En " uskalla" kertoa miesystävälleni,
ettei minulla ole kohtua. Luulen sen vaikuttavan jotenkin seksielämäämme. Mitä mieltä olette, olenko miehen silmissä epänaisellisempi sen jälkeen, jos kerron. Omaan elämääni kohdun puuttuminen on vaikuttanut vain positiivisesti, mutta joillekin tutuille naisille asia on ollut jotenkin vaikea hyväksyä tyyliin : " Minä en kyllä antaisi kohtuani poistaa..."
N37
Kommentit (4)
ainakin ettei tarvitse ehkäisystä huolehtia. Kerro syy hänelle miksi ja milloin poistettiin niin varmasti ymmärtää. Jos joku pari kk seurustelu kaveri niin tuskin kannattaa edes avautua. Pitkäaikainen mies ystävä varmaan jo tietäisi muutenkin olithan sairaalassa kun kohtu poistettiin.
eikä sillä ole mitään vaikutusta naisellisuuteen ja hormoneihin. Tämän kun kerrot miehellesi, niin taatusti hän ymmärtää asian oikein. Kohtu on vain lihas ja naiselle, jonka lapset on jo tehty, se on yhtä tärkeä kuin umpilisäke :)
Vierailija:
Minusta on epareilua olla kertomatta pidemmassa suhteessa. Jos mies vaikkaa suunnittelee lapsen saamista, tieto vaikuttaa suhteeseen. Paattipa mies jatkaa tai olla jatkamatta suhdetta, hanen kuuluu saada tietaa heti siina vaiheessa, kun suhde on treffailua vakavampi.
Ei suunnittele lapsia kanssani, koska tietää etten lapsia enää saa enkä halua. Ei vain kysynyt miksen saa. Hänkin lapsensa jo tehnyt.
Suhde kestänyt yli vuoden on/offina ja kohtuni poistettiin, kun seurustelussa taukoa. Tiesi kyllä että joku leikkaus tehtiin, mutta ei edes kysellyt sen tarkemmin. Eipä ole huomannut eroa. Itseeni kyllä vaikutti positiivisesti, seksi parempaa kuin koskaan. ap
Minusta on epareilua olla kertomatta pidemmassa suhteessa. Jos mies vaikkaa suunnittelee lapsen saamista, tieto vaikuttaa suhteeseen. Paattipa mies jatkaa tai olla jatkamatta suhdetta, hanen kuuluu saada tietaa heti siina vaiheessa, kun suhde on treffailua vakavampi.