Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnän, että en enää usko romanttiseen rakkauteen

Vierailija
02.03.2019 |

Voi tietysti olla, että mulla on ollut vain pas*a säkä.

Mutta olen tavannut/ ollut suhteessa vain itsekkäiden miesten kanssa. Oli alkuhuuma mitä tahansa, lopulta on ollut kyse vain heistä, heidän urastaan / tarpeistaan jne.

Ja kyllä, olen syyllinen itsekin, sillä annoin tämän tapahtua. Minulla on ollut vain sivustakatsojan rooli heidän elämässään.

N 40+

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, koska nuoruuden poikaystäväni oli niiiin ihana, vaikka oon nyt ollut jo sinkkuna pitkään.

Vierailija
2/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, koska nuoruuden poikaystäväni oli niiiin ihana, vaikka oon nyt ollut jo sinkkuna pitkään.

Onnittelut sinulle, vilpittömästi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.

Vierailija
4/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
5/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko minäkään. Mies pettää aina kun tulee vain mahdollisuus. Miehille rakkaus on yleensä aina vastikkeellista. Varakkaimpien miesten kohdalla tämä asenne näkyy räikeimmin, kun nainen otetaan vain seksiin, kodinhoitajaksi tai perillisten synnyttäjäksi.

Olisiko naisten rakkaus keskenään sitten erilaista?

Vierailija
6/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

angst.

Vierailija
7/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon vielä!

N 56

Vierailija
8/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon myös, olen romanttisessa rakkaussuhteessa ollut viimeiset 9 vuotta. N28

Vierailija
9/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon myös, olen romanttisessa rakkaussuhteessa ollut viimeiset 9 vuotta. N28

Hienoa sinulle!

-not so lucky

Vierailija
10/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo on niin totta. Miehille on aina ollut oma ura etusijalla, heidän tarpeensa ja suunnitelmansa ovat viitoittaneet parisuhteen tien. Roiku siinä sitten mukana tai tajua, että oma elämä, omat toiveet ovat yhtä tärkeitä.

Minullakin oli vielä yli nelikymppisenä yksi pitkä, romanttinen suhde, johon mies oli oikeasti sitoutunut. Mutta ei hänkään halunnut tehdä kompromissia, kun tuli tilanne, että olisi pitänyt muuttaa ja vaihtaa työpaikkaa. Ja kuinka moni nainen tekee noin, itsestäänselvänä asiana!

Oletusarvoisesti nainen aina sopeutuu ja mukautuu miehen elämään.

Miettikääpä tätä, romantikot!

Vierailija
11/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa miettiä tuota?

Tylsä loppuunkaluttu aihe.

No, olette vielä suhteellisen nuoria.

Vierailija
12/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo on niin totta. Miehille on aina ollut oma ura etusijalla, heidän tarpeensa ja suunnitelmansa ovat viitoittaneet parisuhteen tien. Roiku siinä sitten mukana tai tajua, että oma elämä, omat toiveet ovat yhtä tärkeitä.

Minullakin oli vielä yli nelikymppisenä yksi pitkä, romanttinen suhde, johon mies oli oikeasti sitoutunut. Mutta ei hänkään halunnut tehdä kompromissia, kun tuli tilanne, että olisi pitänyt muuttaa ja vaihtaa työpaikkaa. Ja kuinka moni nainen tekee noin, itsestäänselvänä asiana!

Oletusarvoisesti nainen aina sopeutuu ja mukautuu miehen elämään.

Miettikääpä tätä, romantikot!

Näinhän se menee.

Vierailija
13/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin loppuun kaluttu?

Mun mielestä tää asia koskettaa lukemattomia naisia ympäri maailman, joka hetki.

Mulla olisi todellakin muutama sana sanottavana 20 v. itselleni.

Ap

Vierailija
14/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt, että onnistuisikohan vapaa suhde. Ei tarvitse pelätä pettämistä kun se ei olisi kiellettyä. Toinen kuitenkin olisi siinä sun kanssa ja jakaisi arjen. Mut en varmaan pystyis. Sitten varmaan pelkäisi että entä jos se rakastuukin niihin muihin keiden kanssa harrastanut seksiä. En tiedä.

Vierailija
15/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt, että onnistuisikohan vapaa suhde. Ei tarvitse pelätä pettämistä kun se ei olisi kiellettyä. Toinen kuitenkin olisi siinä sun kanssa ja jakaisi arjen. Mut en varmaan pystyis. Sitten varmaan pelkäisi että entä jos se rakastuukin niihin muihin keiden kanssa harrastanut seksiä. En tiedä.

Miehet ei lopulta ole uskollisia, en usko siihen.

Vierailija
16/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin nuoruuden poikaystäväni oli ihana. Palasimme yhteen 7 vuoden eron jälkeen ja perustimme perheen. Sain huomata, ettei hän ollutkaan perheen isänä enää yhtä ihana kuin silloin nuorena.

Vierailija
17/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parinvalinnassa parantamisen varaa?

Vierailija
18/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon! Täällä takana 14 yhteistä vuotta, uusperhe, lapsi lentämässä maailmalle ja meillä edelleen rakkaus kukkii. Eilen höpöteltiin pehmeitä ja halailtiin koko ehtoo. Kipinä on tallessa.

Vierailija
19/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun valitsee ura miehiä. Turha valittaa.

Vierailija
20/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin loppuun kaluttu?

Mun mielestä tää asia koskettaa lukemattomia naisia ympäri maailman, joka hetki.

Mulla olisi todellakin muutama sana sanottavana 20 v. itselleni.

Ap

Mitä sanoisit 20 v itsellesi? Itse olen 20v ja olisi kiva kuulla neuvoa kokeneemmalta naiselta.

T. Ei koskaan romantiikkaa kokenut