Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Onko artisti "Uniikki" miehenmittainen?

Vierailija
22.02.2013 |

Paljonkohan varressa mittaa..

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.06.2014 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

se on todellakin rohkeeta RĂ€ppÀÀ r-vikasena ja ku on noi lyhyt ni uniikki on ylpee siit ja ei hĂ€pee sitĂ€. Ja muutenki uniikki on parhai rĂ€ppÀÀjĂ€ ja todellaki arvostan sitĂ€ ♄♄

Vierailija
22/66 |
22.06.2014 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 11:12"]

Fanipojilta ja -tytöiltÀ tai rÀppikÀÀpiöltÀ itseltÀÀn on ihan turha kysyÀ sitÀ pituutta, oikeaa lukua ette tule samaan. On se sellainen normi 6-vuotiaan pituinen, oisko tasan 150cm. Lenkkarit jalassa todellakin.

[/quote]

jaaha, et sitten taida tuntea noita lastenkaan pituuskÀytiÀ. Normi 6 -vuotias on 115-12 cm.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
09.03.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uniikki on n.155cm koska Anna Abreu on 153cm ja Uniikki on Annaa vain hivenen pidempi. RÀpÀtköön mitÀ lystÀÀ, onhan se noloa myöntÀÀ olevansa 10 vuotiaan kokonen...

Vierailija
24/66 |
09.03.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uniikki on (pituus-) kehitysvammainen.

41v m

Vierailija
25/66 |
22.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oliko se jotain 165cm

Vierailija
26/66 |
22.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

162cm se on

Vierailija
27/66 |
22.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:16"]

tuskin on lahkeessakaan paljon tÀytettÀ kun jÀbÀ 140 cm sulkapÀÀssÀ ja sukat jalassa. Hobitti jolla pahemmanluokan puhevika.

[/quote]

EntÀs sun aivot? Ei taida olla ollenkaan.

Vierailija
28/66 |
22.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mut ihan pĂ€tevĂ€ riimittelijĂ€, vai mites..

Vierailija
29/66 |
22.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

5 osu ja uppos vai? onko se kÀppÀnÀ joku sun hoitos vai?

Vierailija
30/66 |
22.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:22"]

[/quote]

Nope. Mulla vaan sattuu olemaan aivot, jotka toimii enkÀ hauku toisia asioista, joille he eivÀt itse voi mitÀÀn.

Vierailija
31/66 |
22.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:31"]

[/quote]

Nope. Mulla vaan sattuu olemaan aivot, jotka toimii enkÀ hauku toisia asioista, joille he eivÀt itse voi mitÀÀn.

[/quote]

*pistÀÀ arskat silmilleen*, sen verran hÀikii toi sun sÀdekehÀ. Siis koskaan et oo ketÀÀn arvostellut? Oodi sulle, taidat olla ainoa ihminen maailmassa.

Ja jos itse tunkee esiintymÀÀn pitÀÀ kestÀÀ kritiikki puheviasta ja koosta joka todella on aika miniatyyri kokoa. Puhevialle voi tehdÀ jotain ja kenkiin voi laittaa vaikka lisÀkorot jos oma pituus ei yllÀ ihan miehisiin mittoihin.

Oikeesti aika kamalaa kuultavaa kun r-vikainen rÀppÀÀ ja spiikkaa radiomainoksia ihan tosissaan :)

Vierailija
32/66 |
22.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ai ettÀ, jos omaa jotain kÀytöstapoja, niin sÀdekehÀ kiiltÀÀ? Ok, antaa sitten kiiltÀÀ ihan vapaasti vaan ja pidÀ sÀ ne arskat silmillÀs.

Vierailija
33/66 |
23.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole edes 162 kun on mua lyhyempi. ehkÀ 155.

Vierailija
34/66 |
23.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:45"]

Ai ettÀ, jos omaa jotain kÀytöstapoja, niin sÀdekehÀ kiiltÀÀ? Ok, antaa sitten kiiltÀÀ ihan vapaasti vaan ja pidÀ sÀ ne arskat silmillÀs.

