Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitteeni on. Erittäin moni teistä...

Vierailija
24.02.2013 |

Erittäin moni teistä palstalla roikkuvista Av-mammoista ette joko osaa, tai ette edes viitsi yrittää kasvattaa lapsianne käyttäytymään.

Onko se nyt sitä uusavuttomuutta, vai mitä, kun jätätte selkeästi kodille kuuluvan kasvatustehtävän hoitopaikan ja koulun huoleksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun tilanne plus miinus nolla, kun roikun täällä, minulla on lapsia ja olen ammatiltani lastentarhanopettaja?

Vierailija
22/24 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mistä niin päättelet? Minä ainakin kasvatan lapseni, mutta en olekaan mikään tyypillinen av-mamma. En tiedä kuinka iso osa sitten on niitä av-mammoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 19:16"]

Jaa, mistä niin päättelet? Minä ainakin kasvatan lapseni, mutta en olekaan mikään tyypillinen av-mamma. En tiedä kuinka iso osa sitten on niitä av-mammoja.

[/quote]

Tälläiseen lopputulokseen päätyy helposti, kun näitä keskusteluja ja jonninjoutavia juttujen aiheita täältä seuraa.

Oman "posliinin" ja tissien hyväksyttävyys miesten ja toisten Av-mammojen silmissä on monellekin nykypäivän uusavuttomalle ja netissä jumittavalle äidille se tärkein kriteeri.

Lapsia kyllä tehdään kiitettävästi, kun kavereillakin jo niitä on, mutta kasvatusvastuut lykätään muille ja itselle vaaditaan kaikki yhteiskunnan tarjoamat muutkin edut, ja vieläpä sinne kotisohvalle läppärin viereen toimitettuna.

ap, myös lt.ope

Vierailija
24/24 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jätä tyttöjä suosivan koulun huoleksi lapseni kasvatusta. Mutta välillä kaipaisin tukea, mutta toisilta äideiltä tulee aina vain " No ei meillä vaan", eikä mitään neuvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme