Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen toteuttamaton seksifantasia mietityttää (jää toteuttamatta jos se minusta on kiinni)

Vierailija
03.03.2019 |

Tuli puheeksi toteuttamattomia seksifantasioita ja mies paljasti jotain minkä olisin toivonut ettei hän olisi paljastanut. Eli seksiä tumman naisen kanssa, siis tummaihoisen naisen kanssa. Ei ole koskaan ollut ja tämä on siis hänen fantasiansa. Nyt vain pelkään, että vieläkö hän aikoo toteuttaa tämän fantasiansa jossain vaiheessa. Ollaan naimisissa ja molemmat tietenkin valkoisia. Tässäpä nyt yksi tapaus, josta toivon jälkikäteen että eipä olisi puhuttu näistä... miehet miettikää vähän mitä sanotte kumppanillenne. Aiheutti vain epävarmuutta, en voi koskaan toteuttaa hänen fantasiaansa ja fantasiathan halutaan yleensä toteuttaa joten pelottaa milloin hän toteuttaa sen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pistää nyt pahasti miehenä silmään tuo, että tuomitaan fantasian kertonut mies tyhmäksi ja peukutetaan vielä kovasti sitä kommenttia. Ja lisäksi tuo ap:n ahdistus asiassa. Kyllä menee vaikeaksi miehenä naisen kanssa oleminen, kun pitäisi puhua ja keskustella, mutta ei saisi olla rehellinen ja valehteleminen vasta kamalaa onkin. Ja puhumaton mies se vasta onkin se pahin. Kyllä mä nyt taas mieleni pahotin kun tulin tänne lueskelemaan.

Kyllä vaimo on mulle fantasioita kertonut, enkä niistä ole pahastunut. Sehän on vain juttelua. Te naiset tuomitsette miehiä noista ajatusrikoksista omissa päissänne.

Vierailija
22/31 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pistää nyt pahasti miehenä silmään tuo, että tuomitaan fantasian kertonut mies tyhmäksi ja peukutetaan vielä kovasti sitä kommenttia. Ja lisäksi tuo ap:n ahdistus asiassa. Kyllä menee vaikeaksi miehenä naisen kanssa oleminen, kun pitäisi puhua ja keskustella, mutta ei saisi olla rehellinen ja valehteleminen vasta kamalaa onkin. Ja puhumaton mies se vasta onkin se pahin. Kyllä mä nyt taas mieleni pahotin kun tulin tänne lueskelemaan.

Kyllä vaimo on mulle fantasioita kertonut, enkä niistä ole pahastunut. Sehän on vain juttelua. Te naiset tuomitsette miehiä noista ajatusrikoksista omissa päissänne.

Amen, brother!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten keskustelitte moisesta aiheesta, jos et kerran halua kuulla totuutta? Vai oliko niin, että ainoastaan sellaisista fantasioista sai kertoa, joihin sinä liityt, ja jotka sinä olet valmis toteuttamaan?

Ensi kerran kun kysyt jotain, niin mieti etukäteen haluatko itse asiassa kuulla vastausta.

Vierailija
24/31 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli seksiä tumman naisen kanssa, siis tummaihoisen naisen kanssa. Ei ole koskaan ollut ja tämä on siis hänen fantasiansa. Nyt vain pelkään, että vieläkö hän aikoo toteuttaa tämän fantasiansa jossain vaiheessa. Ollaan naimisissa ja molemmat tietenkin valkoisia.

No höh! Mielikuvitusta nyt vähän peliin ja tarjoat itsesi mustana daamina miehellesi ikään kuin leikin varjolla. Opettele jostain Youtube-videoilta, vaikka nigerialaista aksenttia ja fraaseja, hajusta itsesi afrikkalaisittain, laita viidakkomusiikkia taustalle jne. Approprioi kuin viimeistä päivää. Näillä eväillä saatte illuusion luotua ihan pimeässäkin, mutta jos tämä ei riitä, niin ainahan on afroperuukkeja ja teatteriväriä ihoon.

#blackface

Vierailija
25/31 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylä on ihme fantasia jopa terveydellistikin ajatellen täytyy muistaa että kukaan impi ei anna pillua sille eli jäisi kadulta tummat tytöt ja jopa oletus taudista saa ainakin minut kääntymään vaikka umpikujalle ja pökkään penkkaan mieluummin siellä

Vierailija
26/31 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yksi minun kestofantasioista taas olisi nähdä, kun mies panee muita ja useampi nainen antaa hänelle suuseksiä.:D

Ei kyllä ole edes miestä, mutta jos olisi. Näissä fantasioissa se mies on aina ihastukseni.

Tämä on myös mun vaimon yksi fantasia, joskus kiimoissaan on lipsauttanut tuon suustaan. Tai kun on ollut kiimainen ja rietas sessio ja kysynyt asiaa,vaimo on lauennut nopeasti. Asiaan ei ole muutoin palattu, kysehän on hänen fantasiasta, kuten myös musta isokaluinen mies ,minulla kimppaa vaimon ja hänen ystävättärensä kanssa yms.

Pääpointti on että fantasia on fantasiaa. Itseasiassa niitä ei edes tarvitse kertoa. Mutta jos niihin suhtautuu oikealla tavalla, en pidä huonona vaikka niitä kertoisi jos se on molemmille ok.

Vierailija
27/31 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia on :olisin taikuri ja sahaisin naisen kahtia ja liimasin hänet sitten plastic badingilla entiselleen

Vierailija
28/31 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolison fantasiat haittaavat ajatuksiasi, kyseessä on aina mustasukkaisuus. Se esiintyy eri ihmisillä erisuuruisena perinnöllisyyslakien mukaan, joten se voi olla myös niin voimakas, että tuhoaa koko liiton, mutta aiheuttaa myöskin tuhoisaa kestonärästystä, jolloin liitosta on ilo pois.

On todella onni, jos kumpikaan puoliso ei tunne mustista. Kun aivan liittomme alussa kipristelin sairaalassa pienessä leikkauksessa seksitarpeen paineessa ja syyllisyydentunnossa, en enää pystynyt, kuin soittamaan suloiselle vamolleni, voisiko mitenkään olla mahdollista, että jutellessamme TOISISTA tytöistä, HÄN runkkaisi minulle orgasmin. 

En ikinä uskonut, että vastaisi myöntävästi, mutta hän vastasikin, että tottakai. Kun viikon kuluttua hän hyväili kyrpääni ja sain vapaasti käydä läpi kaikkien ihanien tyttöjen suloiset sukupuolielimet, koin enemmän kuin riemun ja vapautumisen kauheasta taakasta. Kun pian sen jälkeen näytti ja avasi vittuansa mieluisalle herrasmiehelle, iloitsin sydämestäni, kuinka se onnistui yli odotusten.

'Haaveiluttaminen' eli yhdessä toisista haaveileminen on jatkunut jo reilusti yli 50 vuotta, eli koko liittomme ajan ja tuonut siihen iloa ja sisältöä, jota muuten olisi mahdoton kuvitella. Viimeksi haaveilutti minua siitä, kuinka työntäisin kyrpäni hänen jo yli 60-vuotiaan kummityttönsä sulovittuun. En ole koskaan ollut kummitytön kanssa yhdynnässä, mutta hän on moneen kertaan ilostuttamistarkoituksessa avannut ihanan vittunsa katsottavaksi.

Minä taas haaveilutin vaimoani, kuinka hän nauttii avatessaan vittunsa katsottavaksi ihanoituneelle herrasmiehelle. Minulla on maailman suloisempi vaimo. 

Vierailija
29/31 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun fantasia on :olisin taikuri ja sahaisin naisen kahtia ja liimasin hänet sitten plastic badingilla entiselleen

Kas kun ei Rauli Baddingillä

Vierailija
30/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehellesi lupa käydä panemassa tummaa naista. Ei se sinulta ole pois, päin vastoin: jos välität miehestäsi, toivot varmasti että tämä on tyytyväinen. Sanomattakin lienee selvää, että naiselle ei luvallisia syrjähyppyjä suoda, koska monogamia ei ole naiselle evolutiivisista syistä ongelmallista, toisin kuin miehelle. Miehet ja naiset on erilaisia, turha sitä on pelätä :)

Vierailija
31/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko sen toteuttaa niin, että käyt solariumissa 20 kertaa grillaamassa ihosi niin tummaksi kuin mahdollista? Värjäät vielä hiuksesi mustaksi. Voisitte näin turvallisesti toteuttaa miehen fantasian.

Tervakin on keksitty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi