G: Ensimmäinen raskausoireesi?
Itsellä kipeät rinnat, siis moninverroin kipeämmät kuin yleensä menkkojen aikaan, t-paitakin sattui.
Kommentit (29)
jatkuva pissahätä! Mulla oli rinnat todella vähän kipeät, enintään sen verran kuin menkkojen alkaessa. Siksi miettikin, että voiko olla edes raskaana, kun aina kuulutetaan sitä, miten rintoja kivistää! :)
Voimakkaat PMS-oireet, jotka alkoi heti ovulaatiosta: mielialavaihtelut potenssiin tuhat, hirveä nälkä ja rasvaisen ja suolaisen himo. Siinä vaiheessa, kun kuvaan astui kuumat aallot, olin ihan varma että nyt alkaa menkat. Eivätpä alkaneet.
Pyörryttäminen: korvissa alkoi humista ja silmissä sumentua niin, että oli pakko päästä istualleen/makuulle. Verenpaine oli alhainen, johtuiko sitten siitä. Myös tolkuton väsymys iski samoihin aikoihin.
Kyselinkin täältä muutama viikko sitten vatsassa tuntuvista hirveän kipeistä viiltelyistä aivastaessa tai yskiessä. Luulin niitä endometrioosin oireiksi, sillä en uskonut olevani raskaana.
Kas kummaa, olin sittenkin raskaana! :D Ja pahoinvointi alkoi samana päivänä kun tein testin. Yököttää 24h /vrk.
Rinnat kipeytyivät mullakin. Muutamaa päivää myöhemmin alkoi pahoinvointi, jolloin tein plussatestin.
Jatkuva pissatus, veskissä piti laukata yhtenään niin luulin että oli tullut kusitauti.
Kuukautiskivut, jotka siis eivät olleetkaan kuukautiskipuja (tuntuivat ihan samanlaisilta).