Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Tämä on mun viimeisin ketjuni.

Vierailija
23.02.2013 |

Kun ei kerran uskottu toisen ketjun vastauksiani omikseni. Olen tehnyt hulluna töitä, luonani kävi ihana ystäväiseni ja siinähän se.

Enkä laita nytkään mitään nimeä :)

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 02:00"]

Kerrohan sitten muru, kun suurinpiirtein näin taannoin kirjoittelit: "Jos harrastan 100 kertaa suojaamatonta seksiä HIV-positiivisen kanssa ja tarttumisriski/yhdyntä on 0,1%, niin onko mulla nyt 10% mahdollisuudella tartunta, kertautuuko se niin, kertokaa mulle mä en tiedä???!!111"

...niin leikitkö tietoisesti itseäsi tyhmempää vain huomion vuoksi, vai oletko juuri sitä miltä tuon tekstin perusteella vaikuttaa?

Ja tuohon kolmannessa persoonassa kirjoitettuun puolustuspuheeseen, johon voit ihan omana itsenäsikin vastata:) kerropa mistä kauppiksesta valmistuu ilman ainoatakaan tilastomatikan kurssia? Helsinkiin ei ainakaan riitä pisteet edes sisäänpääsyyn, jos pääsykokeissa koko matikkaosion skippaa... Eli maallahan tää sun "yliopistosi" on ollut eikö vaan? :DDD

[/quote]

En ole sanonut opiskelleeni matematiikan kursseja tai olleeni opiskelematta. Miksi juuri se sua nyt innostaa?  En ole ikinä kertonut, mitä olen opiskellut, enkä kerro. Viesti, johon viittaat, ei kyllä minusta tunnu miltään puolustuspuheelta... Hyvää yötä.

ap

Vierailija
62/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stupid for real, I assume? Good night, hun. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 02:08"]

Stupid for real, I assume? Good night, hun. :D

[/quote]

Sovitaan sun kanssasi näin, niin saat kuvitella olevasi jotain, mitä olet aina halunnut olla.

ap

Vierailija
64/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku luulee, että tämä on Muru? Ei Muru kirjoita, kuten tämän ketjun huomiohuora. Esim. ketjun otsikko, Muru olisi kirjoittanut "Hei :) Tämä on viimeisin ketjuni" (vaikka ei ikinä olisi noin pöljää otsikkoa valinnut, mutta tuo kirjoitustyyli olisi ollut edellä kuvattu). 

Muru ei kirjoittaisi "...eikä se mikään iso juttu ollu." Ollut. Muru olisi kirjoittanut "ollut". Murun teksti on soljuvaa, hän osaa tyylilajinsa. Tämä on halpa kopio, on vain yksi aito (?) Muru, eikä hän ole kirjoittanut yhtään viestiä tähän ketjuun (tai siihen toiseen, jossa tämä sama henkilö yritti esiintyä Muruna.

Vierailija
65/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 08:42"]

Oikeastiko joku luulee, että tämä on Muru? Ei Muru kirjoita, kuten tämän ketjun huomiohuora. Esim. ketjun otsikko, Muru olisi kirjoittanut "Hei :) Tämä on viimeisin ketjuni" (vaikka ei ikinä olisi noin pöljää otsikkoa valinnut, mutta tuo kirjoitustyyli olisi ollut edellä kuvattu). 

Muru ei kirjoittaisi "...eikä se mikään iso juttu ollu." Ollut. Muru olisi kirjoittanut "ollut". Murun teksti on soljuvaa, hän osaa tyylilajinsa. Tämä on halpa kopio, on vain yksi aito (?) Muru, eikä hän ole kirjoittanut yhtään viestiä tähän ketjuun (tai siihen toiseen, jossa tämä sama henkilö yritti esiintyä Muruna.

[/quote]

Vastaan sulle vielä, vaikka ei enää pitänyt. Mä olen kyllä ihan se oikea henkilö. Huomasin itsekin tuon t:n puuttumisen. Se oli näppäilyvirhe, ei puhekielinen muoto. Harmittaa, että sorruin puolustelemaan itseäni tuolle yhdelle ilkimykselle, mutta halusin korjata väärät käsitykset. Olen hirveän pahoillani hänen puolestaan siitä, että en tunne lääketiedettä niin hyvin ja että tietojeni vajavaisuus loukkaa häntä. Toisaalta hän kyllä itse osoittaa olevansa snobi pahimmillaan (mistä minua syyttää) väheksyessään muita kuin yhtä yliopistoa. Yksikään yliopisto ei tee kenestäkään muuta kuin tutkintoa rikkaamman. Se on koulu!

