Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjyyden tunne

epävakaa
03.03.2019 |

Jatkuvasti kauhea tyhjyyden tunne sisällä. Varsinkinkin iltaisin. Lapset katsovat olkkarissa Selviytyjiä. Mikä helpottaa, mistä apu. Muita joilla samanlaisia tuntemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä se tyhjyys tuntuu? Epätodelliselta? Vaiko enemmän toivottomuudelta?

Kuin olisi haulikolla ammuttu reikä rintaan. Enemmänkin syvää yksinäisyyttä ja toivottomuutta. Vähän ehkä epätodelliseltakin. Kuin en olisi oikein elossa. Kuin olisin ypöyksin koko suuressa uhkaavassa maailmassa. 

-ap

Onko sulla jatkuvasti tuollainen tunne? Kuulostaa tosi tutulta tuo kuvaus, mutta mulla tulee ja menee näitä. Voi olla pitkiäkin aikoja kun elämän näkee positiivisessa valossa, mutta aina se tyhjyys palaa. Tuttua mulle ihan lapsesta lähtien, mutta ikinä en ole apua hakenut, en edes tiedä olisiko pitänyt.

Vierailija
22/22 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä se tyhjyys tuntuu? Epätodelliselta? Vaiko enemmän toivottomuudelta?

Kuin olisi haulikolla ammuttu reikä rintaan. Enemmänkin syvää yksinäisyyttä ja toivottomuutta. Vähän ehkä epätodelliseltakin. Kuin en olisi oikein elossa. Kuin olisin ypöyksin koko suuressa uhkaavassa maailmassa. 

-ap

Onko sulla jatkuvasti tuollainen tunne? Kuulostaa tosi tutulta tuo kuvaus, mutta mulla tulee ja menee näitä. Voi olla pitkiäkin aikoja kun elämän näkee positiivisessa valossa, mutta aina se tyhjyys palaa. Tuttua mulle ihan lapsesta lähtien, mutta ikinä en ole apua hakenut, en edes tiedä olisiko pitänyt.

Ei ole kokoaikaa, vähän vaihtelevasti. Toisinaan päivittäin ja parempina aikoina harvemmin. Tosi pelottava ja ikävä tunne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi