Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko tästä?

Vierailija
23.02.2013 |

Mieheni isällä on sisustusliike, jolla ei mene kovin hyvin tällä hetkellä. Mieheni valitti mulle todella vihaisena, että hänen serkkunsa on ostanut jotain saatanan tapettia MUUALTA kun hänen isänsä liikkeestä. Sitä lajia ei kuulemma saa tästä kaupungista muualta kun isänsä kaupasta. Sanoin varovasti, että ehkä serkku ei tiennyt tätä. Olisi kuulemma tiennyt, jos olisi käynyt katsomassa, tämä "narttu" ei ikinä ajattele muuta kun itseään. 

Vittu toi osaa olla niin kakara välillä.. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen suuttumiseen sä viittaat?

Vierailija
2/10 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, miehen suuttumiseen. Se on semmoinen, että itse ajattelee aina tosi tarkkaan mitä tekee, muttei tajua ettei kaikki ole sellaisia..

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisesta voi suuttua. Meillä on firma, joka myy tuotteita, joita kaikki tarvitsevat. Jostain syystä vain pari sukulaistamme asioi meillä, vaikka saisivat korkeaa laatua edullisesti. Olisiko jokin suomalainen juttu, että sukulaiselta ei osteta?

Vierailija
4/10 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sukulaiset ajattelevat, että teidän olisi "pakko" antaa sukulaisalennusta kun teisän laupasta ostetaan. He saattavat vältellä siksi kaupassanne asiointia ettei synny kiusallisia tilanteita.

Vierailija
5/10 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sukulaisella kanssa kauppa, ja hinnat niin korkeat, että melkein mistä vaan sai reilusti halvemmalla. Käytiin sitten kerran kuussa jotain nimellistä ostamassa ja kuulemassa aina se valitus, miten liian harvoin käydään ja miten huonosti heillä menee, kun edes sukulaiset eivät osta... Niin älyttömän noloa! Onneksi muutin riittävän kauas, eikä tarvinnut enää käydä. Säästyi paljon rahaakin.

Vierailija
6/10 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sukulaisilla kauppa ja hinnat ovat todella korkeat. Mun budjetti ei riitä niihin, muualta saan halvemmalta. Toinen sukulaiseni myy myös eräitä tuotteita enkä kehtaa ostaa sieltä, koska kuvittelen, että hän ajattelisi mun saavan jotenkin erikoishalvalla tai jopa ilmaiseksi. Se se vasta onkin noloa, jos ei saa maksettua yhtään mitään, mutta upean tavaran saa viedä kotiinsa.

Vierailija
7/10 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin isäni puolesta ottaa nokkiini, että just samaa tapettia, mutta pakko hakee vieraalta. Harmittais, että kotona (omassa rauhassa) mollaisin ja möllöttäisin asiasta! Mutta sitten serkku saa kyllä shoppailla ihan mistä lystää. Kotona pitää saada mylviä pahamieli pois.

Mä suosin pienenpää firmaa muutenkin, vaikka marketista saisi halvemmalla. Mieluusti suvulle rahat kuin ulkomaalaisille miljonääreille markettien kautta.

Toisaalta kutonen tuossa listasi ihan hyviä juttuja, että miksei sukulaisilta käydä ostamassa ja sitten vitosen kanta, että sukulaiselle pitää antaa alennusta. Toisaalta miksei antaisi, jos olisi vakkariasiakas.

Tuokin on totta, mitä nelonen höpäjää, ettei suvulta osteta. Koska tiedän jonkin verran maailmaa kierrelleenä, että se on itsestäänselvyys, että tutulta/sukulaisen kauppaan mennään aina!

Vierailija
8/10 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta on kans tökeetä jos ei tue sukuaan. Se tietysti vähän riippuu laadusta mutta jos laatu ja hinta ovat suht samat, niin mikä syy olisi jättää ostamatta sukulaiselta paitsi halu näpäyttää? Serkku oli varmaan aiemmin käynyt ostoksilla miehesi isän liikkeessä ja luullut saavansa suurempia alennuksia kuin saikaan ja siitä on sitten herne mennyt nenään ja nyt pitää näyttää ettei me teitä tarvita. Varmaan ihan vittuillakseen osti juuri sellaista tapettia jota miehesi isänkin liike myy. Näin ne riidat alkaa.

Vierailija
9/10 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ka sitä nyt saa ihminen saa ostaa mistä haluaa? Mikä velvollisuus ihmisellä on tukea sukulaisten liiketoimintaa? 

Vierailija
10/10 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vissiin sellainen perusinhimillinen juttu, että niillä jotka on rakkaita ja läheisiä toivotaan menevän hyvin. Jos itse huomaan, että lähipiirissä on joku joka ei halua minulle hyvää vaikka se ei olisi häneltä pois, niin katkaisen suhteeni koska en tarvitse seuraani tuollaisia ihmisiä. Joillekin se on luonnollista toivoa, että muilla menisi hyvin. Joillekin toisille se taas tuottaa hirveää tuskaa tehdä muille ihmisille mitään mikä olisi heille hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi