Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannoin pihalla painavaa laatikkoa eikä kukaan auttanut

Vierailija
02.03.2019 |

Kävelin noin viiden hengen miesporukan ohi ja kaikki vaan tuijottivat eivätkä tarjonneet apuaan sillä olen ruma ja pienitissinen (aa-kuppi) nainen :( jos olisin kaunis ja isotissinen, luultavasti kaikki nuo miehet olisivat tarjonneet apuaan.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät auta, ellet pyydä apua, tai olet todella pahassa pulassa. Eivät osaa oikein samaistua toisen tilanteeseen.

Vierailija
2/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänä tasa- arvon aikana, kun naiset pystyvät oman kertomansa ja naistutkimuksen tutkijoiden mukaa aivan samaan kuin miehet eikä sukupuolia varsinaisesti ole olemassakaan, kenenkään olisi pitänyt auttaa sinua? Kukin selvitköön omillaan. Nämä noin viisi miestä ovat sisäistäneet tasa-arvon merkityksen eivätkä halunneet loukata sinua väheksymällä naista tarjoamalla apua tilanteessa, josta nainen selviää itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kukaan ei auta tuntematonta jos tämä ei sitä nimenomaan pyydä. Eikä aina silloinkaan.

Vierailija
4/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä apua, jos haluat apua. Älä ruikuta tisseistäsi, ne tuskin edes näkyi toppatakin alta, eikä olis näkyny, vaikka sulla olis ollu g-kuppikoko. Joten vika ei ollut siinä, vaan siinä, ettet pyytänyt apua.

Vierailija
6/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tänä tasa- arvon aikana, kun naiset pystyvät oman kertomansa ja naistutkimuksen tutkijoiden mukaa aivan samaan kuin miehet eikä sukupuolia varsinaisesti ole olemassakaan, kenenkään olisi pitänyt auttaa sinua? Kukin selvitköön omillaan. Nämä noin viisi miestä ovat sisäistäneet tasa-arvon merkityksen eivätkä halunneet loukata sinua väheksymällä naista tarjoamalla apua tilanteessa, josta nainen selviää itsekin.

Mutta oven avaa väkisin joka hlvetin mies aina kun vaan siihen on mahdollisuus!?? Naista pidetään niin vajaana ja tyhmänä etteivät saa ovea itse auki mutta painavan laatikon kannon saavat hoitaa itse. Logiikka?

Vierailija
7/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä apua, jos haluat apua. Älä ruikuta tisseistäsi, ne tuskin edes näkyi toppatakin alta, eikä olis näkyny, vaikka sulla olis ollu g-kuppikoko. Joten vika ei ollut siinä, vaan siinä, ettet pyytänyt apua.

Mulla oli t-paita ja takki auki joten tissieni koko kyllä erottui.

Vierailija
8/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oven avaa väkisin joka hlvetin mies aina kun vaan siihen on mahdollisuus!?? Naista pidetään niin vajaana ja tyhmänä etteivät saa ovea itse auki mutta painavan laatikon kannon saavat hoitaa itse. Logiikka?

Laatikkoa pystynee kantamaan vajaa ja tyhmäkin. Ovi on vähän monimutkaisempi väline.

Vierailija
9/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannoin painavia kauppakasseja kotiin ja ohitseni käveli mies samaan suuntaan eikä auttanut mua kauppakassien kantamisen kanssa vaikka näki että mulla oli vaikeuksia niiden kantamisessa. Ei edes katsonut päinkään, porhalsi vaan kovaa vauhtia ohi. ☹️

Vierailija
10/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kannoin painavia kauppakasseja kotiin ja ohitseni käveli mies samaan suuntaan eikä auttanut mua kauppakassien kantamisen kanssa vaikka näki että mulla oli vaikeuksia niiden kantamisessa. Ei edes katsonut päinkään, porhalsi vaan kovaa vauhtia ohi. ☹️

itse kerran sanoin voivani kantaa ja nainen tiputti kassin ja juoksi pakoon.

Vierailija
11/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut Saksassa, olisit saanut apua. Matkalaukkua raahatessa moni mies tarjoutui auttamaan esim. portaissa ja junassa. Ja siis ihan paikalliset. Ja pyytämättä.

Vierailija
12/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa huomaavaiset miehet tarjoutuivat kantamaan matkalaukkuani metron portaissa. Ilahduttavan kohteliasta. :)

Vierailija
13/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla miehillä on opettelemista. 🙈

Vierailija
14/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi

Vierailija
15/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistinen provo. 

Vierailija
16/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin hyvin sanottu.

Vierailija
17/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoossa huomaavaiset miehet tarjoutuivat kantamaan matkalaukkuani metron portaissa. Ilahduttavan kohteliasta. :)

useimmiten tuon jälkeen ei näe laukkuaan enää koskaan.

Vierailija
18/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme Suomessa ja on sanomattakin selvää, että ujostelemme toisiamme.

Vierailija
19/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska olen ruma ja pienitissinen" :D Hauska aloitus!

Mulle monet miehet tarjoavat apuaan ja tiuskaisen aina ikävään sävyyn että pärjään itsekin. Luulen tämän olevan yleisin reaktio naisten keskuudessa, vain harva toivoo että tuntematon random mies tulee auttelemaan. Sehän on aika vaarallistakin? Mihin miehet sen laatikon tai kauppakassin kantaisi, sinun kotiisi?? Onko kiva nukkua yöllä sitten tietäen että tuo äijä (ja ne 4 muuta sieltä pihalta!!) tietää missä asut ja olettaa sinun olevan ehkä yksin kuten nytkin olit.

Vierailija
20/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä pihalla kantelit painavaa laatikkoa. Eikö sulla ole muuta parempaa tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan