Hyi helkkari huomasin treffikumppanilla vanhaa punaviiniä, tehty vuonna 1975
Kaadoin sen lavuaariin. Kuka nyt mitään homeisia viiniä juo. Avaamatonhan se oli, mutta eihän viini säily avaamattomanakaan pitkään.
Olen täällä sen miehen luona nyt yksin kun hän lähti kioskilla käymään hakemassa kahvimaitoa. Aion sanoa hänelle tuosta viinistä. Eipähän saa mitään myrkytystä jos olis sen juonut.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.
Ap
Ilmoitin asiattomaksi.
n-27 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.
Ap
Ilmoitin asiattomaksi.
Hyvä. Tämä aloitus olikin luokattoman surkea.
Ei tää nyt niin surkea ollut kuin nuo pierukakkajutut ketjussa.
Harmiton juttu, jossa ap tekee pilaa itsestään, eikä loukkaa ketään.
Ps. Kannattaa kuunnella samalla vaikka Irinaa tai Paula Koivuniemeä.