[/quote]

ErittÀin hyvin sanottu :)

Toki jokaisella on sanottavaa joskus ja ties mistÀ, mutta se missÀ niistÀ sanoo, kertoo ihmisestÀ paljon. Jos en itse pidÀ jostain julkisuuden hahmosta tai huomaan henkilössÀ jonkun ÀrsyttÀvÀn piirteen, saatan heittÀÀ lÀppÀÀ tÀstÀ parille ystÀvÀlle.. en ikinÀ kirjoittaisi nettiin, niin ettÀ ko henkilö voisi sen nÀhdÀ. Olkoon julkkis ja vaikka miten pitÀisi tietÀÀ, ettÀ r-viasta tulee sanomista, niin minÀ en halua olla yksi niistÀ ihmisistÀ, jotka toisen mielen saattaa pahoittaa ja vielÀ asiasta, jolle ei voi mitÀÀn.

Joo, sÀdekehÀ paistaa ja loistaa ja poksahtaakin pian, mutta en halua pahoittaa aivan turhaan kenenkÀÀn mieltÀ.

Vierailija
35/66 |
23.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 23:31"]

[/quote]

[/quote]

Sun aivot ei taida olla pÀÀllĂ€ kun tartut tollaseen provoon. 

Vierailija
36/66 |
23.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onpas tÀÀllÀ mammat(?) herkkÀnÀ, kun joku sanoo totuuden rumasta pikkumiehestÀ. Tuskin olisi samanlaisia sydÀnverellÀ puolustajia linjoilla vaan yksiÀÀninen ivakuoro, jos kyseessÀ olisi "vain" nainen.

Vierailija
37/66 |
23.02.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole tai sitten mÀkin olen.

Usein rÀppÀÀ olevansa 162 cm. MÀkin olen sen ja on lyhyempi.

mÀ olen aina ajatellut, ettÀ sillÀ on jotain kehitysongelmia ollut.. en tosiaan tiedÀ varmaksi. toisalta, eikö juutalaiset ole lyhyttÀ porukkaa yleensÀ.

nimim. hullutellaan sitten kunnolla!

Vierailija
38/66 |
16.11.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Satuin ihan randomisti katsomaan tÀmÀn threadin kun googlettelin tietoja uniikista.. Jumaleissön millasia kliseisiÀ tyhjÀpÀitÀ naisia tÀstÀ maailmasta löytyy. GG thumbs up!

Vierailija
39/66 |
16.11.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Fanipojilta ja -tytöiltÀ tai rÀppikÀÀpiöltÀ itseltÀÀn on ihan turha kysyÀ sitÀ pituutta, oikeaa lukua ette tule samaan. On se sellainen normi 6-vuotiaan pituinen, oisko tasan 150cm. Lenkkarit jalassa todellakin.

Vierailija
40/66 |
16.11.2013 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 02:36"]

Kyse tuskin harvoin on osaamisesta vaan pystymisestĂ€. Minulla esim. kielen jĂ€nne on liian lyhyt joten ÀÀnteen tuottaminen on fyysisesti mahdotonta. Yleisempi vika kuin luullaankaan. 

[/quote]

Kuinkas L, N, D, T? Jos kyse on kielen jÀnteen lyhyydestÀ, niin sitten kai jÀÀ aika moni muukin ÀÀnne tuottamatta?

[/quote]

No minulla se vaikuttaa myös noihin ÀÀnteisiin, mutta selvĂ€sti Ă€rrÀÀ vĂ€hemmĂ€n. Kyseisen jĂ€nteen kireys vaikeuttaa, ei estĂ€, puhumista. R nyt sattuu kuitenkin vaatimaan kieleltĂ€ enemmĂ€n liikkuvuutta kuin esim. T, ja pienellĂ€ treenauksella nuo helpommat ÀÀnteet voi oppia lausumaan niin, etteivĂ€t ihan helposti sĂ€rĂ€hdĂ€ korvaan. T: toinen kielijĂ€nnevammainen.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn yksi kuusi