Mitä Murulle kuuluu nyt? Mikä viimeisin ketju?
En ole ehtinyt tänne AV:lle nyt reiluun viikkoon, olen siis ollut Muru-pimennossa. Hakutoiminnostakaan ei ole apua (todella huono tuo uusi haku!). Kertokaa siis kiltit mammat, onko jotain uutta tapahtunut? Kertoiko hän pettämisestä poikaystävälleen? Mikä on viimeisin Muru-ketju (linkki?)?
Kommentit (33)
Aika kipeältä tuntuu tuo "miten tarina jatkuu". Juuri siksi mä en halua nyt kertoa suhteestani, joka kuitenkin on yksi elämäni isoimpia asioita, hengissä pysymisen jälkeen tärkein. Tiedän, että kommentit olisivat vähätteleviä ja ilkeitä. Niin tai näin, elämä jatkuu. Joskus tämä vaihe elämässä on pieni haalea muisto.
4
Ok, ymmärrän, ja sorry huono sanavalinta. Täällä kyllä saa korvilleen, oli asia mikä tai miten tahansa. Olenkin ihmetellyt, miksi kerroit niin avoimesti täällä kaikesta ja meinasin jo jossain vaiheessa sanoa, että lopeta nyt hyvä nainen, sekoitat omaa päätäsi vain lisää... jos ihan rehellisiä ollaan, niin näin ajattelin. Ja toisaalta, kun tuli seurattua ketju(j)a, tietty haluaisi tietää. Mut kerrot sit joskus, jos kerrot...
24 (jos muistan oikein, se joka kävi omenapuita leikkaamassa välillä)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 18:09"]
Aika kipeältä tuntuu tuo "miten tarina jatkuu". Juuri siksi mä en halua nyt kertoa suhteestani, joka kuitenkin on yksi elämäni isoimpia asioita, hengissä pysymisen jälkeen tärkein. Tiedän, että kommentit olisivat vähätteleviä ja ilkeitä. Niin tai näin, elämä jatkuu. Joskus tämä vaihe elämässä on pieni haalea muisto.
4
[/quote]
Olen pahoillani, että ilkeät kommentit saavat sinut täällä nyt sulkeutuvammaksi. Maailmaan mahtuu niin paljon vihaista, katkeraa, todella ilkeästi kirjoittavaa porukkaa, että me suhtkoht normaalit, ei-ilkeät kirjoittelijat jäämme jalkoihin. Meitä kuitenkin on täällä. Toivoisin, ettet unohtaisi sitä.
Ikävä kuulla, että menossa on rankka vaihe. Kyllä aurinko kuitenkin pian pilkottaa sinullekin, älä huoli. Hyvää viikonloppua sinne missä ikinä olekin :)
En kyllä usko että tuo 4 on muru, koskoa kyllä se on tääll niin avoimesti kertonut peppupanoistaan, seksikuvistaan, Mickestä, pususta kihlatun kaverin kanssa, HIv-testeistä, kihlatun huumeylianonstuksesta jne jne jne, että ei oikea muru käyttäisi noin kuin tämä wannabe-muru.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 19:31"]
En kyllä usko että tuo 4 on muru, koskoa kyllä se on tääll niin avoimesti kertonut peppupanoistaan, seksikuvistaan, Mickestä, pususta kihlatun kaverin kanssa, HIv-testeistä, kihlatun huumeylianonstuksesta jne jne jne, että ei oikea muru käyttäisi noin kuin tämä wannabe-muru.
[/quote]
Paitsi jos on eronnut. Pussaaminen ja pyllyleikit on aika pieniä verratuna siihen jos on jätetty.Se on surullista ja ottaa itsetunnon päälle.
Niin, tai sitten hän huomasi, että tulee paskaa niskaan enemmän kuin laki sallii, ja päätti muuttaa tapojaan.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 19:35"]
Niin, tai sitten hän huomasi, että tulee paskaa niskaan enemmän kuin laki sallii, ja päätti muuttaa tapojaan.
[/quote]
hahahaa, fiksu muija, kesti vain lähes vuoden tajuta =D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 05:23"]
Ei ole oikea muru tässä ketujussa.
[/quote]
Niinpä. Mene pois!!
Ihan oikea olen (numero 4), mutta tuo sarjatulittaja on kyllä joku muu. Tulin tsekkaamaan vastauksia, en sen isommissa tarkoituksissa.
4
Miten meni viime viikonloppu, tuliko kihlattu? häät edelleen tulossa?
Kävi hän täällä. Sen jälkeen mulla onkin ollut niin kiire, että en ole ehtinyt tehdä muuta kuin töitä, paitsi viettää ilta-aikaa sen ihanaisen ystävän kanssa, joka piipahti viikolla luonani.
4
... sorry, piti lähteä omenapuuta leikkaamaan, kun lapsi nukahti, jäi juttu vähän kesken. Kiva kuulla, että näitte kihlatun kanssa, mutta etkö aio kertoa miten kävi? viritit valtavan jännityksen tarinaanne ennen viime viikonloppua, ja nyt et kerro, vaikka täällä taisi olla tuhansia lukemassa ketjua, ja kaikki joskus varmaan miettii, miten tarina jatkuu. Valota nyt vähän!