Mitä kaunista te näätte Armi Toivasessa?
Mä en löydä sen kasvoista mitään, mikä miellyttäisi. Mikä teitä siis hänessä miellyttää? :o
Kommentit (27)
Ihanat hiukset, kauniit silmät, hyvät värit omasta takaa... todella persoonallisen kaunis ja vielä hyvännäköinen vartalo.
Paksut hiukset, energinen, eloisa. Naama ei oikeesti ole niin tärkeä, kokonaisuus ratkaisee.
Esim. Iina Kuustonen on kasvoistaan nätti - ei kaunis, mutta ikäisekseen hänellä alkaa olla aikamoinen omenavartalo.
Mutta mikäs siinä, ei kuulu mulle, vaikka totta se onkin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 19:28"]
Nenä liian lyhyt ja iso
[/quote]
Laita vaan oma kuvasi..;)
Tasapainoiset kasvot, suurin osa piirteistä melko klassisia. Nenä ei ehkä ideaalein mahdollinen, mutta ei se kokonaisuutta pilaa.
Jotenkin tulee mieleen Satu Silvo, joka on kaunis, vaikkei nenä olekaan mikään leikelty hollywoodilaiskärsä.
Kokonaisuus on äärettömän viehättävä. Ihana, mieleenjäävä nainen, ei todellakaan mitään tusinatavaraa.
Se nyt vaan on nätti! OIkeastaan jotenkin kauniimpi kuin Krista, joka on monen mielestä liian kaunis? Armi on just sellanen omalla tavallaan kaunis, josta kaikki tykkää? Eli tavis-kaunotar tms? En osaa oikein sanoa, mutta kaunis on todella.
No jos verrokkina olis Iina Kuustonen, niin Armi voittias 6-0. Ilmeikäs, sensuelli, kaunis. Iinalla on vain ne hiukset ja hollywood-look-a-like-yritys (vaikkakin sen on hälle luonto suonut, mutta kun se ei mua sytytä niin ei se sitten sytyt$ä).
Armia panisin! :)
N38
onpa kummallinen kysymys. lahjakas nuori nainen, persoonallinen, en ainakaan mitään rumaa näe.
Armi on persoonallisen kaunis, ei sellainen kansikuvatyttö, mutta siis tosi hauskan näköinen silti. Nenä on jotenkin vähän afro, sekin siis persoonallinen. Upea kroppa ja kauniit hiukset. Mutta tärkeintä: taitava ja lahjakas näyttelijä, karismaattinen ja hieno tyyppi.
Armi on muuntautumiskykyinen. Silmien ilme vaihtelee, koko persoona muuntuu monenlaiseksi. Silmistä näkee syvyyttä ja eleissä on herkkyyttä tai vahvuutta, miten haluaa. Osaa muuntautua. Krista on kaunis myös, mutta näytteleminensä on kolkkoa ja silmissä aina sama tyhjä katse. Vaikka kuinka rutistaisi. Ymmärrän sitä Anna Kareninan ohjaajan Zholdakin komenttia Kristasta, en nyt muista miten meni, mutta ydin oli se, että sisäiselle tyhjyydelle ei voi mitään. Krista kehittynee kun ikää tulee. Armi taas on luonnonlahjakkuus.
Armilla on kaksossisko, ovat identtisiä kaksosia.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 19:21"]
Mä en löydä sen kasvoista mitään, mikä miellyttäisi. Mikä teitä siis hänessä miellyttää? :o
[/quote]
siis eikös noi ole näyttelijöitä, eikä malleja, ja ihan tavallisia tyttöjä kaikkai, iinat, ja armit. ei mitään klassisia kaunottaria todellakaan mutta pirtsakoja näyttelijättäriä. kenen mielestä ne on kauneusihanteita?
No ei se minustakaan kyllä ole mitenkään kaunis, ei edes nätti tai viehättävä ainakaan kasvoistaan.
Minä nään Armissa myös Satu Silvoa, joka on äärettömän kaunis nainen!
Tykkään kasvojen muodosta, silmistä, kulmakarvoista, luuston muodosta..
En mä häntä missään nimessä rumaksi sanoisi.