Mika Salon kihlattu. Tunnen hänet
Tämän Hennan. Hyvä ystäväni tuntee pidemmän ajan takaa jo naisen. Olin yllättynyt, että on tosi fiksu, kouluja käynyt tyyppi. Hyvinkin jalat maassa, vaikka odotin hänestä muuta. Hiukan erilainen siis kun Mikan entinen.
Kommentit (114)
No ei kai se Mika nyt ketään kihlaisi ilman eroa. Haloo. Ja kuuluu taas kenelle?
No ei kai se Mika nyt ketään kihlaisi ilman eroa. Haloo. Ja kuuluu taas kenelle?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011052313761587_vi.shtml
eikös Mika vastikään jossain lehdessä uhannut oikeustoimilla niitä lehtiä vastaan, jotka kirjoittelivat että olisivat muka eronneet.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 14:24"]
[/quote]
Saahan sitä olla naimisissa ja kihloissa samaan aikaan. Ja saa kai täällä keskustella julkkiksista kun on Aihe Vapaa.
Eiköhän heillä ole kaikki selvää kun Mika lomaileekin kihlattunsa ja lastensa kanssa. Turhaa jauhaa samaa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 14:50"]
Eiköhän heillä ole kaikki selvää kun Mika lomaileekin kihlattunsa ja lastensa kanssa. Turhaa jauhaa samaa asiaa.
[/quote]
Lomailevat? Linkki?
Kamalan näköinen pissis tuo Henna mikälie, iso pää ja järkyt meikit, ihan samnnäköinen kuin se Tauskin henna. Onko Suomessa tuon näköiset naiset nyt in, pöh. Noriko oli muuten todella suosittu julkkis omassa maassaan jo ennenkuin tapasi Mikan.
Täällä jotkut mammat taas mielipuuhassaan, eli haukkumassa muita naisia... Itse arvostan enemmän ammatissa olevia, kouluttautuneita ihmisiä, kun nakuilulla tienestinsä hankkineita, mutta mielipide on vapaa. Minun mieheni tuntee jotain kautta tämän Mikan ja sanoo, ettei se niiden liitto aikoinaan ollut edes oikeista syistä kasassa. Eivät eläneet silloinkaan kuin mies ja vaimo. Kuulemma Kimin asumusero oli ihan yhtä vähän yllättävää kuin aikoinaan näidenkin.
Onhan tuo tiedetty jo kauan,että Mika on kihloissa toisen naisen kanssa,vaikka ovat vielä Norikon kanssa avioliitossa.Eivät ole eronneet.
Tosiasia on, että ero on tullut. Ihan virallisesti, ilman että siitä on tälle palstalle toitotettu. Eiköhän asiat ole aika reilassa koko porukalla kun he yhdessä matkustelevat ja ovat myös Mikan lasten kanssa. Ei se toisten uusi onni ole varmaan meiltä keltään pois.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 16:37"]
Tosiasia on, että ero on tullut. Ihan virallisesti, ilman että siitä on tälle palstalle toitotettu. Eiköhän asiat ole aika reilassa koko porukalla kun he yhdessä matkustelevat ja ovat myös Mikan lasten kanssa. Ei se toisten uusi onni ole varmaan meiltä keltään pois.
[/quote]
Hennako siellä itse kirjoittelee? Miksei lehdistössä ole ollut pienintäkään juttua että ero on virallistettu. Vai onko sattunut vasta ihan viikon sisään.
Mikä ihme lehdistömamma täällä on? Todella aliarvostavaa Mikan entistä kohtaan, että olisi yhä toisen kanssa kihloissa olevan kanssa. Minä en edes neljän lapseni kanssa olisi päivääkään enää aviossa jos mieheni olisi toisen kanssa. Enkä silti soittaisi mihinkään lehteenkään asiasta. Ei tämmöiset vaan kuulu ulkopuolisille.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 17:00"]
Mikä ihme lehdistömamma täällä on? Todella aliarvostavaa Mikan entistä kohtaan, että olisi yhä toisen kanssa kihloissa olevan kanssa. Minä en edes neljän lapseni kanssa olisi päivääkään enää aviossa jos mieheni olisi toisen kanssa. Enkä silti soittaisi mihinkään lehteenkään asiasta. Ei tämmöiset vaan kuulu ulkopuolisille.
[/quote]
No yllättävän monet parit ovat virallisesti naimisissa, vaikka ovat muuttaneet erilleen, uudet suhteet ym. Usein johtuu esim. taloudellisista seikoista tai siitä, että jos on yhteisiä lapsia niin esim. jomman kumman vanhemman kuollessa asetelma on ihan eri, kuin jos oltaisiin erottu.
Olihan Maria Melinkin naimisissa Ingvarin kanssa, vaikka elämä ja yhteiset yritykset uuden miehen kanssa.
Hennan oli nyt ihan pakko tulla itse kertomaan tää juttu tänne, ei enää malttanut olla hiljaa.
Kertoi olevansa hyvin koulutettu, fiksukin, kihloissa Mikan kanssa ja Mikan olevan eronnut.
Ok, asia selvä, viesti meni perille.
Voi hyvät hyssykät sentään, Henna hyvä, olet sinä aika muru.
Kukas oli Maria Melin? Onko muuten Räikkösellä joku toinen? Kun täällä ollaan niin valveutuneita. Kiintoisaa.
Miksiköhän on otsikoitu noin huomionhakuisesti kun kuitenkin Monacossa Mika on asunut joskus tosi ksuan sitten. Eli eronkin haettu jo kamalan pitkän aikaa sitten. Ja johan hän on myös sanonut, että ero on ollut vuosia voimainen jo.
Jos se Mika vaan on Hennalle kertonut että juujuu erottu on. Itsekin kallistun sille kannalle, että kyllä nuo toimittajat olisivat sen virallisen avioeron julkaisseet. Ja avioerot on Suomessa julkista tietoa.