Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uskallanko leikata half mohawkin, auttakaa!

Vierailija
22.02.2013 |

Mulla on ollut n.15v pitkät punaiset hiukset ja haluaisin leikata sellaisen sängen toiselle puolelle päätä. N. kulmakarvojen korkeudelta ja hieman korvan yläpuolelta sellaisen pienehkön osan, mutta en tiedå uskallanko. Poikaystävän koneella sen saisi tehtyä mutta en oikein ikinä ole leikannut hiuksia, (käsityöalalla olen kuitenkin :D) Auttakaa, neuvokaa tai rohkaiskaa mua, siskot! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa vaan. Jos aluksi leikkaat pienen osion, se jää päällyhiusten alle eikä näy koko ajan, jos sattuu tulemaankin ei niin kiva. 

Johan tuo on aikakin vähän uudistua! :)

Vierailija
2/6 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin ajattelinkin, otin sen verran pienen osion (jaoin siis valmiiksi,en leikannut vielä) että kun laittais sit keskijakauksen ni se peittäis sängen. Siis JOS tulos ei miellytäkään :) Leikkaan kai siitä osiosta hiukset n.1cm-1,5cm pituisiksi ja otan koneella loput. Kaveri ehdotti et ensin 6millisellä. katsotaan. hyvä siitä tulee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, kasvaahan se takaisin jos et tykkää.

Meillä teini ränkkysi sivusiiliä vuoden ennenkuin pitkin hampain suostuin. En edes haluaisi tytölle toisenlaista tyyliä enää, on hyvännäköinen ja tosiaan kasvaa kyllä kun kyllästyttää.

Vierailija
4/6 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt mamoile, leikkaa enemmän, rohkeasti vaan!

Kyllä se kasvaa sitten, jos se ei oo kiva? Kesällä se on jo kasvanut takaisin ( no hmm...).

Sinuna en tosin pitäis sitä enää punaisena, vaan yrittäisin saada sen vähän neutraalimman väriseksi, sillä tavalla se olisi helposti muunnettavissa vähän huomaamattomammaksikin, jos tarve vaatii.

Vierailija
5/6 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas muu maailma saa nauraa itsensä kipeäksi näitä suomalaisten älyttömiä hiustempauksia :D