Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättehän valkoiset pitsihörhelö-kodit. Millainen mies viihtyy sellaisessa?

Vierailija
25.02.2013 |

Tiedättehän ne netin blogeista tutut pitsihörhelö-kodit, joissa jokainen maton hapsu ja sängynpeitteen nukka on samaa sävyä, ja sohvat ovat sen näköiset, että ne on lähinnä katselua eikä istumista varten. Sellaiset kodit, joiden lattia menisi pilalle, jos sitä hiissaisi sukalla, jota on käytetty kengän sisällä.

Millainen mies oikein viihtyy tällaisessa pitsihörhelö-kodissa? Jos tunnet pitsihörhelö-äidin, niin voisitteko kuvailla, mitä heidän miehensä näyttävät ja millaisia he ovat.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai senkö, että tämä suosittu sisustusbloggaaja on raskaana?

Vierailija
22/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 21:54"]

Tiedän muuten hyvän juorun eräästä suositusta bloggaajasta ja hänen miehestään!

[/quote]

Kerro heti :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KPE?

Vierailija
24/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies viihtyy vain vanhoissa paskasissa kalsareissa, 80-luvun sinisessä keinonahkasohvan perällä piereksimässä ralliraitoja. Missään nimessä ei mikään huonekalu saa olla uutta ja puhdasta, puhumattakaan sävysävyyn *oksu*.

Pitää olla se 70 tuuman taulutelevisio, miljoonat härpäkkeet tv-tasolla /X-box, Pleikka, Wii jne) Nojatuolit ovat mummolta saadut, ja baarikeittiö koko perheen mieleen. Miehesi haaveilee bubimaisesta sisustuksesta, kaikkine rekvisiittoineen (ihanat viinamainospeilitaulut, ex-kiekkoilijoiden pelipaidat seinillä jne). Hämärä valaistus, ja villakoirat nurkissa. AH autuutta.

Vierailija
25/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka ei välitä, miltä koti näyttää tai ei halua/ saa antaa omaa panostaan sisustukseen.

Ei kai kukaan mies voi pitää tuollaisesta tyylistä tai sohvatyynyistä, joissa lukee "kirja Provencesta" ranskaksi...

Vierailija
26/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille yleisesti ottaen on aika yhdentekevää, minkänäköisessä ympäristössä he asuvat. Tuskin edes huomaavat, jos vaimo on vaihtanut verhoja. Pääasia, kun kotona on teevee ja ruokaa saa ja sänky löytyy. Joten ne röyhelöhärpäkkeet ovat ihan epäolennaisia. Mies voi olla ihan onnellinen ilman niitä tai niistä huolimatta.

Vierailija
27/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

krhm, olen lähtenyt aamulla pakoon kun huomasin naisen olohuoneessa olevalla pöydällä olevan jaloissa pitsiset "nilkkasukat", ois voinu illalla jo varottaa, liian kovaa meininkiä aamujumpan jälkeen

Vierailija
28/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 22:22"]

Miehille yleisesti ottaen on aika yhdentekevää, minkänäköisessä ympäristössä he asuvat. Tuskin edes huomaavat, jos vaimo on vaihtanut verhoja. Pääasia, kun kotona on teevee ja ruokaa saa ja sänky löytyy. Joten ne röyhelöhärpäkkeet ovat ihan epäolennaisia. Mies voi olla ihan onnellinen ilman niitä tai niistä huolimatta.

[/quote]

Tämä ei pidä paikkaansa ainakaan minun lähipiirissäni. Kyllä miehet aivan yhtälailla haluavat valita tapetteja, ostavat mieluisaa taidetta tai valitsevat klassikkotuoleja, vaikka eivät ole homoja.

Kai jossain sitten asuu vielä miehiä, joille kodin ulkonäöllä ei ole väliä, kun sitä myyttiä niin toitotetaan.

Vierailija
29/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity varsinaisesti tähän, mutta tiedän yhden tosi pahan jutun erään suomen mittakaavaavassa tunnetun bloggaajan miehestä!

Vierailija
30/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 22:11"]

Sellainen mies, joka ei välitä, miltä koti näyttää tai ei halua/ saa antaa omaa panostaan sisustukseen.

Ei kai kukaan mies voi pitää tuollaisesta tyylistä tai sohvatyynyistä, joissa lukee "kirja Provencesta" ranskaksi...

[/quote]

Mäkin tunnen kyllä enimmäkseen näitä tämmösiä miehiä. Suurin osa tuntemistani miehistä eläisi edelleen niiden opiskeluaikana sukulaisilta saatujen vanhojen huonekalujen keskellä, jos eivät jossain vaiheessa olisi pariutuneet. Jos jotain omaa sisutusmakua jossain ilmenee, niin se on joku baarikaappi tai sähkötoiminen tv-tuoli.

Vierailija
31/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 22:42"]

Ei liity varsinaisesti tähän, mutta tiedän yhden tosi pahan jutun erään suomen mittakaavaavassa tunnetun bloggaajan miehestä!

[/quote]

niin no älä vaan kerro.

Vierailija
32/53 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei ole antanut minun sisustaa niin kuin haluan. Hänellä on vahva näkemys millainen sisustuksen pitää olla. Olemme löytäneet kultaisen keskitien. Minä tuon sisustukseen ripauksen luksusta, vanhaa ja valkoista, mies taas tuo modernia, mustaa ja kiiltävää. Mielestäni kummallakin pitää olla oikeus päättää siitä miltä koti näyttää. Uskon kyllä senkin, etteivät jotkut miehet välitä sisustuksesta, koska tiedän naisiakin joita ei kiinnosta sisustaminen.

Vierailija
33/53 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. bloggaaja on eronnut miehestään, mutta ei ole tullut vieläkään julkisuuteen asian tiimoilta. Tässä mielenkiinnosta puhkun milloin asia esitellään.

Vierailija
34/53 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 23:02"]

Minun mieheni ei ole antanut minun sisustaa niin kuin haluan. Hänellä on vahva näkemys millainen sisustuksen pitää olla. Olemme löytäneet kultaisen keskitien. Minä tuon sisustukseen ripauksen luksusta, vanhaa ja valkoista, mies taas tuo modernia, mustaa ja kiiltävää. Mielestäni kummallakin pitää olla oikeus päättää siitä miltä koti näyttää. Uskon kyllä senkin, etteivät jotkut miehet välitä sisustuksesta, koska tiedän naisiakin joita ei kiinnosta sisustaminen.

[/quote]

Juuri näin sen pitäisikin mennä. Itse olen mies ja meillä on ollut vaimon kanssa muutaman kerran "vakavia" keskusteluja kodin sisustuksesta. Vaimo on juuri tuota tyyppiä, joka haluaisi valkoista, valkoista, pitsiä, tyynyjä ja vielä vähän valkoista. Pöydällä voi olla sitten värikkäitä kukkia tuomassa raikkautta... Minun kotini taas ei ole pelkästään valkoinen ja minun kodissa pitää pystyä syömään pöydässä ilman pelkoa, että kallis pöytäliina menee pilalle ensimmäisestä roiskeesta. Sinänsä minulle ei ole niin väliä, että onko tapetti ruskea vai keltainen, mutta juuri otsikon mukainen pitsihörhelövalkoinen koti ei tule kyseeseen. Näin ollen olemme molemmat joutuneet tekemään myönnytyksiä ja nyt molemmat viihtyvät varmasti paremmin kuin jos vain toinen olisi sisustanut kodin oman mielensä mukaan. 

Vierailija
35/53 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan hyvin. Miksi ei viihtyisi? Monet miehet antavat vaimojensa ihan mielellään sisustaa ja nauttivat siististä ja viihtyisästä kodista. Miksi kuvittelet, että miehet eivät ymmärtäisi kauneuden päälle?

Vierailija
36/53 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 19:22"]

Mitäs sanoisitte sellaisesta juorusta, että tiedän naisen, joka on tapaillut erään tunnetun blogistin miestä viime aikoina?

[/quote]

No kuka ? Johan menee hurjaksi, ensin ero huhuja ja sitten salarakas huhuja?

Vierailija
37/53 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku TYYLIKKÄÄN yksin asuvan miehen asunnon? Minä en tiedä.

Kaikki ne yksin asuvat miehet, jotka tunnen, ovat pääasiassa sisustaneet niillä huonekaluilla, joita ovat saaneet vanhemmiltaan tai muilta sukulaisiltaan. Joku TVn-katsomis-sohva tai nojatuoli ja jättisuuri tv on sitten ehkä ostettu itse.

Verhot on usein jämiä entisiltä exiltä tai sitten äidin valkkaamat ja ompelemat. Yhdelläkin miehellä on joka ikkunassa äidin maun mukaan tehdyt yltiöromanttiset, monikerrokseiset puhviverhoasetelmat. :) Hänestä ne on hienot. Joo, ja muu sisustus EI ole samaa paria.

Isolla osalla miehistä ei tunnu olevan mitään makua sisustuksen suhteen. Tai sitten ne ei vaan välitä. Pöytä on pöytä, tuoli on tuoli, se siitä. Jos se täyttää käyttötarkoituksen, ihan sama.

Valitettavasti oma mies on sitä lajia, joka haluaa olla vaikuttamassa sisustukseen. Se haluaisi sellaisia moderneja kristallilamppuhärpäkkeitä kattoon ja jotain pronssinvärisiä peilikukkapylväitä, sateenkaaren väreissä vilkkuvia ledvalokoristuksia yms. ihan kamalaa. :P Sama maku kuin äidillään. Onneksi ollaan löydetty mekin sellainen keskitie, että ihan hirveimpiä miehen ehdottamia WT-virityksiä ei meiltä löydy.

Vierailija
38/53 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs yksin asuvan miehen koti löytyy tästä blogista: Uusi muste.

Vierailija
39/53 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs yksin asuvan miehen koti löytyy tästä blogista: Uusi muste.

Vierailija
40/53 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 09:39"]

Varmaan ihan hyvin. Miksi ei viihtyisi? Monet miehet antavat vaimojensa ihan mielellään sisustaa ja nauttivat siististä ja viihtyisästä kodista. Miksi kuvittelet, että miehet eivät ymmärtäisi kauneuden päälle?

[/quote]

Kyse ei ollutkaan siitä etteikö koti voisi olla kaunis ja siisti, vaan siitä että millainen mies viihtyy pitsien ja vaaleanpunaisten puhviverhojen ja kaikenkarvaisten kukkakuosien keskellä.