Milloin on uskaltaa ruveta ostelemaan vauvoille tavarat?
Olen nyt viikolla 13+3 ja mietin joko tässä uskaltaa pikku hiljaa ruveta ostelemaan tavaroita tuleville kaksosille? Milloin te muut olette ruvenneet? Isommat tavarat kuten rattaat,sängyt ja vaatteita suurimmaksi osaksi saadaan sukulaisilta mutta paljonhan jää vielä jälelle.
Kommentit (4)
Joo tarkoitin kyllä :) Pieni kirjoitusvirhekkin tuossa otsikossa on tarkoittaa voi :D Minäkin juuri sitä meinasin etten ala liian aikaisin ostelemaan/hommaamaan tavaroita kotiin. :)
ei kirjoitusvirheillä väliä kunhan tulee ymmärretyksi. Itse en virhettä edes huomannut ensin :D kyl mä sanoisin että helposti voit alkaa jo katselemaan hankintoja :) ainakin isommat hankinnat kannattaa etsiskellä ja pähkäillä nii ettei tuu sit sekundatavaraa ostettua tai ettei ryöstetyks joudu. Ihan hirveitä hintaeroja tuotteissa pelkästään kauppojen kesken !!
Mut onnea odotukseen :) sullakin eka kolmannes jo takana päin, jos tähänkin asti kaikki mennyt hyvin niin hyvin luottavaisin mielin voi jatkossakin olla :) itsel tuo eka kolmannes oli semmoinen rajapyykki että lakkas esim km pelkäämästä ja rupes todella tajuamaan ja luottamaan että mun sisällä kasvaa pikkuinen rakas ihminen :)) potkiskelu alkanut pari viikkoa sitten tuntumaan ja pahoinvoinnit ohi, joten odottelu pelkästään ihanaa vaikka malttamattomasti haluaisi jo nopeammin tokaan ultraan :')
Mulla oli jo kolmas ultra takana perjantaina viimeksi kóli neuvola ja nyt maanantaina on niskaturvoke ultra. Kiitos ja onnea myös sinulle odotukseen :) Onneksi kaksi pinnasänkyä ja tuplarattaat odottavat mummolassa jo. Nuo rattaathan ovat varmaan kallein hankinta. Listaa melkein pitäisi alkaa tekemään mitä pitää ostaa :)
täällä nuo isommat hankinnat on alettu tekee viikolla 16. Toki siitä saanut tuttavilta kommenttia että joko nyt, mutta hyvähän se on ajoissa aloittaa :)
uskallusajatus itselläkin oli noin viikkoon 11-13 asti, mutta kun niihin samoihin aikoihin masussa on alkanut havaitsee pyöristymistä, on pelot loppunut sitten siellä :) tottakai kuitenkin realistinen asenne vai mikä tähän koko odotukseen että mitä tahansahan voi käydä mutta ei se etukäteen pelkääminen siihen mitään auta. Tarkoititkohan edes sillä uskaltamisella ?