Mitä sinulla alusvaatteina nyt?
Onko sinulla nyt alusvaatteet, joilla kehtaisit mennä vaikka saman tien sensuelliin voimauttavaan alusvaatekuvaan?
Kommentit (41)
Japanilaiset tanssihousut.
Sinccis
Boxer briefs (mitä lie suomeksi) ja t-paita.
Minulla( Akateeminen koulutus, hyvin toimeen tuleva, varakas, sivistynyt ruotsinkielinen suku).
On jumalattoman kauniin vartaloni peittona hieman pientä näpertelyä Hopeaketulle
.
Vierailija kirjoitti:
Catsuit missä haaroväli auki. Mies käski pukeutumaan tähän ja odottamaan että tulee töistä ennen kymmentä.
Taidan pukeutua samoin koska tänään tekis mieli saada vähän enemmän kuin hyvän yön suukko ;-)
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
"tanssittaako"? Minulla on kahdella dildolla olevat ja kun laitan nuo jalkaani, en pysty kävelemään ollenkaan tai tulee orgasmi.
Valkoiset Andrew Christian Jockstrapit. Kohta aletaan "hommiin" poikkarin kanssa.
Lasketaanko sukkanauhaliivit ja sukat alusvaatteiksi? Mulla ei oo muuta päällä ja katon UMK:ta yksin. Ajattelin lähteä yökerhoon, mutta en jaksakkaan, joten nukun nyt näissä ja haaveilen siitä, mitä en tänäänkään saanut.
Vierailija kirjoitti:
Nuthing. Yökkärishortsit ja t-paita aina kotona. Ei tulisi mieleenkään pitää alusvaatteita varsinkaan pikkareita kun aiheuttavat hautumia nivusiin jotka ovat todella kutisevia ja haisevat aivan hirveältä! Tätä tää läskin elämä on :(
Eikö muka shortsien sauma hiero ikävästi? Ällöttävää. Mitä ihmeen materiaalia sun pikkarit ovat, jos ne kutisevat ja haisevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuthing. Yökkärishortsit ja t-paita aina kotona. Ei tulisi mieleenkään pitää alusvaatteita varsinkaan pikkareita kun aiheuttavat hautumia nivusiin jotka ovat todella kutisevia ja haisevat aivan hirveältä! Tätä tää läskin elämä on :(
Eikö muka shortsien sauma hiero ikävästi? Ällöttävää. Mitä ihmeen materiaalia sun pikkarit ovat, jos ne kutisevat ja haisevat?
Shortsit puoleen reiteen joten eivät hankaa. Pikkareita on kokeiltu kaikki mahdolliset materiaalit. Lihomisesta tämä on kiinni kun reidet hankaa toisiaan ja täten hautuvat jatkuvasti. Pitäisi maata tyyliin x-asennossa päivät mutta teen istumatyötä niin sekin vain pahentaa asiaa :/
Zalandon stringit ja push up liivit
Pimpinsyömät 10 vuotta vanhat mummokalsarit.
Pelkkä suloisen pehmeä kylpypyyhe ja kädessä skumppalasillinen!
Angoravillaiset alushousut näin talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
"tanssittaako"? Minulla on kahdella dildolla olevat ja kun laitan nuo jalkaani, en pysty kävelemään ollenkaan tai tulee orgasmi.
Kyllähän se kivasti eturauhasta stimuloi, en halua laueta vielä. Lämmittelen paikkoja kun BBC ”kaverini” tulee yöksi. Huh huh, tulee rankka yö poikien kanssa.
Sinccis
Tänään olen ihan ilman rintsikoita, röyhelö alushousut vaan alle.
Stringit, ja urheiluliivit ja voisin.
Nukun alasti, koska eilen illalla...
En vielä ole noussut ylös ja mies toi aamukahvin sänkyyn.
Muuten mustat boxerit ja rintaliivejä en käytä.
Harmaat uudehkot sloggit, ei boxerit vaan normi lahkeettomat alushousut. En tiedä miksi niitä kutsutaan. Olisko midit.