Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Murulle kuuluu nyt? Mikä viimeisin ketju?

Vierailija
22.02.2013 |

En ole ehtinyt tänne AV:lle nyt reiluun viikkoon, olen siis ollut Muru-pimennossa. Hakutoiminnostakaan ei ole apua (todella huono tuo uusi haku!). Kertokaa siis kiltit mammat, onko jotain uutta tapahtunut? Kertoiko hän pettämisestä poikaystävälleen? Mikä on viimeisin Muru-ketju (linkki?)?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin oli se "olen vielä kaksi päivää kihloissa", ei ole sen jälkeen tullut mitään kertomaan.

Taisi kirjoittajalle tulla vaikeuksia päättää mihin suuntaan veisi tarinaa ja päätti sitten vain luopua leikistä.

Ehkä hän sai töitä eikä aika enää riitä muru-tarinalle =)

Vierailija
2/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:46"]

Viimeisin oli se "olen vielä kaksi päivää kihloissa", ei ole sen jälkeen tullut mitään kertomaan.

Taisi kirjoittajalle tulla vaikeuksia päättää mihin suuntaan veisi tarinaa ja päätti sitten vain luopua leikistä.

Ehkä hän sai töitä eikä aika enää riitä muru-tarinalle =)

[/quote]

Ok. Kiitos tiedosta. Muistan lukeneeni sitä ketjua. Jäämme siis odottelemaan uutta Muru-käännettä :) Mitähän sieltä seuraavaksi tulee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, tällainen aloitus. En ole käynyt täällä vähään aikaan. Viikkoon? Mä olen keskittynyt työhön, koska nyt on vaihe, jossa pitää saada yksi osaprojekti aikataulussa valmiiksi. Ystäväni teki pikapiipahduksen luokseni, joten mulla oli vanhaa, tuttua seuraa. Eipä ole muutenkaan kirjoituttanut.

minä

Vierailija
4/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä on Murun viimeisin:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3405604/ketju/mulla_on_penisilliinikuuri_ja_haluan_juoda_vahan_viinia/

Eli viiniä tekee Murulla mieli, mutta ei saisi juoda. Voin tietysti olla väärässäkin ;)

Vierailija
5/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En muuten pysty lainaamaan viestejä tällä uudella palstalla.

4

Vierailija
6/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 00:22"]

Ei ole. En muuten pysty lainaamaan viestejä tällä uudella palstalla.

4

[/quote]

Mistä tiedät, ettei ole? Jokuhan mainitsi, että Murulla on polvi hajonnut tällä viikolla.

Vierailija
7/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen, koska olen hän :) Eikä ole mulla polvi hajonnut. Vastasin jo tähän ketjuun aiemmin.

4

Vierailija
8/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 00:27"]

Tiedän sen, koska olen hän :) Eikä ole mulla polvi hajonnut. Vastasin jo tähän ketjuun aiemmin.

4

[/quote]

Anteeksi, huomasin vasta nyt. En vain tajunnut, kun puhut kihlatustasi ystävänä. Etkö voisi aloittaa omaa ketjua? Olisi tosi kiva kuulla, miten on mennyt. Täällä on muitakin, jotka ovat kaipailleet sinua. Ja onneksi polvesi on kunnossa :)

Vierailija
9/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun mulla kävi naispuolinen ystävä kylässä. Enpä tiedä tuosta kaipailusta :) Olen miettinyt, oliko tämä tökerö palstauudistus pyhän internetin tapa kertoa mulle, että ei pidä asioistansa palstoille kirjoittaman. Molemmat polvet on kunnossa, mistäköhän sellainen kuvitelma on tullut? En ole käynyt vähään aikaan lainkaan täällä. Yhtä juttua mä huomaan kaipaavani: lätkämatseja!

4

Vierailija
10/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 00:37"]

Ei, kun mulla kävi naispuolinen ystävä kylässä. Enpä tiedä tuosta kaipailusta :) Olen miettinyt, oliko tämä tökerö palstauudistus pyhän internetin tapa kertoa mulle, että ei pidä asioistansa palstoille kirjoittaman. Molemmat polvet on kunnossa, mistäköhän sellainen kuvitelma on tullut? En ole käynyt vähään aikaan lainkaan täällä. Yhtä juttua mä huomaan kaipaavani: lätkämatseja!

4

[/quote]

Täällä on ollut tällä viikolla useita aloituksia, joissa on kyselty kuulumisiasi. Ja on kyllä puitu uudistustakin, josta ei oikein kukaan ole tykännyt.

Vierailija
11/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en enää avaa näitä aloituksia, koska näissä lukee monesti tosi ilkeitä ja hölmöjä juttuja. Nyt satuin paikalle ja olin rohkea.

4

Vierailija
12/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 00:44"]

Yleensä en enää avaa näitä aloituksia, koska näissä lukee monesti tosi ilkeitä ja hölmöjä juttuja. Nyt satuin paikalle ja olin rohkea.

