Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ensimmäinen raskausoireesi?

Vierailija
25.02.2013 |

Itsellä kipeät rinnat, siis moninverroin kipeämmät kuin yleensä menkkojen aikaan, t-paitakin sattui.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskivut, jotka siis eivät olleetkaan kuukautiskipuja (tuntuivat ihan samanlaisilta).

Vierailija
22/29 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etova olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva pissahätä! Mulla oli rinnat todella vähän kipeät, enintään sen verran kuin menkkojen alkaessa. Siksi miettikin, että voiko olla edes raskaana, kun aina kuulutetaan sitä, miten rintoja kivistää! :)

Vierailija
24/29 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo maku suussa, joka kerta

Vierailija
25/29 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaat PMS-oireet, jotka alkoi heti ovulaatiosta: mielialavaihtelut potenssiin tuhat, hirveä nälkä ja rasvaisen ja suolaisen himo. Siinä vaiheessa, kun kuvaan astui kuumat aallot, olin ihan varma että nyt alkaa menkat. Eivätpä alkaneet.

Vierailija
26/29 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörryttäminen: korvissa alkoi humista ja silmissä sumentua niin, että oli pakko päästä istualleen/makuulle. Verenpaine oli alhainen, johtuiko sitten siitä. Myös tolkuton väsymys iski samoihin aikoihin.

Vierailija
27/29 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselinkin täältä muutama viikko sitten vatsassa tuntuvista hirveän kipeistä viiltelyistä aivastaessa tai yskiessä. Luulin niitä endometrioosin oireiksi, sillä en uskonut olevani raskaana.

Kas kummaa, olin sittenkin raskaana! :D Ja pahoinvointi alkoi samana päivänä kun tein testin. Yököttää 24h /vrk.

Vierailija
28/29 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat kipeytyivät mullakin. Muutamaa päivää myöhemmin alkoi pahoinvointi, jolloin tein plussatestin.

Vierailija
29/29 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva pissatus, veskissä piti laukata yhtenään niin luulin että oli tullut kusitauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi