Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma peniskö?

Vierailija
22.02.2013 |

Onko ongelma vain vaimollani vai mikä on?`vaimoni mielestä kaikki penikset ovat rumia , ja toinen asia mikä harmitttaa on meidän seksielämämme? olemme olleet 2 vuotta yhdessä, ja meillä on n. 2krt/kk seksiä, ja nekin tyyliin: Otetaanko pikaiset... olis kiva ku olis joskus vaihtelua, ei tykkää antaa suuseksiä eikä olla vastaanottavanakaan ja ei pidä siitä että yritän tyydyttää häntä käsin. harmittaa kun olen itse seksuaalinen ihminen ja haluisin että vaimonikin nauttisi siitä... mutta näillä näkymin tulee sitä ikinä tapahtuun että oikein olisi sähäkkää toimintaa makuuhuoneessa. Mitä mieltä naiset olette???

Tässä on minun penikseni puoliseisokissal, tiedä sitten sanoa että onko tämä iso vai keskikokoinen. mitä ovat naiset mieltä? Ikää on 26vuotta ja pituus vehkeellä n.18,5cm

http://aijaa.com/VgMguB

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö

Vierailija
2/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ainakaan ulkonäöstä eikä koosta pitäisi jäädä kiinni - vaimollasi on ihan jokin muu ongelma. Auttaisiko pariterapia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset asiat kannattaisi miettiä ennen vaimoksi sitomista. Kuvaa en katso mutta mielestäni penikset ovat noin yleensä ihania mikäli hygienia on kunnossa. Onneks työt loppuu kohta ja mies odottaa kotona. Tänään saunotaan ja sit kun lapset nukkuu, voisin vaikka imeskellä namia... Mmmm...

Vierailija
4/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten odotat kiimaisia viestejä muilta naisilta ja olet valmis pettämään vaimoasi...?

Vierailija
5/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän kyllä hygieniastani huolta, ja nyt kun jäin työttömäksi olen ollut koti-isänä, hoidan lapset (2kpl) toinen oma. ja siivoan ja teen ruokaa yms... katsotaan yhdessä elokuvia ja annan läheisyyttäkin hänelle, mutta mikäli vahingossa yritän edes vähän alkaa lämmittelemään vaikka olkkarin puolella niin heti nappaa käteni aina pois ja sanoo ettei nyt, sit tietää jo melkein varmaks ettei kyllä makkarissakaan kannata alkaa ehdottaan enään mitään :( syyksi hän sanoo että kun ei tykkää omasta vartalostaan! mä en vaan tajua sitä! sanon että hän on upea ja tykkään hänen kropastaan yms.. hän sanoo että kyllä hän sen tietää mutta kun hän ei itse pidä siitä :( tää vaan alkaa jurppiin itseä kun ei mun kohta edes enään tee mieli haluta vaimoani! kun pelkään että taas vaan tulee torjunta! ja silloin kun hän tosiaan olisi sillä päällä että haluaa seksiä niin tokaisee vaan että otetaanko pikaiset. hänellä on myös kostumisongelmia. n.2-3min pysyy kosteana jonka jälkeen alkaa paikat kuivumaan.. vie kyllä halut itseltäkin jos ei liukastetta ole käden ulottuvilla...

Vierailija
6/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 13:41"]

Ja nyt sitten odotat kiimaisia viestejä muilta naisilta ja olet valmis pettämään vaimoasi...?

[/quote]

En odota kiimaisia viestejä naisilta enkä ala vaimoani pettämään! halusin vain rehellisiä mielipiteitä! ja vinkkejä millä saisin vaimoni halukkaammaksi! en ole kuten sinä! 

T: AP

Vierailija
7/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö jotain pillereitä vai mitä ehkäisyä käyttää? Mulla ainakin e-pillerit vei halut kokonaan. Voihan se haluttomuus johtua kyllä tsiljoonasta syystä.

Vierailija
8/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ota nyt tuo kuva pois ennen ku vaimos tai joku sut tunnistaa. Mä ainakin loukkaantusin ja pahasti jos mieheni elintään täällä tai muuallakaan esittelisi. Ja ei siinä mitään vikaa oo, vika on jossain ihan muualla.

