Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myönnän, että en enää usko romanttiseen rakkauteen

Vierailija
02.03.2019 |

Voi tietysti olla, että mulla on ollut vain pas*a säkä.

Mutta olen tavannut/ ollut suhteessa vain itsekkäiden miesten kanssa. Oli alkuhuuma mitä tahansa, lopulta on ollut kyse vain heistä, heidän urastaan / tarpeistaan jne.

Ja kyllä, olen syyllinen itsekin, sillä annoin tämän tapahtua. Minulla on ollut vain sivustakatsojan rooli heidän elämässään.

N 40+

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo on niin totta. Miehille on aina ollut oma ura etusijalla, heidän tarpeensa ja suunnitelmansa ovat viitoittaneet parisuhteen tien. Roiku siinä sitten mukana tai tajua, että oma elämä, omat toiveet ovat yhtä tärkeitä.

Minullakin oli vielä yli nelikymppisenä yksi pitkä, romanttinen suhde, johon mies oli oikeasti sitoutunut. Mutta ei hänkään halunnut tehdä kompromissia, kun tuli tilanne, että olisi pitänyt muuttaa ja vaihtaa työpaikkaa. Ja kuinka moni nainen tekee noin, itsestäänselvänä asiana!

Oletusarvoisesti nainen aina sopeutuu ja mukautuu miehen elämään.

Miettikääpä tätä, romantikot!

Oletpa yleistävä, en minäkään suostu tekemään kompromisseja vain miehen mieliksi. Suhde toimii meillä silti juuri siksi, että perustuu rakkauteen ja siihen, että haluamme molempien olevan onnellisia, annamme molempien tavoitella unemiaan. Ja kyllä miehiäkin muuttaa naisten perässä, usein se punnitaan monelta kantilta, kumman on järkevämpää muuttaa. Ikävää, ettei tuo mies rakastanut sinua, onko se riittävä syy katkeroitua koko miessukupuolelle. Toki hetken sopiikin itseään suojella uusilta pettymyksiltä varmuuden vuoksi. Harva hyvä mies kuitenkaan ihastuu tuskaiseen negatiivisuuteen, joten varmistatte sillä vain k-pää miesten kierteen jos ette ala nunniksi.

Vierailija
22/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa miettiä tuota?

Tylsä loppuunkaluttu aihe.

No, olette vielä suhteellisen nuoria.

Miten niin loppuun kaluttu?

Mun mielestä tää asia koskettaa lukemattomia naisia ympäri maailman, joka hetki.

Mulla olisi todellakin muutama sana sanottavana 20 v. itselleni.

Ap

Ok.

Mulla taas ei.

Olen tyytyväinen, en kaipaa ketään miestä.

Vanhana unohtaa kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa miettiä tuota?

Tylsä loppuunkaluttu aihe.

No, olette vielä suhteellisen nuoria.

Miten niin loppuun kaluttu?

Mun mielestä tää asia koskettaa lukemattomia naisia ympäri maailman, joka hetki.

Mulla olisi todellakin muutama sana sanottavana 20 v. itselleni.

Ap

Mitä sanoisit 20 v itsellesi? Itse olen 20v ja olisi kiva kuulla neuvoa kokeneemmalta naiselta.

T. Ei koskaan romantiikkaa kokenut

Älä kuuntele katkeria mammoja. Minun neuvo onnelliseen elämään: Älä pelkää elämää tai epäonnistumista, vastoinkäymiset ovat opetuksia matkalla onnistumiseen. Yritä valita hyvä mies, älä ole aivan sinisilmäinen. Usko rakkauteen, sitä kun on ja se on iso syy miksi elämä on elämisen arvoista. Rakasta elämää. Paras neuvo: älä roiku liikaa av:ssa vaan tee elämästäsi jotain

Vierailija
24/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on tuurista kiinni. Joku onnistuu löytämään sen oikean, suurin osa ei. Sopeudutaan.

N57