Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallo

Futismutsi
03.03.2019 |

Tyttäreni (05) haluaisi aloittaa jalkapallon. Olisko kellään kokemusta tai tietoja tästä lajista esim paljonko treenejä on viikossa ja mikä on hintahaarukka.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna aloitaa

Ru se sun lapses jaksa sitä kumminkaan

Vierailija
2/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se muka jaksais jos hän nauttii siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergio ramos on ķàmèľínpàšķá demokraatti símpanšší joka saa hakkaa messiä ilman tuomiota. Messi on parempi ja fairplay. Kuningas monarkian real madrid on syvältä.

Vierailija
4/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä keskustaa.

Vierailija
5/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallo on hyvää jalkatyöskentelyä. Kaikki viisastuminen lähtee jaloista. Enemmän treenejä niin parempi. Maksimi maksut ovat junioreilla maksimi treenillä joka on 4-6kertaa viikossa noin.450€ lisenssi ja seuran vuosimaksu ja 35-50euroa kuukausimaksua. Omasta kokemulsesta näin. Olin melko tunnollinen juoniori ~kohtalainen~ keskivertoa suomalaista jalkapalloa reippaampi.

Vierailija
6/6 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15-vuotias ja löytyy futiksesta 3 vuoden kokemus. Ensimmäinen joukkueeni oli kauppari, sillä halusin kokeilla taitojani, koska olen jo pienestä asti tykännyt jalkapallosta. Treenejä oli 2 kertaa viiikossa ja pelejä kerran kuukaudessa. Treenit kesti noin  1 h. Hintaa olis sille noin 200 €/puolvuotta. Noin puolen vuoden jälkeen minut kutsuttiin Ilveksen Piiri liigaan, sillä nähtävästi olin hyvä ja suostuin sillä joukkue oli pääsemässä Liiga ykköseen jossa oli edustus.

Treenit oli muuttunut viiteen ja 2 kertaa viikossa salilla. Ennen treenäjä oli 30 min lenkki. Noin puolen vuoden jälkeen olin saanut hyvän kunnon ja oli vlaita pelipaikaltaan. Pelejä oli joka viikko ympäri Suomee ja turnauksia noin kuukauden välein. Hintaa oli sille noin 800/vuosI + lisenssit. Itse suosittelen aloittamaan pienestä esim joku kauppari joukkue ja jos taitoa löytyy niin kannattaa vaihtaa joukkuetta parempaan. Kannattaa myös googlata mitä joukkueita on ja kysyä kavereilta. Itse pääsin kaverini kanssa samaan joukkueeseen, lisää kavareitakin tuli ja oli myös hauskaa turnauksien aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän