkehoidot ja sädehoidot, mutta tilanne ei korjaantunut. Vuoden 2001 alussa, kun olin kontrollikäynnillä, pernastani löydettiin kolme syöpäpesäkettä. En voinut taaskaan ymmärtää, että olin niin sairas. Kun radiologi halusi ottaa pernasta kudosnäytteen, alkoi hirvittävä sisäinen verenvuoto. Perna oli jo siinä tilassa, että minut vietiin heti leikkaussaliin ja poistettiin koko perna. Mutta Jumala teki käsittämättömän ihmeen: Kun seuraavalla kerralla menin tarkistuskäynnille, radiologi ihmetteli, että perna on poistettu, mutta täällähän näkyy uusi perna! Hän haki toisenkin lääkärin paikalle ja yhdessä he sitä ihmettelivät. Moneen kertaan se kuvattiin - ja aina olivat yhtä ihmeissään. Keskenään lääkärit puhuivat ja toisiltaan kyselivät, että onko tämä jokin lisäperna? Vai onko tämä ihme? Vai mikä tämä on? Nopea toipuminen! Heti tuon ihmeen jälkeen alkoi nopea toipuminen: Olin pian hyvässä kunnossa! Kun olin lenkillä, teki mieli oikein hypellä, vaikka samalla katsoin ympärilleni, etteivät muut näe pomppimistani... Ja lauloin ääneen Golgatan veressä voima on... Kiitin Jumalaa ja uskoin heti tähän Jumalan ihmeeseen. Eikä uskoni ole horjunut. Tiesin, miten paljon puolestani oli rukoiltu. Myös leikkausyönä, kun tuli se sisäinen verenvuoto, ystävätärkin heräsi rukoilemaan. Olinhan hengenvaarassa. Nyt saan kaikille kertoa tästä Jumalan ihmeestä. Kerron siitä myös muille syöpäpotilaille, koska haluan todistaa, että verisyöpäni kanssa minua ei jätetty vain lääkäreiden käsiin, ja että tämä jatkoaika ja kaikki nämä parantumisen vuodet ovat olleet suurta Jumalan ihmettä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on selittänyt asioita jumalalla ja suuremmilla voimilla, joita hän ei ymmärrä jo vuosituhansia.

Vierailija
2/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot nyt sotkenut perunan ja perunan.

oliko muuten paperit retusoitu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalle on kaikki mahdollista. Koska Jumala pystyy luomaan ihmisen maan tomusta, miten uuden pernan luominen voisi olla Hänelle mahdotonta?

Vierailija
4/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko uusi perna ilmestyä poistetun tilalle?

Vierailija
5/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 01:17"]

[/quote]

Jos kysyt ateistilääkäriltä, hän sanoo, että ei voi.

Jos kysyt uskovalta ilmiseltä, joka on nähnyt ihmeitä tapahtuvan, hän sanoo, että Jumalalle kaikki on mahdollista.

Päätä itse kumpaa uskot. Valinta on sinun.

Vierailija
6/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 01:17"]

[/quote]

Jos kysyt ateistilääkäriltä, hän sanoo, että ei voi.

Jos kysyt uskovalta ilmiseltä, joka on nähnyt ihmeitä tapahtuvan, hän sanoo, että Jumalalle kaikki on mahdollista.

Päätä itse kumpaa uskot. Valinta on sinun.

[/quote]

Entäs onko lääketieteessä lisäpernaa olemassa?

Vierailija
7/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 01:32"]

Entäs onko lääketieteessä lisäpernaa olemassa?

[/quote]

googlaa.

Vierailija
8/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se vois olla lisäperna sitten

Vierailija
9/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 01:37"]

eli se vois olla lisäperna sitten

[/quote]

Siunausta sulle :)

Vierailija
10/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo voi. 

Voiko järjen saada takaisin?

Vierailija
11/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäpernan eli pernakudoksen löytyminen normaalin pernan ulkopuolella, yleisimmin vatsaontelosta, on sitä vastoin varsin tavallista, esiintyen jopa 10-20 %:lla väestöstä."

Lähde: http://cc.oulu.fi/~sisawww/esit/011011.htm

Se siitä.