Tiedän, että kirjoitan töksömmin ja niukemmin. Pelkään kirjoittavani liikaa, toisaalta en edes halua.  Olen halunnut pitää isot asiat itselläni. Mun ei pitänyt tulla tänne, mutta yksin viikonloppuna on aika surkea olotila. Mulla olisi ollut seuraa, mutta mä en ole varmaankaan kovin hyvää seuraa muille juuri nyt, kun päässä on niin paljon ajatuksia. Ja muutenkin on parempi näin.

Kaiken tämän sähläyksen vuoksi mä olen alkanut potea myös ikäkriisiä. Eikö mun pitäisi olla ihan toisenlaisessa elämänvaiheessa jo? Ja paljon viisaampi, virheistäni oppinut, muita huomioonottavampi? Pitäisi. Ihan niin kuin kihlattuni joskus jokin aika sitten sanoi: mun pitäisi jo vihdoin aikuistua. Hän kutsui mua "Millaksi", mikä loukkasi silloin, mutta oikeassahan hän oli. Muistatteko sen laulun vuosia sitten? Yleensä kai aikuistumis- ja sitoutumisongelma koskee miehiä. Ehkä mun olisi pitänyt syntyä pojaksi, vaikka yhtä väärinhän silloinkin olisi.

Osaan opiskella, tehdä töitä, huolehtia itsestäni, mutta ihmissuhteita en taida osata kovin hyvin. Tiedän, mikä on oikeaa ja tärkeää, mutta rauhaa niissä en ole löytänyt. Tai kun olen, on jo liian myöhäistä. No, päivä kerrallaan.

ap

Vierailija
66/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et kerro onko kihlattu vielä kuvioissa?

Vierailija
67/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet oikea ja aito Muru, niin selitätkö, miten sulla yhtäkkiä on siellä naispuolinen ystävä käymässä? Jostain toisesta yhteydestä muistelen, kuinka sanoit, että kaikki kaverisi tuppaavat olemaan miehiä, et oikein tule toimeen muiden naisten kanssa tai he sinun kanssasi.

Vierailija
68/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 17:17"]

Jos kerran olet oikea ja aito Muru, niin selitätkö, miten sulla yhtäkkiä on siellä naispuolinen ystävä käymässä? Jostain toisesta yhteydestä muistelen, kuinka sanoit, että kaikki kaverisi tuppaavat olemaan miehiä, et oikein tule toimeen muiden naisten kanssa tai he sinun kanssasi.

[/quote]

On turhauttavaa, kun muistellaan väärin. En ole sanonut, että kaikki kaverini ovat miehiä, vaan että moni kavereistani on mies. Ehkä mieskavereita on keskimääräistä enemmän. Miesten kanssa on usein rentoa ja yksinkertaista. Mulla on myös naisystäviä. Yksi heistä, sydänystäväni, joka tarjoaa apunsa silloin, kun mulla on vaikeaa tai kun pitää pitää erityisen hauskaa, kävi luonani, mielellään ja viihtyi. Ei siis pelkoa, hän ei joutunut kärsimään lainkaan.

ap

Vierailija
69/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulkitsen asiat niin, että ero on tullut ja eroaminen on tietysti ikävää. On kuitenkin parempi erota ennen avioliittoa kuin avioliitosta. Itse olen omat typeryyteni elämässä tehnyt, ja yksi niistä oli se, etten eronnut ajoissa. Mikäli olisin toiminut vaistojeni mukaan jo ennen häitä, olisin säästänyt myös läheisiä suurelta tuskalta. Avioliitto on aina enemmän kuin kahden kauppa. Tämä kannattaa empijöiden pitää mielessään.

Vierailija
70/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voi olla tunnontuskia ja vaikea olla kun ei ole kertonut pettämisestä.

Vierailija
71/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko heti lentokentällä pettäneesi? Kääntyikö mies saman tien takaisin?

Vierailija
72/74 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 19:39"]

Kerroitko heti lentokentällä pettäneesi? Kääntyikö mies saman tien takaisin?

[/quote]

En kerro, kerroinko lainkaan (heti en), mutta kerron, että vietimme muutaman hyvin läheisen päivän yhdessä. Kun tapasimme, tuntui, että eroa olisi ollut kauemmin kuin oikeasti olikaan.

ap

Vierailija
73/74 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti AP saa miehensä kanssa asiat kuitenkin sovittu vaikka vaikeita asioita elävätkin.Suhteen ei tarvitse päättyä yhteen pettämiseen.

Vierailija
74/74 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko häät peruttu? Siirretty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan