Lopetin e-pillerit ja vieläkään ei ole tyhjennysvuoto alkanut
Viimeisen pillerin otin ma 18.2 ja tyhjnnusvuotoa ei kuulu, eikä näy..
Mitähän tässä pitäisi nyt tehdä? Odotella lisää??
Kommentit (6)
Mullakin meni reilu puoli vuotta, että menkat palasivat. Samalla sain elämäni ekat finnit, vaikka edes teininä mulla ei niitä ollut. Pläh.
Tehdä raskaustesti? Onko vuoto yleensä alkanu milloin?
Yleensä alkanut 2-3 päivän kuluessa ja vuoto ollut yleensä tosi niukkaa. Nyt ei mitään, ei edes tuhrua.
En kait minä nyt raskaana voisi olla? Kauhistus. Pillerit lopetin niiden sopimattomuuden vuoksi ja siirryttiin kondomiin. Vauva ei ole suunnitelmissa.
Kai sitä pitää sitten testi huomenna varuiksi tehdä.. voihan paniikki sentään :(
-ap-
aha.Onpa muuten mielenkiintoista.Mene kysymään lääkäriltä.
No, toisaalta se ettei välivuotoa tule, on ihan normaali pillereiden sivuvaikutus. Kauanko sulla on edellisestä välivuodosta? Mulla tulee välivuotoa vain, jos pidän taukoviikon kolmen laatan välein, ja syön niitä laattoja siis putkeen. Limakalvo vaan ei ehdi kasvaa riittävän paksuksi yhden tai kahden laatan kohdalla, koska on lepotilassa. Teknisesti ottaen vuotoa todennäköisesti on, mutta sitä ei näy koska sitä on niin vähän ja kohdun erittämä paksu lima estää sitä valumasta ulos.
Mä lopetin pillerit joulukuussa ja siitä asti on ollu menkat poissa. Viimeksi ne oli puoli vuotta pois lopetuksen jälkeen.