Apua, teinkö väärin?
Nyt tarvitsen teidän näkemyksiä tilanteeseen. Oltiin miesystäväni kanssa pitkästä aikaa tanssimassa. Ilta oli ihana ja oli tosi kivaa. Drinkkejäkin tuli otettua. Tanssilattialla oli iloinen naisporukka, joista yhden naisen kanssa vaihdoin tanssiessa vähän juttua, samalla mieheni kanssa tanssiessani. Oli puhetta, että on sama musiikkimaku ja heitin, että voitas vaihtaa numerot, jos joskus tarttis vaikka seuraa tän tietyn musiikin bileisiin. Itselläni ei aina ole kavereita enää tässä iässä lähtijöiksi ja käyn suht harvoin missään. Ja tuo musamaku harvassa. Vaihdettiin ohimennen numerot, mieheni edessä.
No mieheni suuttui tästä, pyysi tiukasti toiseen saliin keskustelemaan tapahtuneesta. En ollut kuulemma huomioinut häntä vaihtaessani numeroa "sen l#sboh#oran" kanssa kun en ollut siinä tilanteessa esitellyt miestäni naiselle. Mieheni ilmoitti, että lähtee kotiin. Olin järkyttynyt, en ollut voinut kuvitellakaan tekeväni jotain väärin. Tuo nainen oli aivan hillitysti pukeutunut, enkä itse tavoittanut muita kuin kaveriviboja. Ja mieheni tietää, että olen itse kiinnostunut vain miehistä siinä mielessä ja toki oma mieheni minulla jo on.
Rehellisesti, teinkö jotain väärin, onko mieheni käytös ok? Kiva ilta muuttui ahdistavaksi, ja nyt mieheni antaa käsityksen, että ei välttämättä olisi edes jatkamassa kanssani käytökseni takia!
Kommentit (18)
Yrittää kontrolloida sinua, varo. Et tehnyt mitään väärin, mukavaa että tapasit samanhenkisen ihmisen.
Se ehkä olisi ok, jos mies olisi voinut keskeyttää tanssin. Nyt juttelet jollekin ja kumpikin vaan tanssii tanssilattialla edelleen, sun juttelu muualla samaan aikaan? Mies koki sen paritanssiksi ja ei huomioitu. Ja oli kolmas pyörä eli koki itsensä ulkopuoliseksi muista. Tai sivuun jätetyksi. Mitä muuta mies koki? Entä jos sä olisit ollut miehen tilalla.
Tee miehelle selväksi, että et tehnyt mitään väärää ja kavereita/ ystäviä ei ole liikaa. Miksi olisit esitellyt miehesi tälle tanssikaverille tässä vaiheessa? Miehesi yrittää kontrolloida sinua, tee selväksi ettet hyväksy sitä. Jos lähtee itse niin hyvä
Oli kyllä outo reaktio mieheltäsi. Et tehnyt mitään väärää.
Ymmärrän tuon, nro 3. Tanssin kuitenkin koko ajan myös mieheni kanssa eikä numeroiden vaihto kauaa kestänyt. Koko muu ilta vain mieheni kanssa kahdestaan häntä huomioiden. Enkä mä ymmärrä, miksi ei sais muille ohimennen kaverillisesti jutella kun kerran ulos tanssimaan on menty.
Ehkä teit huorin. Miehen mielestä.
Oletko varma että olet hetero, kun miehesikin reagoi tuolla tavalla? Mielestäni myös erikoista heteronaisena että vaihtaisi numeroita jonkun baarinaisen kanssa, ja vielä miehen selän takana.
Siis mikä miehiä vaivaa. Omanikin kuvitteli, että olen ihastunut exäänsä, kun nähtiin tätä juhlissa, juteltiin, sanoin että kiva nähdä pitkästä aikaa kun juttu luisti meillä viimeksikin ja vaihdettiin numeroita. Ei sentään suuttumalla suuttunut tuosta, mutta pitkään jaksoi tuosta vihjailla.
Minullakaan ei siis ole minkäänlaisia biseksuaalisia taipumuksia ja mies tietää tämän.
Pakene. Huoritteleva mies ei ole parisuhdemateriaalia.
Nro 10, niin siis ihan mieheni edessä numerot vaihdettiin, ei "selän takana".
Ap
...ja lisäyksenä nrolle 10, olen varma etten ole bi. Eikä mieheni ole koskaan "joutunut" asiaa epäilemäänkään. Ihan sisaruksellista/kaverillista oli minulta tuo. Toki hiprakka vaikutti asiaan, hyvä musiikki jne. Selvin päin en olisi varmaan numeroa vaihtanut. Mikä ei mielestäni kuitenkaan ole pointti. Pointti on mieheni reaktio, joka tuntui minusta kummalliselta ja ylimitoitetulta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että olet hetero, kun miehesikin reagoi tuolla tavalla? Mielestäni myös erikoista heteronaisena että vaihtaisi numeroita jonkun baarinaisen kanssa, ja vielä miehen selän takana.
Mitä väliä? Mä en ymmärrä näitä sukupuolijuttuja että kenen kanssa sopii kaveerata ja kenen ei eli jos mies alkais mulle räyhääämään siitä että vaihdoin numeroita jonkun toisen miehen kanssa, niin olisi samantien eksä.
Enkä itse usko että ap:n mies epäilisi ap:n pettävän ja luulen että et sinäkään kunhan haluat osallistua tuohon sairaan aurkuksen ylläpitämiseen jonka keskelke ap on joutunut.
Hyi.. Otte sälittäviä elukoita
Mun tapailumies oli vähän saman sorttinen, että humalassa epäili kaikkea ja saattoi möksähtää ihan ihmeellisistä asioista. Kerran lomareissulla oltiin jotain keikkaa katsomassa, jonka jälkeen mentiin karaokepaikkaan loppuillaksi. Viereisessä pöydässä oli joku naisporukka, jonka kanssa ohimennen juttelin ja pyysivät kanssaan laulamaan yhden kappaleen. Suostuin ja kun meidän vuoro tuli, näin lavalta, kun ukko lähti eteistä kohti. Luulin sen menneen vessaan, mutta kun ei palannut takaisin pöytään, vaikka siellä odottelin jokusen tovin laulamisen jälkeen eikä puhelimeen saatu yhteyttä, niin lähdin yksin lähellä olevaan hotelliimme. Siellähän mies makasikin sängyssä selvästi pahalla päällä, kun ilmeisesti tein väärin pitäessäni hauskaa niiden naisten kanssa sen pienen hetken. Eniten kiukutti, että sillä tavoin häipyy sanomatta mitään vieraassa paikassa, kun oikeasti jo huolestuin, mutta en ymmärrä myöskään mitä väärää on tutustua uusiin ihmisiin, jotka ei ole mikään uhka puolin eikä toisin.
Kyllä mä lähtisin miettimään kannattaako kontrolloijan kanssa jatkaa. Sorry.