Mitä miehesi vaatteita käytät?
Kommentit (20)
Villapaitaabsa joskus. Ei ole itse enää käyttänyt sitä, ja minä palelen aina.
Mä käytän joskus miehen pitkähihaisia trikoopaitoja, sillä on muutama sellainen kiva raidalline, jossa on napit. Toisinaan käytän miehen villaisia erähousuja (en ole saanut vielä itselleni hankittua) ja joskus tulipalopakkasilla miehen paksuinta villapaitaa.
Jotain hänen takkiaan lainaan silloin tällöin, jos menen vaikka koiran kanssa ulos. Ja joskus jotain t-paitaa, esim. suihkun jälkeen nappaan pyykkinarulta sellaisen ylleni, jos meillä on vaikka lapsten kavereita kylässä tms. Mieheni reissaa aika paljon työnsä vuoksi ja joskus, kun hän on matkalla, saatan pukea yöksi hänen paitansa:)
Urheilusukkia iltaisin ja joskus miehen vanhoja, pieneksijääneitä kalsareita.
Mukavan tuntuisia olohousuja ja joskus t-paitoja lähinnä yökkäreiksi yms. Pari t-paitaa onnistui kutistamaan pyykissä ja niitä olen käyttänyt pilateksessa, duunissa. yms...
T-paitoja joskus..ovat ihania olopaitoja :)
Eikö miehiänne haittaa että lainaatte heidän vaatteitaan? Itse en pitäisi siitä että mieheni (tai kukaan muukaan) lainaisi vaatteitani. Oma paita kuivumassa narulla, ajattelen että laitan sen päälle seuraavana päivänä ja kappas mies tepsuttelisi paitani päällä illalla =en pitäisi. Se vielä menee jos "postilaatikolla" käy ja tempaisee päälle se päälimmäisen takin.
Itse en lainaa mieheni vaatteita, no joskus olen villasukat lainannu päiväksi kun olin pessyt omia villasukkiani, ja ne yhden mitä olin jättänyt muiden pesun ajaksi katosivat johonkin, ulkona pakkasta ja kiire töihin, oli pakko lainata :)
Käytän kotona miehen sukkia ja villasukkia (jälkimmäisiä on saanut paljon lahjaksi) ja joskus lainaan pitkiä kalsareita oloasuksi. Kodin ulkopuolella olen käyttänyt miehen pipoa, sillä tykkään löysistä pipoista.
En mitään koska mies on minua 25cm pitempi ja 30kg painavampi ja minulla on 37 jalka ja miehellä 45 niin ei edes sukkia voi lainata ;)
En mitään. Meillä on aika erilainen vaatemaku, ja koko.
En mitään, mies painaa 40 kg enemmän ja on 20 cm pidempi kuin minä. En viitsi hänen teepaitojaan mekkoina käyttää...
Käytän paljonkin miehen vaatteita, mm. näitä:
-Kalsareita. En edes omista kuin yhdet omat ja usein laitan housujen alle monet päällekkäin. Käytän siis lähes aina miehen omia.
- Sukkia. Olen käyttänyt jo monta vuotta lähes yksinomaan miehen itselleen ostamia tai saamia sukkia.
-T-paitoja joskus harvoin yöpaitana tai kotipaitana.
-Boksereita. En ilmeisesti omista tarpeeksi monia alushousuja, koska niin usein loppuvat ne mukavat puuvillaiset kesken. Lainaan silloin miehen boksereita. Etenkin sheivauksen jälkeen ne on mukavammat kun eivät hierrä ikävästi.
-Toppatakkia aina kun haen postin tai vien roskat.
En miehen, mutta poikaystäviltä olen lainannut usein seuraavia:
T-paitaa oleiluun tai yöpaidaksi. Pyjamahousuja. Colllegehousuja. Fleecekerrastoa eräolosuhteisiin. Eräsukkia. Pilkkihaalaria. Boxereita hätätilanteissa.
Muutama miehen poisheittämä kauluspaita on mulla maalauspaitoina. Yksi villapaita, joka vähän kutistui pesussa, on mun käytössä oikein kylmänä päivänä.
En mitään.
Meillä mies on kans yli 25 cm pidempi, 30 kg painavampi ja kengän koko on ainakin 7 numeroa suurempi. No kengillä saatan joskus huvikseni käydä postilaatikolla.
Mies kyllä joskus änkesi päällensä mun yöpaitani. Oli aika karsean näköinen. :)
T-paitoja, golitseja ja boksereita lainailen mieheltä. Mulla on nytkin päälläni miehen bokserit ja t-paita, joita tykkään käytää yöasuna.
Ristiin menee aika paljonkin. Vaikka kengännumerossa on pari kokoa eroa, erityisesti mustat sukat ovat meidän perheessä aina sekaisin. Myös miehen kotikenkiä lainaan, jos en löydä omiani. Takkia lainaan joskus koirankusettamiseen. Verkkareita ja yöpuvunhousuja ,eillä käytetään iloisesti ristiin. Pituuseroa on 6cm ja painossa ~10kg, mutta lökäpöksyissä se ei haittaa. Saimme viime jouluna äidiltäni paketin jossa oli kolmet flanellihousut ja lappu: "jakakaa, miten parhaaksi katsotte".
En mitään. Hukun miehen vaatteisiin :D Mies kuitenkin painaa yli 30kg enemmän kuin minä....
En mitään!