Vierailija
9/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on toinen mies

Vierailija
10/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ruma jos ei saa seisomaan

Vierailija
11/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 13:52"]

Ja ota nyt tuo kuva pois ennen ku vaimos tai joku sut tunnistaa. Mä ainakin loukkaantusin ja pahasti jos mieheni elintään täällä tai muuallakaan esittelisi. Ja ei siinä mitään vikaa oo, vika on jossain ihan muualla.

[/quote]

no shit mutta ap ei olekaan kuin sinä

Vierailija
12/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika nuori ja vaimosi vaikuttaa hankalalta ihmiseltä. Pihtaa, on huono itsetunto, eronnutkin ja lapsen saanut ja kaikkea. Vasta aika ja elämä voi opettaa häntä mutta sinä joudut siinä sivussa katsomaan käytöstä. Eikä ole varmaa, että hän muuttuisi ja teidän seksuaaliset halut kohtaisivat.

Eksälläni pillerit vei halut ja tuo oli kuin meidän liitosta. Ero tuli reilun 10 vuoden jälkeen. Suuseksistä kieltäytymisen syyksi sanoi että minulla on niin iso imeä (samankokoinen kuin sinullakin. Kuvassa sinulla ei ole kyllä puoliveltto jos mittaa se mainitsemasi 18.5 cm). Jotkut naiset eivät pidä suudeksistä, toiselle tai itselleen. Seksin tulisi olla suhteessa samanhenkistä, eli halujen määrä samanlainen ja seksin laatu.

Seksin merkitys korostuu suhteessa kun sitä ei ole, jos naisesi haluaisi seksiä 3 kertaa päivässä voisi olla pian niin että sinä haluaisit sitä vähemmän kuin nainen.

Vaikka sinä pidät naisesi vartalosta sillä ei ole väliä koska nainen kokee itsensä huonoksi. Jos luulet, että syy torjuntaan on peniksen ulkonäkö ajattelet suhdettanne ja seksiänen aika penis-keskeisesti.

On totta, että jos torjutaan ja varsinkin seksin alueella se tekee olosta itsellekin torjuvan ja katkeran. Suhdetta ja seksielämää ei saa paremmaksi että ottaa kuvia peniksestä ja hakee sille hyväksyntää netistä, se on loputon polku.

Varaa liukkaria esille, että sitä voi käyttää. En itse oikein innostu liukkain tuoksusta ja sen kanssa ei suuseksi suju, mutta jos se on naiselle ratkaisu niin senmukaan pitää mennä. Seksi on vapaaehtoista, jos toista ei huvita ei sitä aina voi ottaa henkilökohtaisena loukkauksena. Töiden jälkeen itsekin olen väsynyt ja ei aina huvita (tosin kun hommiin alkaa niin nopeasti siinä itsekin innostuu väsymyksestä huolimatta).

On hyvä että olet lasten kanssa kotona ja tutustut heihin. Keskity siihen, että arki on mukavaa lasten kanssa ja harrastat itse asioita. Nainen ei tee elämääsi onnelliseksi, mutta voi parhaimmillaan parantaa sitä. Seksissä on erilaisia kausia, joskus menee paremmin, joskus huonommin. Jos seksinne on joskus toiminut hyvin se voi toimia myöhemminkin.

Jos seksi ei ole koskaan ollut toimivaa niin asia on hankalampi, voi olla että olette liian erilaisia toiveinenne ja haluinenne seksin suhteen.

T. mies

Vierailija
13/13 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä oikein haluat kuulla. En mä nyt pysty tietämään, että miksi sun vaimo ei halua.

Mutta ota hei tuo kuva pois. Joo, tunnustan, kävin kurkkaamassa sitä. Kyllä varmaan itsekin tiedät, että peniksesi on keskimääräistä pidempi ihan normaalinnäköinen vehje. Onko sulla luonnollisesti noin vähän karvoitusta vai ajeletko sitä?

Ei mua kyllä oikeesti kiinnosta... yyy, miks mä' katoin sitä kuvaa... Nyt se kummittelee mun mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä