Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehään välillä jotkin muutakin

Vierailija
24.02.2013 |

Olen 16-vuotias ja minulla on ensimmäistä kertaa vakituinen poikaystävä. Hän on 19. Minua vähän harmittaa, kun me ei ikinä tehdä muuta yhessä kuin pannaan. Poikaystäväni haluaa heti seksiä, kun tulee ja sitä jatkuu sitten pitkin iltaa ja yötä. Aamulla lähtee yleensä kiireesti. Onko tällainen yleistä miehillä tuossa iässä? Onko tuo teistä normaalia seurustelua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia toisilla nuorilla ja mieshillä varsinkin. Itse olen 53 mies ja perhe on ok ja lapset asuvat omillaan. Tilanne on meillä huonontunut seksin suhteen, vaimo ei enää suostu ollenkaan seksiin ja tämä taas käy hermoon ja valvottaa minua. Nyt menisin vaikka vieraisiin eli tähän totaaliseen pihtaus tilanteeseen sitten joskus tulevaisuudessa ei kannata sortua. Olet nuori ja varmaan suhteesi ei ole se lopullinen tai eihän sitä tiedä :)  .

Vierailija
2/3 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi ei näe sulle muuta arvoa kuin seksin. Et ole tyttöystävä vaan panopuu. Ja on yleistä miehillä tuo. Ei se silti sitä tarkoita että siihen pitää alistua. Vaadi nyt edes jotain kunnioitusta itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja. Läävässä röhkiviä karjuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme