Hei :) Tämä on mun viimeisin ketjuni.
Kun ei kerran uskottu toisen ketjun vastauksiani omikseni. Olen tehnyt hulluna töitä, luonani kävi ihana ystäväiseni ja siinähän se.
Enkä laita nytkään mitään nimeä :)
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 20:16"]
Ei toi ed, juttu ihan noin mennyt, mutta nyt kiinnostaa se että miten nyt on asiat? Kihloissa vai ei kihloissa?
[/quote]
Ilman yksityiskohtia: aikalisä.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 20:16"]
Ei toi ed, juttu ihan noin mennyt, mutta nyt kiinnostaa se että miten nyt on asiat? Kihloissa vai ei kihloissa?
[/quote]
Ilman yksityiskohtia: aikalisä.
ap
[/quote]
Mitä tarkoittaa käytännössä??
Huomiotrolli taas aktivoitunut...
Jep, ja häivyn taas. Rauha sun sielullesi, 2!
ap
hei :)-hei :)
voihan hyvin
omenapuunleikkaaja
Ok, olen ihan pihalla, mutta hyvät jatkot vaan sulle sitten.
Ei tästä kyllä tajunnut mitään, mutta otan osaa....
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 20:22"]
Viimeisin vai viimeinen?
[/quote]
hyvä huomio !
Olikos sulla jotain mielessä mistä ajattelit jutella tässä ketjussa? Kaipaatko seuraa? voihan tässä aikansa kuluksi jotain löpistä, mitä mielessä?
Varmaan pitäis nyt kysellä siitä ihanasta ystäväisestä. Varmaan se sama ukko joka piti kutsua perjantai-iltana kotiin.
En ole seurannut sen jälkeen, riemastuiko kihlattu?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 21:09"]
Varmaan pitäis nyt kysellä siitä ihanasta ystäväisestä. Varmaan se sama ukko joka piti kutsua perjantai-iltana kotiin.
En ole seurannut sen jälkeen, riemastuiko kihlattu?
[/quote]
Muruhan pani sitä miestä joka oli käynyt siellä syömässä heti oliko sitten seuraavana päivänä, ja panikoi sitten täällä että kertoako kihlatulle vai ei ja mitä sitten.
nyt ei sitten halua kertoa tuliko ero vai, ja kertoiko vai ei.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 21:09"]
[/quote]
Ihanainen ystävä on naishenkilö kotimaisemista. Luottoystävä ja se, johon voin aina luottaa. Ei tarvitse kysellä, en kertoisi.
ap
Tästä voi kyllä päätellä että ihan ongelmaton tilanne ei ole, jos luottoystävä on singahtanut paikalle
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 20:51"]
Olikos sulla jotain mielessä mistä ajattelit jutella tässä ketjussa? Kaipaatko seuraa? voihan tässä aikansa kuluksi jotain löpistä, mitä mielessä?
[/quote]
Ei mitään erityistä. Tein aloituksen, kun vastasin yhteen ketjuun, eikä mun uskottu olevan minä. Siis jotkut eivät uskoneet. Tosin mitäpä sillä väliä. En ole käynyt täällä vähään aikaan. Kirjoitin muuten yllä hassusti luottoystävästä, johon voi aina luottaa. Selvähän se :)
ap
Kihlattu ja kihlaus lienee kielletty puheenaihe??
Tää juttu on jo väljähtänyt aika pahasti.