Kuinka huonolla oviksella raskaaksi? Löytyykö kokemuksia?
Onko ketään joka olisi tullut raskaaksi heikolla oviksella?
Mulla ovis on ilman clomeja heikko, s-prog 27 kun taas clomien kanssa oli 61. Viisi kiertoa söin clomeja, kuudetta en enää saanut syödä kun oli kysta muodostunut.
Olen kuullut, että clomit saattavat vaikuttaa vieilä hetken lopettamisen jälkeen, mutta jos eivät vaikuta niin on näin heikolla oviksella kuin minulla on mahdollista tulla raskaaksi. Lääkäri kyllä sanoi kun kysyin, että on niin heikko et ei olis mahdollisuuksia.
Mutta jos jollakin olisi ollut parempaa onnea.
Tai onko jollakin tullut sitten jossain välissä parempi ovis. Mulla verikokeella katsottu s-prog kaksi kertaailman clomeja ja aikaväli oli muutama kuukausi, eli mahdollistahan voisi kuitenkin olla ovuloisin jossain kierrossa paremmin.
Kertokaahan kaikenlaisia kokemuksia.
Kommentit (3)
Mulla oli s-prog alle 8 ja raskaaksi tulin. Tosin se raskaus meni sitten kesken.
Mulla ei Clomeillakaan tullut ollenkaan ovulaatiota, tuo arvo oli muistaakseni 4!!
En sitten syönyt enempää niitä viime syksyn jälkeen ja ajattelin että täytyy varmaan unohtaa koko asia. Minulla on kuitenkin jo kaksi lasta.
Minulla ei myöskään tule kuukautisia kuin joskus harvoin. Viimevuonna tuli 3 kertaa ja tänä vuonna tuli tammi- ja helmikuussa.
Maaliskuussa sitten jäivät taas kuukautiset pois, ja raskaustesti negatiivinen. Eli jos ei tule ovulaatiota ei välttämättä aina vuodakaan, sanoi gyne mulle.
Huhtikuun lopussa sitten siihen aikaan, kun kuukautisten olisi kuulunut tulla jos tulisivat, rupesin tuntemaan erilaista rintojen kivistystä ja välillä huimasi. Tein aivan huvikseni testin (vaikka jo tehdessäni tiesin saavani sen puhtaan negan niinkuin sata kertaa aikaisemminkin) ja aivan yllätys se olikin positiivinen!!
Eli gynen mukaan mun ongelma ovuloimattomuus ja silti nyt rv 7.
Tämä on sellainen yllätysraskaus, että tuntuu ihan ihmeeltä. Nyt en mitään muuta toivo, kun kaikki menisi hyvin. Pelkään vaan niin kauheasti kaikkea:(
Mutta pointtini on se, että aika huonolla oviksella voi tullla raskaaksi;)
Jospa joku vastaisi.