Onko 50+ miehelle enää kysyntää?
Hassu kysymys, toivon asiallisia vastauksia.
Jäin leskeksi kaksi vuotta sitten, lapset jo aikuisia ja omillaan. Mistä nykyään löytää treffiseuraa muusta kuin Tinderistä? Kokeilin sitä ja ahdistuin siitä meiningistä.
Kommentit (57)
No varmasti on 50+ naisten keskuudessa. Ainakin jos olet edes jotenkin normaali ja mukava. Etsi harrastuksista tai vaikka kulttuuritapahtumista. Tai baarista.
Aivan varmasti on. Tinderiin en kyllä itsekään uskalla.
Jos lompakko on paksu, niin vielä jotain toivoa on.
On varmasti. Harrastuksista, baarista, tapahtumista...
Jos enkku sujuu, niin suosittelen, että alat katsella mukavaa naista Filippiineiltä. Arvostavat korkealle suomalaisia miehiä.
Olen ihastunut mieheen, joka täyttää tänä vuonna 50 vuotta. Hän on ihana. Eli kyllä kysyntää on.
Tinder on nykyään ainoa paikka mistä voi löytää jotain. Periaatteessa deitti.net ja suomi24, mutta ne ovat aika kuolleita.
Muita ei sitten ole.
Minä ainakin kysyisin!
Olen 48 ja sinkku ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen, joka täyttää tänä vuonna 50 vuotta. Hän on ihana. Eli kyllä kysyntää on.
Niin kun massia piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä on jo muut arvot.
N 49
Jos kelpuutat oman ikäluokan naisia niin varmasti tulee olemaan kysyntää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 49
Ei ole. Raha, raha, raha. Olen samaa ikäluokkaa kun sinä, mutta mies. Ne arvot ei naisilla mihinkään muutu.
Kyllä mulle kelpaisi 50+ mies, olen itse 45-vuotias nainen. Tuntuu vaan että kaikki 40-50 vuotiaat miehet haluavat kolmekymppisen naisen.
Minä voisin olla kiinnostunut. Olen itse 48v nainen ja en haluaisi lähteä baariin etsimään seuraa. Olen vastikään eronnut, hyväksi luulemani suhde kaatui miehen salasuhteeseen.
Hakusessa olisi ihan tavallinen, mukava ja omillaan toimeentuleva mies.
Olen miettinyt nettideittipalstoja, mutta vielä en ole uskaltaunut. Tinderiin en mene, sillä en halua pelkkä seksisuhdetta, vaan oikean ihmissuhteen.
Äitini löysi oman +50v miehensä muutama vuosi sitten ja onnellisilta vaikuttavat. Tärkeintä kai on pysytellä ihmisten ilmoilla ja ottaa rennosti.
Tuossa iässä naiset ovat ihan karmeita. Mikään ei enää liiku ei päässä eikä kropassa. Tästähän juuri julkistettiin joku ranskalainen tutkimus.
Ota nuorempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 49Ei ole. Raha, raha, raha. Olen samaa ikäluokkaa kun sinä, mutta mies. Ne arvot ei naisilla mihinkään muutu.
Älä jaksa, meillä on jo omat rahat.
Itse löysin oman 50+ leskimieheni yhteisen ystäväpiirin kautta.