Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko toista kutsua "rakkaaksi" vahingossa...

Vierailija
25.02.2013 |

...ja sitä tarkoittamatta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen monesti sanonut. Esim "Rakastan sinua" ja "Jenni rakas"  ei vaan tarkoita samaa.

Vierailija
2/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälle voin sanoa "Kaisa-rakas", ja myös sitä tarkoitan, ystävät ovat minulle rakkaita.

mutta jos tapailusuhteessa toinen sanoo ohimennen "kuule, rakkaani, töissä tanään tapahtui..". tällaisesta tilanteesta kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, jos on puhelias ihminen. Olen puhutellut yläasteikäistä poikaoppilasta 'kullaksi' ja rakaskin on joskus lipsahtanut, johtuu siitä, että itsellä on saman ikäisiä lapsia, joita puhuttelen niillä sanoilla.

Vierailija
4/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksikin voi tulla vahingossa :)

Jos sanon rakas jollekin muulle kuin lapsilleni, on se puhdas vahinko, silti saatan niin sanoa, vahinko, tottumus tms, mistä lie johtuu.

Vierailija
5/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi rakas...kyllä!

Vierailija
6/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Suomen kielessa liian voimakas sana, etta vahingossa kayttaisi.

Vierailija
7/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun aloin pitkän sinkkukauden jälkeen seurustelemaan sanoin pitkään joskus muita ihmisiä vahingossa kullaksi tai rakkaaksi (tai raksuksi). Sanon vieläkin joskus, seurustelua takana kolmisen vuotta.

Samaten pyrin joskus koskettelemaan ihmisiä (tämän saan yleensä estettyä ennenkuin se tapahtuu :D). Kun kotona se on niin jokapäiväistä niin ei aina muista että vieraita ihmisiä ei pidä hivelöidä ohi kävellessä.

Vierailija
8/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten hauska, mäkin olin pitkään sinkku ja kun aloin seurustella oli tosi pitkään vaikeuksia siinä että meinasin vahingossa kosketella kaikkia samoin kuin poikaystävääni. Kerran olin viikonloppua viettämässä kaverillani ja kun hän hääräsi keittiössä jotain, olin jo menossa antamaan pusuja hänelle kunnes tajusin kuka on kyseessä :)

Vierailija
9/9 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis "RAKKAANI...", ei "rakas".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi