Te, jotka ette mene huomenna töihin- Mikä on syynä, ettet mene?
Itseä en tykkää käydä töissä. Liikaa stressiä. Mieluummin olen kotona, käyn harrastuksissa ja kokkaan. Nukun pitkään tietenkin. En ole katunut päätöstäni. Mikä on sinun syysi ?
Kommentit (92)
Otin huvikseen omalla ilmoituksella 3pv saikkua.
Teen näin about joka neljäs kuukausi, niin ei joudu esimieskeskusteluun...
En ehkä ihan kuulu tähän kategoriaan, mutta en varsinaisesti "mene" huomenna (enkä muinakana päivinä) töihin. Avaan vain koneeni ja ryhdyn hommiin. Teen siis etätyötä kotoa käsin.
Vapaapäivä, ihanaa! Ja pakko lisätä että onneksi jokainen päivä ei ole vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
En ehkä ihan kuulu tähän kategoriaan, mutta en varsinaisesti "mene" huomenna (enkä muinakana päivinä) töihin. Avaan vain koneeni ja ryhdyn hommiin. Teen siis etätyötä kotoa käsin.
Ei AV-palstaa oikein voi laskea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mitä järkeä? Toivottavasti et ole sellaisessa työssä, missä muut joutunut lujille lintsauksesi takia. En ymmärrä tällaista toimintaa. Ihan käsittämätöntä touhua aikuiselta ihmiseltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mitä järkeä? Toivottavasti et ole sellaisessa työssä, missä muut joutunut lujille lintsauksesi takia. En ymmärrä tällaista toimintaa. Ihan käsittämätöntä touhua aikuiselta ihmiseltä!
Siksi ku vtuttaa työpaikan äipät jotka "lapsi sairaana" -saikuttaa solkenaan ja minä lapsettomana teen niitten duunit ja vaihdan vuoroja.
Näin pidän pelin balanssissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ku vtuttaa työpaikan äipät jotka "lapsi sairaana" -saikuttaa solkenaan ja minä lapsettomana teen niitten duunit ja vaihdan vuoroja.
Näin pidän pelin balanssissa.
Kuulostaa unelma työpaikalta. Sori, mutta ei käy kateeksi.
Viikko virkavapaalla, mies talvilomalla, lähdetään mökille. Töihin taas 11.3.
Äitiysloma eikä vauva ole vielä syntynyt niin tuntuu hieman oudolta.
Normaalisti olen työnarkomaani (töissä 80-110 h/vko), niin hieman kestää tottua tähän. Toisaalta saan nyt vuoden lomailla ja saan siitä huolimatta suhteellisen paljon rahaa joka kuukausi, joten täytyy varmaan vain nauttia ja tehdä kaikkia sellaisia asioita mihin ei ole ennen ollut aikaa, Kuten keskittyä perheeseeni.
Ei tarvitse. Elän pääomatuloilla, opiskelen, harrastan, teen frelance-juttuja.
Vuorotyö.
Vapaa päivä.
Töihin seuraavan kerran ke klo 14.