Miten saisi vaimon laihemmaksi?
Olen tytöllekin sanonut jo useamman kerran, että jos syöt liikaa niin sinusta tulee samanlainen possu kuin äitistäsikin.
Jos laittaisi avioeropaperit pöydän kulmalle niin jokohan se suu pysyisi kiinni?
Kommentit (18)
Harrastakaa välillä perheenä jotain muutakin kuin v*lua.
Laita kaljapullo pois, telkkari kiinni ja vie vaimo lenkille.
Ota ruoka-asiat vastuullesi. Ostat ja valmistat kaikki ateriat terveellisesti. Teet vaimollesi lounaseväät valmiiksi salaatteineen joka päivälle.
Vois allekirjoittaa paperin. Niin meillä isä teki äidille kun haki avioeropaperin uhkailun tehostamiseksi.
Näytä mallia. Laihduta ensin itse se 20 kg niin vaimo tulee perässä.
no sitten kun se olisi tehty, vaimos sanoisi näin http://www.vauva.fi/keskustelu/3404794/ketju/laihdutin_lahes_20kg_tympii_miehen_asenne
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 14:21"]
Olen tytöllekin sanonut jo useamman kerran, että jos syöt liikaa niin sinusta tulee samanlainen possu kuin äitistäsikin.
Jos laittaisi avioeropaperit pöydän kulmalle niin jokohan se suu pysyisi kiinni?
[/quote]
Kuka teillä käy kaupassa ja laittaa ruuan?? Tee sinä ne niin ei tarvitse ihmetellä mitä muija syö. Teet ihania kasvisruokia, patoja, kalaa ja kanaa jne jne. Jätät keksit ja pullat kauppaan, namipäivä kerran viikossa kuten lapsellakin ja ostat vain vähän karkkia. Limut ja mehut sekä sokeriset jugurtit jätä kauppaan myös - osta marjoja, hedelmiä ja maustamattomia jugurtteja/rahkaa ja tee smoothiet ilta- tai aamupalaksi perheelle.
Jos ei vaimosi siihen yksin pysty niin auta. Tosin - jos hän haluaa olla possu niin addikti saa kyllä haluamana (sokerin) mistä tahansa..... Käy sitten salaa kavereiden luona ja matkalla mussuttaa suklaata.
Sori. Jos ei vaimoa kiinnosta teidän avioliiton tila niin laita ne paperit pöydälle ja pyydä allekirjoitus.
Miten saisin miehen laihemmaksi...
Huolettaa terveys, ja olisi mukavempaa jos ei olisi aina väsynyt..
Lastamme en haukkuisi miehen takia, se kolahtaa suoraan lapsen omaan itsetuntoon. Vaikka kuinka puhuisit että äiti on sitä ja tätä...
Miten saisi miehen fiksummaksi? Edes normaaliälyiseksi? Terv. ap:n vaimo
Vaikka tämä aloitus onkin tahallaan kirjoitettu, vastaan silti tosissani, että tuo tytölle noin puhuminenhan on pahempi rikos kuin vaimon paksuudesta nettipalstalla valittaminen.
Lapsien lihavuus on iso ongelma. Siihen on puututtava, vaikka sitten noin. Suurempi "rikos" on jättää puuttumatta oman lapsensa ylipainoon. Kuka siihen sitten puuttuisi?
Alatte käydä yhdessä lenkillä, yhdessä salilla, uimassa mitä vaan tai kaikkea sitä. Ostat kotiin molemmille vaikka kahvakuulat ja treenaatte yhdessä! Alatte syömään terveellisemmin, ruoalla on isompi osa usein kuin liikunnalla. Lopetat haukkumisen ja alat kannustamaan. Monet syövät suruun!
Hei kuule kusipää
paina mieleen juttu tää.
Kasvata ensin kullia isommaksi
lihakset itselle kiinteämmäksi.
Hommaa tallin uusi mersu
ja ole käytökseltäsi hiukan parempi kuin persu.
Tuo kotiin isompi tilipussi
senkin nuija jussi.
Mä voin alkaa laihduttaa
heti kun mun toiveet rupeet toteuttaa.
Kuule ei paljon tee mieli hoikistua
kun katsoo sua.
Olet ilkee ja vittumainen paska
pienimunainen ja harvatukkainen jaska.
Mulla ei oo muuta tekemistä kun syödä ruokaa
jostain mulle fiksumpi mies tuokaa.
Niin johan rupee liikkumaan tämä nainen
kun olen jotain muutaki kun työmuurahainen.
Joten jätä vaan ne eropaperit siihen pöydälle mulkku
silloin laulankin riemusta kun punatulkku.
Lasta jos vielä solvaat
niin dildolla sun persettä sorvaan.
Hei kuule kusipää
paina mieleen juttu tää.
Kasvata ensin kullia isommaksi
lihakset itselle kiinteämmäksi.
Hommaa tallin uusi mersu
ja ole käytökseltäsi hiukan parempi kuin persu.
Tuo kotiin isompi tilipussi
senkin nuija jussi.
Mä voin alkaa laihduttaa
heti kun mun toiveet rupeet toteuttaa.
Kuule ei paljon tee mieli hoikistua
kun katsoo sua.
Olet ilkee ja vittumainen paska
pienimunainen ja harvatukkainen jaska.
Mulla ei oo muuta tekemistä kun syödä ruokaa
jostain mulle fiksumpi mies tuokaa.
Niin johan rupee liikkumaan tämä nainen
kun olen jotain muutaki kun työmuurahainen.
Joten jätä vaan ne eropaperit siihen pöydälle mulkku
silloin laulankin riemusta kun punatulkku.
Lasta jos vielä solvaat
niin dildolla sun persettä sorvaan.
Suosittelen, että toimit niin kuin siellä Porvoossa yleensä on tapana toimia. Eli just noin.