4

[/quote]

Ihmiset ovat todella ajattelemattomia netissä. Se kuuluu asiaan. Jos tapaisi samat ihmiset livenä, he olisivat todennäköisesti paljon ystävällisempiä. Paljon olet kyllä sietänyt ja suodattanut. Varmasti on ainakin luonne vahvistunut :)

Vierailija
13/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enpä tiedä. Joskus provosoidun itsekin tyhmimmilleni ja kirjoitan ne äärimmäiset ja keskeneräiset asiat tänne vaikka oikeasti työstäisin paljonkin maltillisempia ajatuksia. Hölmöä sekin on. Olen kyllä koittanut välttää olemasta ilkeä vastauksissani, mutta en ehkä ole aina siinäkään onnistunut.

4

Vierailija
14/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä ihan oikeastikin kiinnostaa tietää mitä sinulle kuuluu. Enkä mielestäni ole paha tai ilkeä ihminen. Elämäsi vaan kiinnostaa, koska omani on kai niin tylsä ja minusta on muutenkin kiva tietää ihmisten elämän eri käänteistä. Luen paljon elämänkertojakin. Nyt pohdin vaan, että oletko jonkun kirjailijan tms hahmo vai ihan oikeasti olemassa. En oikein osaa päättää, mitä ajatella. Juttusi ovat välillä niin uskomattomia.

t. Ketjun aloittaja

Vierailija
15/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Minusta juttuni (elämästäni) ovat kovin tylsiä, kun vertaan monen ystäväni elämään ja siihen, mitä he kertovat kuulumisinaan. Saati sitten vähän vieraampien käänteet. Mitä mä olen tehnyt? Käynyt töissä, seurustellut, eroillut, vatvonut tunteitani... Aika tavista, eikö? Toki mun tapani kertoa asioista voi olla erikoista, mikä taas johtuu paljolti edellä kertomastani syystä.

4

Vierailija
16/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä ollaan ihan oikeasti olemassa. Joillakin ihmisillä on vaan niin monet kasvot ja joillakin jopa monta persoonaa. Mutta kyllä ihan oikeasti ollaan olemassa ja täällä ulkomailla. Kohta on häät ja loma ohi ja arki alkaa. Tsekattiin tossa parvekkeella vähän duuni-ilmotuksia ja mietittiin joskos Thaimaa tai Espanja olis parempi paikka ja voitais mennä vaikka Trafille töihin sinne puhelinpalveluun. Tietty ne meidät ottaisi kun ollaan jo äidinmaidossa imetty jotain autoliiton tuomaa maitoa. Ja ollaan me vähän sossutanttaakin ja voitaisiin samalla tsekata ne Suomen köyhät ja syrjäytyneet, jotka ovat jätteneet kotinsa ovet paukkuen Suomenmaassa ja jättäneet Itellapostin huolehtiin kaikista ulosottomiehiltä ja -naisilta tulevat kirjeet ja muut karhut. Eli sillee me hoidettaisi niin ku parit hommat saman tien. Voitais laittaa ne siellä alkoholisoituneet sinne Trafille työkuntoutukseen ja roudata ne sit vähitellen takasin sinne Suomen kamaralle. Ei elämä täällä kallista ole kun suomalaset tykkää syödä niitä lihapullia, jotka on valmistettu siitä kanannahasta. Joku muuten sano, että ne maistuu nykyään kalalle. Ovat taineet tiput syödä jotain kalajauhoa.

Eli on meill nyt suunnitelmii ja koko maailma avoin. Kysy sä jotain niin vastataan kun ei jakseta kirjoittaa siis ihan jostain ihan mistä vain!

Vierailija
17/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä ollaan ihan oikeasti olemassa. Joillakin ihmisillä on vaan niin monet kasvot ja joillakin jopa monta persoonaa. Mutta kyllä ihan oikeasti ollaan olemassa ja täällä ulkomailla. Kohta on häät ja loma ohi ja arki alkaa. Tsekattiin tossa parvekkeella vähän duuni-ilmotuksia ja mietittiin joskos Thaimaa tai Espanja olis parempi paikka ja voitais mennä vaikka Trafille töihin sinne puhelinpalveluun. Tietty ne meidät ottaisi kun ollaan jo äidinmaidossa imetty jotain autoliiton tuomaa maitoa. Ja ollaan me vähän sossutanttaakin ja voitaisiin samalla tsekata ne Suomen köyhät ja syrjäytyneet, jotka ovat jätteneet kotinsa ovet paukkuen Suomenmaassa ja jättäneet Itellapostin huolehtiin kaikista ulosottomiehiltä ja -naisilta tulevat kirjeet ja muut karhut. Eli sillee me hoidettaisi niin ku parit hommat saman tien. Voitais laittaa ne siellä alkoholisoituneet sinne Trafille työkuntoutukseen ja roudata ne sit vähitellen takasin sinne Suomen kamaralle. Ei elämä täällä kallista ole kun suomalaset tykkää syödä niitä lihapullia, jotka on valmistettu siitä kanannahasta. Joku muuten sano, että ne maistuu nykyään kalalle. Ovat taineet tiput syödä jotain kalajauhoa.

Eli on meill nyt suunnitelmii ja koko maailma avoin. Kysy sä jotain niin vastataan kun ei jakseta kirjoittaa siis ihan jostain ihan mistä vain!

Vierailija
18/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä toi teksti tuli kolmena kappaleena? En tehnyt mitään väärää ainakaan omasta mielestäni.

Vierailija
20/33 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikea muru tässä ketujussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan