Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka harrastaa metsästystä?

Vierailija
02.03.2019 |

.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täys paska.

Ne on hyvinravittuja varakkaita ukkoja jotka tätä yleensä harrastaa. Rahaa on käydä ruokaa ostamassa, mutta huvikseen tapetaan eläviä olentoja..käydään jopa ulkomailla lah taamassa ja tukemassa epämääräsiä bisneksiä. Pimeetä sakkia.

Tosimies ja tosinainen uskaltaa mennä mettään ilman asetta. Osaa arvostaa luontoa ampumatta ja keräilemättä trophyjä.

Metsästys oli ihan eri asia muinoin, jolloin haettiin ruoka luonnosta, sitä ei voi tähän nykyajan öykkäröintiin verrata edes samana päivän-Läskit juntit ja yritysporhot aseineen, hyi helve,..

Ja minä olen maalta, ihan  turha tulla vinkumaan mitään helsinki-ituhippijuttuja kommenttini perään.

47v

Olet aiheesta täysin pihalla.

Menikö tunteisiin.

47v

Vierailija
62/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyvää sanottavaa.

Metsästysseurat >sosiopaattien ja täystollojen kokoontumisajot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään jos ihminen metsästäs nälkäänsä, huvimetsästäjä... jätän sanomatta.

Vierailija
64/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niiden logiikka tänäpäivänä oikein aukene meikäläiselle.

pedot pitää tap-paa pois, koska eivät muka kuulu Suomeen, sitte vingitaan että hitviä ja peuroja ym on liikaa,

Eihä siinä ole muusta kun kateudesta kyse, nämä pellet on kateellisia petoeläimille ja kusevat housuun jos joutuvat mettään ilman digilaitteita ja aseita.

Vässyköitä. Metästäisivät toisensa sukupuuttoon, voisin osallistua niihin jahteihin mielelläni..

Juuri näin.

Niin minäkin. 

Vierailija
65/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asenteesta. Tiedän metsästäjiä, jotka ovat hyvin tietoisia riistaeläinten kannoista ja pyrkivät harjoittamaan metsästystä mahdollisimman kestävästi, jotta harrastus jatkuu myös tulevaisuudessa. Myöskin tällaiset metsästäjät ovat myös metsänomistajina usein ekologisia, sillä monesti pyrkivät hoitamaan metsiään riistaeläinten ehdoilla, vaikka rahallinen tuotos kärsisikin. Sellainen metsästäjä kävisi puolisoksi.

Niitä en hyväksy, jotka ammuskelevat kanalintuja autoista tai ampuvat niitä mahdollisimman paljon tms.

Vierailija
66/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täys paska.

Ne on hyvinravittuja varakkaita ukkoja jotka tätä yleensä harrastaa. Rahaa on käydä ruokaa ostamassa, mutta huvikseen tapetaan eläviä olentoja..käydään jopa ulkomailla lah taamassa ja tukemassa epämääräsiä bisneksiä. Pimeetä sakkia.

Tosimies ja tosinainen uskaltaa mennä mettään ilman asetta. Osaa arvostaa luontoa ampumatta ja keräilemättä trophyjä.

Metsästys oli ihan eri asia muinoin, jolloin haettiin ruoka luonnosta, sitä ei voi tähän nykyajan öykkäröintiin verrata edes samana päivän-Läskit juntit ja yritysporhot aseineen, hyi helve,..

Ja minä olen maalta, ihan  turha tulla vinkumaan mitään helsinki-ituhippijuttuja kommenttini perään.

47v

Oletko myös vegaani?

Vierailija
67/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en ymmärrä, miten pystyy tappamaan toisen luontokappaleen...itse en pystyisi ampumaan eläintä, en todellakaan. Ajattelen, että täytyy olla jollain tasolla kylmempi ja kovempi ihminen, että pystyy tappamaan.

Huvikseen metsästävät ovat mielestäni kusipäitä, jos eivät edes syö sitä lihaa.

Maltillinen metsästys ruoaksi on enemmän OK, vaikken itse siihenkään pystyisi.

Ainoat metsästäjät, jotka tiedän, ovat yksi sukulaismies (perinteinen suomalainen maalaiskylän mies, jonka mielestä tappaminen on kivaa) ja kaksi entistä koulukiusaajaani. Ei kovin positiivinen kuva ole metsästäjistä.

Vierailija
68/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa en ymmärrä, miten pystyy tappamaan toisen luontokappaleen...itse en pystyisi ampumaan eläintä, en todellakaan. Ajattelen, että täytyy olla jollain tasolla kylmempi ja kovempi ihminen, että pystyy tappamaan.

Ainoat metsästäjät, jotka tiedän, ovat yksi sukulaismies (perinteinen suomalainen maalaiskylän mies, jonka mielestä tappaminen on kivaa) ja kaksi entistä koulukiusaajaani. Ei kovin positiivinen kuva ole metsästäjistä.

Ai tällaisia ihmisiä on olemassa... Ei luonnon kiertokulusta hajuakaan..

Vierailija
69/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hauskalta.

Vierailija
70/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö...siis se, ettei ITSE pystyisi tappamaan eläintä, tarkoittaa ettei ymmärrä luonnon kiertokulkua? OK. Kyllä ymmärrän oikein hyvin, ja mielestäni metsästys on paras tapa hankkia lihansa, jos sitä syö. Silti mielikuvani metsästäjistä ei ole hyvä, koska tunnen vain veemäisiä metsästäjiä.

En kuitenkaan väitä, että kaikki metsästäjät olisivat sellaisia; minun mielikuvani ei ole totuus, ymmärrätkö? Täällähän kysyttiin, "mitä ajattelet ihmisestä joka harrastaa metsästystä?". Kerroin, mitä ajattelen. Ymmärrän silti oikein hyvin, miksi metsästetään jne.

Vierailija
71/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serial killler.

Vierailija
72/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö...siis se, ettei ITSE pystyisi tappamaan eläintä, tarkoittaa ettei ymmärrä luonnon kiertokulkua? OK. Kyllä ymmärrän oikein hyvin, ja mielestäni metsästys on paras tapa hankkia lihansa, jos sitä syö. Silti mielikuvani metsästäjistä ei ole hyvä, koska tunnen vain veemäisiä metsästäjiä.

En kuitenkaan väitä, että kaikki metsästäjät olisivat sellaisia; minun mielikuvani ei ole totuus, ymmärrätkö? Täällähän kysyttiin, "mitä ajattelet ihmisestä joka harrastaa metsästystä?". Kerroin, mitä ajattelen. Ymmärrän silti oikein hyvin, miksi metsästetään jne.

Tiedän, että eläimillä ei ole marketteja ja palveluketjuja, mutta tiedätkö, kuinka moni eliölaji syö toisen eläinlajin elääkseen? JOKAINEN.

Vierailija
73/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette maajussista joka tuottaa lihaa isoissa navetoissa tai kanaloissa?

Vierailija
74/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä teurastamoiden teurastajista?

Vierailija
75/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette maajussista joka tuottaa lihaa isoissa navetoissa tai kanaloissa?

Että se viitsii vähän enemmän kuin sohvavihreä.

Vierailija
76/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täysin luonnosta vieraantunut, toisin kuin suurin osa AV-mammoista.

Vierailija
77/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täys paska.

47v

Olet aiheesta täysin pihalla.

Menikö tunteisiin.

47v

Sinulla mennyt tunteisiin ja täysin aiheetta. Olet omien epäluulojesi uhri.

Vierailija
78/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyyppi. Harrastan itsekin metsästystä. Ja olen nainen.

Vierailija
79/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu asenteesta. Tiedän metsästäjiä, jotka ovat hyvin tietoisia riistaeläinten kannoista ja pyrkivät harjoittamaan metsästystä mahdollisimman kestävästi, jotta harrastus jatkuu myös tulevaisuudessa. Myöskin tällaiset metsästäjät ovat myös metsänomistajina usein ekologisia, sillä monesti pyrkivät hoitamaan metsiään riistaeläinten ehdoilla, vaikka rahallinen tuotos kärsisikin. Sellainen metsästäjä kävisi puolisoksi.

Niitä en hyväksy, jotka ammuskelevat kanalintuja autoista tai ampuvat niitä mahdollisimman paljon tms.

Siis metsästät nimenomaan hoitaa metsiä riistä edellä. Metästämättömölle kaupunkilaismetsänomistajalle metsä on vain puupelto ja yksi tulonlähteistä.

Vierailija
80/165 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma jos syödäkseen metsästää. Niin se pitääkin mennä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme