Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään muuta jolla BDD ja tunne siitä että ei tiedä yhtään miltä näyttää

Vierailija
03.03.2019 |

Voin katsoa itseäni peilistä mutta eihän se kerro oikeasti mitään siitä mitä muut ihmiset näkee mua katsoessaan. Kameran eteen en voi tämän ongelman takia asettua yhtään, se aiheuttaa suunnilleen paniikkikohtauksen - tai viimeistään itsestään otettujen kuvien näkeminen tekee sen. Valitettavasti mä en usko että näissä ongelmissa terapia auttaisi yhtään. Mä olen ollut joskus terapiassa pitkäänkin, ja se ei todellakaan ole läheskään niin tehokasta kuin ihmiset haluavat uskoa, tai ehkä sellainen ei vain uppoa minuun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllähän sitä oikeasti oli melko tuhti ja turpea. Kuvista minäkin sen huomasin, mutta peilistä katsoi aina se ”ei ne 20 lisäkiloa pahemmin näy, ihme että näytän aika samalta kuin ennenkin” -tyyppi.

No syksystä asti laihduttanut ja nyt alan itsekin huomata ”ennen”-kuvistani millainen porsas olin.

Vierailija
2/3 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää sama. Näen itseni peilistä vääristyneenä (paremman näköisenä kuin olenkaan), siksi valokuvien näkeminen itsestä on järkytys. Ja juuri tuo, että 20 kg lihominen "ei näy missään".

Jännä olisi tietää, mitä tälle voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelin että ennen olin vain hieman pyöreä/pullea, mutta kun näin itsestäni otetun kuvan niin tajusin että jumalauta, mähän olin todella läski. Nyt nuo kuvat toimivat hyvinä motivaattoreina.