Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen käy päiväkaljoilla?

Vierailija
03.03.2019 |

Sunnuntaisin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki-Vantaan Oak Barrellissa istuu kaljalla porukkaa ihan ihme aikoihin. Kai se reissuunlähtökalja on niin tärkee, riippumatta, lähteekö lento klo 7.30 vai klo 18.

Ja mikä ongelma? Jos teen 40-50 tuntia töitä viikossa ympäri vuoden ja lähden kerran vuodessa reissuun, niin kuuluuko minun jättää kalja ottamatta, jos lento lähtee aamulla klo 10:00?

Miten se kaljan juominen liittyy reissuun lähtöön?? Siis onko tämä joku sääntö että matkustaa saa vaan pikkupöhnässä vai miten ihmeessä nämä kaksi asiaa liittyy toisiinsa?

Siten että edellinen postaaja kirjoitti nimenomaan outoina aikoina LENTOKENTÄLLÄ juomisesta. Siten.

Niin ja minä kysyn miksi siellä lentokentällä pitää juoda. Olen käynyt kymmenillä kentillä ja hyvin harvoilla edes on samanlaista "juottolameininkiä". Alkoholia juodaan ehkä ruoan kanssa joo, mutta vain suomen kentillä näkee ihmisiä VAIN sen alkoholin kanssa "juhlistamassa" matkustamista. Todella omituinen tapa.

What? Oikeesti? Ollanko me voitu olla niin eri kentillä. Kun mun mielestä kaikkialla on ihan samanlaista, Helsinki ei mitenkään erotu. Ja sielläkin pubista löytyy ihan ulkomaalaisiakin.

Just tulin työmatkalta ja Frankfurtissa loungessa oli ihmisillä olutta lasissa, klo oli 9.30 pe aamuna. Ja ei, ne ei ollu suomalaisia. Minä ja muut jatkolennolle menijät suomalaiset syötiin aamupalaa kahvin kanssa. Tai en mä nyt takaa ettei kukaan suomalainen juonu siellä alkoholia. Mutta noi ainakin oli saksalaisia.

Vierailija
42/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentillä pitää juoda pari ihan siksi, ettei lentohenkilökunnan tarvitse pitää lentopelkääjää kädestä.

Lentopelkääjä suoriutuu matkasta ihan muina ihmisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka on persu viinalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi