Onko artisti "Uniikki" miehenmittainen?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 11:12"]
Fanipojilta ja -tytöiltÀ tai rÀppikÀÀpiöltÀ itseltÀÀn on ihan turha kysyÀ sitÀ pituutta, oikeaa lukua ette tule samaan. On se sellainen normi 6-vuotiaan pituinen, oisko tasan 150cm. Lenkkarit jalassa todellakin.
[/quote]
jaaha, et sitten taida tuntea noita lastenkaan pituuskÀytiÀ. Normi 6 -vuotias on 115-12 cm.
Uniikki on n.155cm koska Anna Abreu on 153cm ja Uniikki on Annaa vain hivenen pidempi. RÀpÀtköön mitÀ lystÀÀ, onhan se noloa myöntÀÀ olevansa 10 vuotiaan kokonen...
Uniikki on (pituus-) kehitysvammainen.
41v m
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:16"]
tuskin on lahkeessakaan paljon tÀytettÀ kun jÀbÀ 140 cm sulkapÀÀssÀ ja sukat jalassa. Hobitti jolla pahemmanluokan puhevika.
[/quote]
EntÀs sun aivot? Ei taida olla ollenkaan.
Mut ihan pÀtevÀ riimittelijÀ, vai mites..
5 osu ja uppos vai? onko se kÀppÀnÀ joku sun hoitos vai?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:22"]
[/quote]
Nope. Mulla vaan sattuu olemaan aivot, jotka toimii enkÀ hauku toisia asioista, joille he eivÀt itse voi mitÀÀn.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:31"]
[/quote]
Nope. Mulla vaan sattuu olemaan aivot, jotka toimii enkÀ hauku toisia asioista, joille he eivÀt itse voi mitÀÀn.
[/quote]
*pistÀÀ arskat silmilleen*, sen verran hÀikii toi sun sÀdekehÀ. Siis koskaan et oo ketÀÀn arvostellut? Oodi sulle, taidat olla ainoa ihminen maailmassa.
Ja jos itse tunkee esiintymÀÀn pitÀÀ kestÀÀ kritiikki puheviasta ja koosta joka todella on aika miniatyyri kokoa. Puhevialle voi tehdÀ jotain ja kenkiin voi laittaa vaikka lisÀkorot jos oma pituus ei yllÀ ihan miehisiin mittoihin.
Oikeesti aika kamalaa kuultavaa kun r-vikainen rÀppÀÀ ja spiikkaa radiomainoksia ihan tosissaan :)
Ai ettÀ, jos omaa jotain kÀytöstapoja, niin sÀdekehÀ kiiltÀÀ? Ok, antaa sitten kiiltÀÀ ihan vapaasti vaan ja pidÀ sÀ ne arskat silmillÀs.
Ei ole edes 162 kun on mua lyhyempi. ehkÀ 155.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:45"]
Ai ettÀ, jos omaa jotain kÀytöstapoja, niin sÀdekehÀ kiiltÀÀ? Ok, antaa sitten kiiltÀÀ ihan vapaasti vaan ja pidÀ sÀ ne arskat silmillÀs.
[/quote]
ErittÀin hyvin sanottu :)
Toki jokaisella on sanottavaa joskus ja ties mistÀ, mutta se missÀ niistÀ sanoo, kertoo ihmisestÀ paljon. Jos en itse pidÀ jostain julkisuuden hahmosta tai huomaan henkilössÀ jonkun ÀrsyttÀvÀn piirteen, saatan heittÀÀ lÀppÀÀ tÀstÀ parille ystÀvÀlle.. en ikinÀ kirjoittaisi nettiin, niin ettÀ ko henkilö voisi sen nÀhdÀ. Olkoon julkkis ja vaikka miten pitÀisi tietÀÀ, ettÀ r-viasta tulee sanomista, niin minÀ en halua olla yksi niistÀ ihmisistÀ, jotka toisen mielen saattaa pahoittaa ja vielÀ asiasta, jolle ei voi mitÀÀn.
Joo, sÀdekehÀ paistaa ja loistaa ja poksahtaakin pian, mutta en halua pahoittaa aivan turhaan kenenkÀÀn mieltÀ.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:31"]
[/quote]
[/quote]
Sun aivot ei taida olla pÀÀllÀ kun tartut tollaseen provoon.
Onpas tÀÀllÀ mammat(?) herkkÀnÀ, kun joku sanoo totuuden rumasta pikkumiehestÀ. Tuskin olisi samanlaisia sydÀnverellÀ puolustajia linjoilla vaan yksiÀÀninen ivakuoro, jos kyseessÀ olisi "vain" nainen.
Ei ole tai sitten mÀkin olen.
Usein rÀppÀÀ olevansa 162 cm. MÀkin olen sen ja on lyhyempi.
mÀ olen aina ajatellut, ettÀ sillÀ on jotain kehitysongelmia ollut.. en tosiaan tiedÀ varmaksi. toisalta, eikö juutalaiset ole lyhyttÀ porukkaa yleensÀ.
nimim. hullutellaan sitten kunnolla!
Satuin ihan randomisti katsomaan tÀmÀn threadin kun googlettelin tietoja uniikista.. Jumaleissön millasia kliseisiÀ tyhjÀpÀitÀ naisia tÀstÀ maailmasta löytyy. GG thumbs up!
Fanipojilta ja -tytöiltÀ tai rÀppikÀÀpiöltÀ itseltÀÀn on ihan turha kysyÀ sitÀ pituutta, oikeaa lukua ette tule samaan. On se sellainen normi 6-vuotiaan pituinen, oisko tasan 150cm. Lenkkarit jalassa todellakin.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 02:36"]
Kyse tuskin harvoin on osaamisesta vaan pystymisestÀ. Minulla esim. kielen jÀnne on liian lyhyt joten ÀÀnteen tuottaminen on fyysisesti mahdotonta. Yleisempi vika kuin luullaankaan.
[/quote]
Kuinkas L, N, D, T? Jos kyse on kielen jÀnteen lyhyydestÀ, niin sitten kai jÀÀ aika moni muukin ÀÀnne tuottamatta?
[/quote]
No minulla se vaikuttaa myös noihin ÀÀnteisiin, mutta selvÀsti ÀrrÀÀ vÀhemmÀn. Kyseisen jÀnteen kireys vaikeuttaa, ei estÀ, puhumista. R nyt sattuu kuitenkin vaatimaan kieleltÀ enemmÀn liikkuvuutta kuin esim. T, ja pienellÀ treenauksella nuo helpommat ÀÀnteet voi oppia lausumaan niin, etteivÀt ihan helposti sÀrÀhdÀ korvaan. T: toinen kielijÀnnevammainen.
se on todellakin rohkeeta RĂ€ppÀÀ r-vikasena ja ku on noi lyhyt ni uniikki on ylpee siit ja ei hĂ€pee sitĂ€. Ja muutenki uniikki on parhai rĂ€ppÀÀjĂ€ ja todellaki arvostan sitĂ€ â„â„