Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin te teinien vanhemmat harrastatte seksiä?

Vierailija
24.02.2013 |

me never..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 20 jatkaa.

Joo , varmaan jos on iso talo , toi toimii. Mut jos on 90 neliön kerrostalokoti , toi ei toimi. Ei ainakaan meillä, ei kyllä haluta jos on teini seinän takana . Ja silti on se seki luonnollista munkin mielestä, mun mielestä ei vaan ole luonnollista että teinit joutuu kuunteleen äidin ja isän huokailuja aktissa. Tai sitten jotkut ihmiset vaan nai tosi äänettömästi ?

Vierailija
22/35 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. :-(( Harmittaa tämä tilanne hirveästi. Meidän teinit tuntuvat olevan aina hereillä! Joskus sovitaan miehen kanssa, että pidetään  yhteinen lomapäivä mutta juuri silloin joku teineistä on oikeasti sairaana. Ja vaikka pistää oven kiinni niin en pääse tunnelmaan kun kuulostelen koko ajan, että valvooko joku taas. Pikkulapsiaikana tämä on sentään vaan ihan helppoa. Lapset nukkuivat öisin. Olisko ihan tyhmää vuokrata huone hotellista joskus, että saisi hetken rauhaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuillasta arkena ehtii hyvin, teinit painuu unille, kun seuraavana aamuna on koulua. Viikonloppuisin taas aamulla on hyvää aikaa, kun silloin ne nukkuvat myös.

Vierailija
24/35 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 09:26"]

Ja nää ihmiset, jotka kertoo että ovi vaan kiinni ja naimaan, eivät kyllä ole teinien vanhempia.

[/quote]

Siis ei tulis mieleenkään, että laittaisin vain oven kiinni ja menisin miehen kanssa naimaan. Ei ei ei.

Ja sitten tultaisiin makuuhuoneesta vain ihan pokkana olohuoneeseen ja teinit _tietäis_ että vanhemmat on naineet. Siis eihän teinin mielestä vanhat vanhemmat edes nai!

Kuten  Veli Sikiö tilanteesta sanoisi: "Tää on kiusallista meille kaikille."

Vierailija
25/35 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/35 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ihan vielä teinejä, mutta kyllä me aiomme jatkaa seksipuuhia niin kuin tähänkin asti. Illalla tai kuna lapset puuhaavat omiaan, ei kun makuuhuoneen ovi lukkoon ja toimiin (meillä ne ovat luonnostaan äänettömiä). Kouluikäiset varmaan arvaavat, mutta miksi siitä pitäisi välittää. En näe mitään järkeä yrittää valehdella lapsille, että vanhemmilla ei olisi seksielämää.

Vierailija
27/35 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 09:50"]

Nro 20 jatkaa.

Joo , varmaan jos on iso talo , toi toimii. Mut jos on 90 neliön kerrostalokoti , toi ei toimi. Ei ainakaan meillä, ei kyllä haluta jos on teini seinän takana . Ja silti on se seki luonnollista munkin mielestä, mun mielestä ei vaan ole luonnollista että teinit joutuu kuunteleen äidin ja isän huokailuja aktissa. Tai sitten jotkut ihmiset vaan nai tosi äänettömästi ?

[/quote

teini valvoo viikonloppuisin niin pitkään kuin mennään sanomaan. Viikollakin pitää mennä joka ilta muistuttamana että hei huomenna on koulua. Eli ei ole mahdollisuuksia. Ja silloin kun tämä ei ole kotona ihan nautitaan siitä nukkumisesta! Kun ei tarvitse kytätä näkyykö tietokoneen valo jossain. Sitä aikaa odotellessa kun lapset muuttaa (jos muuttaa) kotoa.

Vierailija
28/35 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on yli yksi. Odottelen, että yksi menisi nukkumaan, kaksi nukkuu jo. Mies nukahti sohvalle jo tunti sitten. Jos tuo viimeinenkin nukahtaa pian, menen herättämään miehen. Muuten menen itsekin nukkumaan.

Vierailija
29/35 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso talo, teinejen ja nuoremman huoneet eri kerroksessa. Meidän kerroksessa on yhteisiä tiloja talon toisessa päässä. Eli toisten valvominen ei haittaa. Kun ovemme on kiinni, ei tänne ketään tule ainakaan illalla, kun nuorin nukkuu. Aamullakin vkl on rauhaisaa, teinit nukkuu ja nuorin menee katsomaan (jos herää) lastenohjelmia. Vaikka täällä on teinejen yövieraita ei haittaa... Viimeksi juuri kävi näin, talon toisessa päässä nuoripari katseli elokuvaa. Onneksi on tilaa, välimatkat  tilojen välillä antaa yksityisyyttä.

Vierailija
30/35 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ne teinit sunnuntaiaamuisin kello 8 nukkuu ...

Minä harrastan seksiä silloin kun miesystäväni kutsuu kylään. Teini 17.

Vierailija
31/35 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei vielä teini-ikäisiä lapsia, mutta muistan kyllä teini-iästäni sen, että olin visusti omassa huoneessani ovi kiinni ja katsoin telkkaria tai kuuntelin musiikkia. Helposti meni parikin tuntia etten poistunut sieltä (jos siis olin kotona). Vanhemmilla tv olkkarissa päällä, enkä varmasti olisi huomannut jos olisivat menneet makkariin puuhastelemaan, eikä olisi kiinnostanutkaan. Usein illalla vetivät ovea enempi kiinni (ehkä ettei valo heijastaisi sinne) ja aivan sama halailivatko siellä vai oliko akti käynnissä. Ei olisi tullut mieleenikään mennä kesken kyselee/katsomaan mitä puuhaavat. Jos tulee tärkeätä asiaa voi sen huutaa/kysyä oven läpi. Ja kuinka moni teini oikeasti menee vanhempiensa luokse ja kysyy jotain, eikä vain huuda sitä sieltä missä itse on ;) ? Tai jos sinulla on asiaa vaikka koneella pelaavalle lapselle ja huudat sen viereisestä huoneesta, huomaako lapsi edes sitä (siis onko ne oikeesti enempi keskittyneitä siihen mitä itse tekevät, vai siihen mitä sinä/te teette)?

Vierailija
32/35 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällää kun teinit on koulussa. On koko päivä aikaa! Nam!

Vierailija
33/35 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus iltaisin.... meillä teinit 13v ja 14v ovat huoneissaan klo 21.30 jälkeen ja tietävät, että silloin ei enää hihhuloida ympäri taloa. Mies olis mukana enemmänkin, minä olen se jota ahdistaa, että joku kuulee. Joten meno on hyvin hiljaista ja huone pimeä.

Viikonloppuaamut on ihan hyviä. Teinit nukkuu pitkään ja minä olen virkeä. Joskus mieskin innostuu silloin, jos on saanut hyvät yöunet.

Sitten käytetään hyväksi saunareissuja. Tykätään saunoa noin 4 kertaa viikossa ja meillä on ollut pitkään tapana saunoa kahdestaan miehen kanssa. Ovet lukkoon ja suihkutilassa hetkellinen sessio.

Tietysti oma lukunsa on hetket, kun molemmat on esim kavereiden luona.... Kyllä noita tilaisuuksia tipahtelee, vaikka välillä tuntuukin, että koskaan ei ehdi/ pysty/ kykene....

Vierailija
34/35 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Se aika on ohitse vaikka ikää vasta 45v. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
35/35 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse miten mua ahdisti ja oksetti kuunnella teininä vanhempien sängyn nitinää,muita ääniä ei kuulunut,vain se sängyn nitinä ja sen jälkeen vessassa käynti. Yöks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä